گوگل آنالیتیکس ویژگی جدیدی را معرفی کرده است که به کاربران امکان می‌دهد گروه‌های کانال شخصی‌سازی شده را با شروع از ابتدا یا با استفاده از گروه کانال پیش‌فرض گوگل به عنوان پایه بسازند. این به شما امکان می دهد کانال های خود را متناسب با نیازهای خود تنظیم کنید.

این ویژگی انعطاف‌پذیری را برای تغییر نام کانال‌ها با توجه به اولویت‌های شرکت شما، تنظیم دقیق معیارهای هر کانال و افزودن یا حذف کانال‌ها برای دستیابی به دیدگاه‌های گسترده‌تر یا هدفمندتر در مورد داده‌های کانال شما ارائه می‌دهد.

درباره گروه های کانال سفارشی یک گروه کانال شامل چندین کانال است که به عنوان طبقه بندی مبتنی بر قانون برای منابع ترافیک وب سایت شما عمل می کند. Analytics یک گروه کانال پیش‌فرض با کانال‌های از پیش تعیین‌شده ارائه می‌کند.

گروه‌های کانال سفارشی را می‌توان در گزارش‌هایی استفاده کرد که قبلاً از گروه‌های کانال پیش‌فرض به‌عنوان بعد اصلی پشتیبانی می‌کنند، مانند گزارش‌های Acquisition. آنها می توانند به عنوان ابعاد اولیه یا ثانویه اعمال شوند.

علاوه بر این، گروه‌های کانال سفارشی به عنوان ابعاد در گزارش‌های سفارشی، کاوش‌ها، و هنگام ایجاد شرایط برای بخش‌های مخاطب عمل می‌کنند.

عمیق تر حفاری کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره گروه‌های کانال سفارشی، از جمله باز کردن و ایجاد آنها، می‌توانید سند راهنمای Google را مرور کنید اینجا.

چرا ما اهمیت می دهیم. در میان مزایای بسیاری از گروه های کانال سفارشی، تجزیه و تحلیل داده ها افزایش یافته است. گروه‌های کانال سفارشی به تبلیغ‌کنندگان این امکان را می‌دهند که داده‌های ترافیک وب‌سایت خود را به طور مؤثرتری تقسیم و تجزیه و تحلیل کنند و آنها را قادر می‌سازد تا روندها و الگوهای رفتار کاربر را شناسایی کنند. این می تواند منجر به تصمیم گیری های آگاهانه تر در مورد هدف گذاری، تخصیص بودجه و تعدیل کمپین شود.



محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *