, کلیدواژه‌های اصلاح‌کننده تطابق گسترده مایکروسافت Ads اکنون در حال ارائه تطابق گسترده تبلیغاتی هستند, محتوا مارکتینگ


از 15 مارس، Microsoft Advertising نحوه ارائه کلمات کلیدی اصلاح کننده مطابقت گسترده (BMM) برای تبلیغات جستجو را تغییر خواهد داد.

چه اتفاقی می افتد. در حال حاضر، کلمات کلیدی BMM به عنوان تطبیق عبارت عمل می کنند، اما اکنون به عنوان تطابق گسترده شروع به کار خواهند کرد. این تغییر به تدریج اعمال خواهد شد و Microsoft Advertising انتظار دارد عملکرد پایدار خود را حفظ کند. این شرکت برای بهبود عملکرد الگوریتمی تطابق گسترده کار کرده است و انتظار دارد این تغییر نتایج باکیفیت ارائه دهد. تبلیغ‌کنندگانی که این سیستم جدید را آزمایش کرده‌اند، گزارش کرده‌اند که شاهد بهبود حجم تبدیل با حفظ هزینه هر خرید (CPA) بوده‌اند.

در حال به روز رسانی حساب های شما در این مرحله نیازی به هیچ اقدامی برای تبلیغ کنندگان نیست. Microsoft Advertising توصیه می کند که تبلیغ کنندگان قبل از انجام هر گونه تغییری، حداقل دو هفته عملکرد خود را زیر نظر داشته باشند. این تغییر بر استراتژی‌های مناقصه یا مناقصه شخص ثالث تأثیری نخواهد داشت و این شرکت تبلیغ‌کنندگان را تشویق می‌کند تا مانند امروز از مناقصه خودکار استفاده کنند.

اگر تبلیغ‌کنندگان نمی‌خواهند به این روش ارائه دهند، می‌توانند انواع تطابق خود را در UI به‌روزرسانی کنند. با این حال، Microsoft Advertising این روش را توصیه نمی کند. اگر تبلیغ‌کنندگان تصمیم به تغییر نوع مطابقت دارند، اکیداً توصیه می‌شود که تغییرات را در رابط کاربری ایجاد کنند تا از ایجاد شناسه‌های کلیدواژه جدید و از دست دادن داده‌های تاریخی جلوگیری کنند. همچنین ترک “+” هنگام به‌روزرسانی نوع مطابقت قابل قبول است، زیرا سیستم آن را نادیده می‌گیرد.

, کلیدواژه‌های اصلاح‌کننده تطابق گسترده مایکروسافت Ads اکنون در حال ارائه تطابق گسترده تبلیغاتی هستند, محتوا مارکتینگ

عمیق تر حفاری کنید. می توانید در مورد BMM اطلاعات بیشتری کسب کنید مستندات راهنمای تبلیغات مایکروسافت.

چرا ما اهمیت می دهیم. این تغییر می تواند بر نحوه نمایش تبلیغات در پلتفرم مایکروسافت تأثیر بگذارد. کلمات کلیدی اصلاح کننده تطابق گسترده (BMM) اکنون به عنوان تطابق گسترده عمل می کنند، به این معنی که کلمات کلیدی با طیف گسترده تری از عبارت های جستجو مطابقت خواهند داشت. این تغییر می تواند بر ارتباط و کیفیت تبلیغات نمایش داده شده به کاربران و همچنین هزینه و کارایی کمپین های تبلیغاتی آنها تأثیر بگذارد.

با این حال، Microsoft Advertising نشان داده است که انتظار نمی رود این تغییر بر عملکرد تأثیر منفی بگذارد و حتی ممکن است منجر به بهبود حجم تبدیل با حفظ CPA شود. تبلیغ‌کنندگان باید عملکرد کمپین‌های خود را از نزدیک پس از تغییر زیر نظر داشته باشند و در صورت لزوم تنظیمات را انجام دهند.



محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *