برای جلوگیری از نمایشها یا کلیکهای ناخواسته از عبارات جستجوی خاص در چندین کمپین، تبلیغکنندگان میتوانند یک فهرست کلیدواژه منفی در سطح حساب ایجاد کنند و سپس آن را در کمپینهای مرتبط اعمال کنند. این کار از تلاش شما برای افزودن کلمات کلیدی منفی یکسان به کمپین های فردی صرفه جویی می کند و مدیریت تغییرات آتی به کلمات کلیدی منفی در بین کمپین ها را آسان تر می کند.
چگونه کار می کند. ایجاد لیستی از کلمات کلیدی منفی به شما این امکان را می دهد که تبلیغات خود را از نمایش عبارات نامرتبط خاص برای برند خود مسدود کنید، این امر باعث می شود تبلیغات شما راحت تر به مخاطبان مورد نظر شما دسترسی پیدا کند و در نتیجه تبدیل های موفق تری به دست آورید.
به عنوان نمونه از سند راهنمای Google Ads، اگر صاحب یک فروشگاه لوازم ورزشی هستید که در لباس های ورزشی تخصص دارد، می توانید یک لیست کلیدواژه منفی ایجاد کنید که شامل عباراتی مانند “شلوار لباس” یا “بلوز” است تا از نمایش تبلیغات شما به افرادی که آن عبارات را جستجو می کنند جلوگیری کنید.
چرا ما اهمیت می دهیم. لیست کلمات کلیدی منفی کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که تبلیغات آنها فقط به مرتبط ترین مخاطبان نشان داده می شود. با حذف عبارات جستجوی نامربوط، فهرستهای کلیدواژه منفی، احتمال دیده شدن تبلیغات توسط افرادی را که واقعاً به محصولات یا خدمات تبلیغ شده علاقه مند هستند، افزایش میدهد. این می تواند منجر به نرخ کلیک و نرخ تبدیل بالاتر شود و در نتیجه بازگشت سرمایه بهتری برای تبلیغ کننده به همراه داشته باشد. علاوه بر این، میتواند با اجتناب از نمایش تبلیغات به افرادی که به محصول علاقهای ندارند، در هزینه تبلیغات صرفهجویی کند.
تنظیم این لیست ها در سطح حساب باعث صرفه جویی در وقت تبلیغ کنندگان می شود که اگر یک حساب کاربری با کمپین های متعدد داشته باشند.
عمیق تر حفاری کنید. می توانید اطلاعیه کامل را از گوگل بخوانید اینجا.
جدید در زمین موتورهای جستجو