Treasure Data Shutterstock 1688528986 800x400

به دنبال ایجاد کمپین های بازاریابی قدرتمند و تجربیات بهتر مشتری هستید؟ بازاریابان دائماً به دنبال راه‌های جدیدی برای آزاد کردن قدرت بیشتر از پشته مارکت خود هستند. نقش رو به رشد انبار داده به عنوان منبع حقیقت برای داده های مشتری، نقش کلیدی در ارائه این تجربیات لذت بخش به مشتری ایفا می کند.

در این وبینار، خوان مندوزا و اسکات برینکر در مورد نقش نوظهور دسته فناوری‌های بازاریابی بومی و قابل ترکیب، آینده پشته martech و انتقال از فناوری‌های بسته‌بندی به راه‌حل‌های ترکیب‌پذیر و مدولار در تلاش برای دستیابی به مشتریان بحث خواهند کرد. بهتر.

ثبت نام امروز برای “چیز بزرگ بعدی در Martech: انبار داده” ارائه شده توسط لمس بالا.


برای مشاهده بیشتر وبینارهای جستجوگر زمین اینجا را کلیک کنید.


جدید در زمین موتورهای جستجو

تولید محتوا توسط محتوا مارکتینگ

سینتیا رامسران

سینتیا رامسران مدیر محتوای سفارشی در رسانه سوم، ناشران Search Engine Land و MarTech است. تخصص سینتیا یک داستان نویس چند کانالی با بیش از دو دهه تجربه در زمینه بازاریابی محتوا/تحریریه است. او نویسنده/تهیه کننده CNBC.com بود و رهبری فکری را برای KPMG ایجاد کرد. سینتیا اهل کوئینز، نیویورک است و لیسانس و MBA خود را از دانشگاه سنت جان به دست آورده است.



محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *