به عنوان یک خرده فروش تجارت الکترونیک، داشتن یک فروشگاه مجازی جذاب ضروری است.

بدون فضای آجر و ملات برای تزئین، باید یک فروشگاه آنلاین جذاب ایجاد کنید، به خصوص در بازار رقابتی مانند آمازون. حتی کوچکترین جزئیات نیز می تواند تفاوت بزرگی ایجاد کند.

راه اندازی فروشگاه آمازون سریع و آسان است. در زیر بهترین روش‌ها وجود دارد که به شما کمک می‌کند تا از دیگران متمایز شوید.

فروشگاه آمازون چیست؟

همه فروشندگان، فروشندگان و آژانس های آمازون که در برنامه ثبت نام تجاری آمازون ثبت نام کرده اند، واجد شرایط ایجاد فروشگاه آمازون خود هستند. این یک پلت فرم رایگان DIY است که صاحبان برند را قادر می سازد تا فروشگاه های چند صفحه ای ایجاد و طراحی کنند تا محصولات و داستان برند خود را به نمایش بگذارند.

ایده پشت فروشگاه های آمازون، ایجاد تعامل با خریداران است. آمازون همه ابزارها را برای ایجاد یک فروشگاه منحصر به فرد فراهم می کند که به شما امکان می دهد مجموعه های سفارشی محصولاتی را که می خواهید تبلیغ کنید، ارائه دهید.

با توانایی ایجاد تا سه سطح از چندین صفحه، فضای زیادی برای نمایش نام تجاری خود دارید. ترکیب محصولات شما در یک مکان تفاوتی با انبار کردن قفسه های یک مکان فیزیکی ندارد. (شما هرگز نگران نظافت راهروی چهار نخواهید بود!)

فروشگاه آمازون مزایایی را هم برای شما و هم برای مشتریانتان فراهم می کند، از جمله:

  • همه محصولات خود را در یک مکان تبلیغ کنید.
  • معرفی برند خود به مشتریان جدید
  • استفاده از ترافیک داخلی و خارجی
  • افزایش فروش با افزایش رتبه بندی ارگانیک در آمازون SERP.
  • ارائه یک تجربه موبایل پیشرفته.

فروشگاه آمازون شما همچنین یک URL منحصر به فرد به شما می دهد که به شما این امکان را می دهد تا با استفاده از تبلیغات و سایر فعالیت های بازاریابی در هر کجا مشتری جذب کنید. شما فقط محدود به آمازون نیستید.

صفحه Insights تمام معیارهایی را که برای تعیین منابع ترافیک و فروش نیاز دارید در اختیار شما قرار می دهد و به شما کمک می کند ببینید چه چیزی کار می کند و کجا می توانید پیشرفت کنید.

7 مرحله برای راه اندازی فروشگاه آمازون

برای راه اندازی فروشگاه آمازون به هیچ مهارت یا دانش برنامه نویسی خاصی نیاز نیست.

شما به راحتی می توانید با مجموعه ای از قالب های از پیش طراحی شده و کاشی های با کشیدن و رها کردن، یک فروشگاه مجازی سفارشی و حرفه ای ایجاد کنید.

به سادگی فایل های موجود را آپلود کنید و آنها را هر طور که می خواهید مرتب کنید. بهتر از همه، شما نیازی به نوشتن یک خط کد ندارید.

برای راه اندازی فروشگاه آمازون خود، این هفت مرحله را دنبال کنید.

مرحله 1: یک حساب فروشنده حرفه ای ایجاد کنید

اگر حجم فروش ماهانه شما بیش از 40 واحد در ماه باشد، یک حساب فروشنده حرفه ای ارزش سرمایه گذاری را دارد.

شما به مجموعه‌ای از ابزارهای موجودی دسترسی خواهید داشت که در حساب‌های فردی موجود نیستند، و ایجاد یکی از آنها اولین قدم در راه‌اندازی فروشگاه آمازون شما است.

پس از ارائه اطلاعات اولیه، آمازون جزئیات و واجد شرایط بودن شما را تأیید می کند.

مرحله 2: با ثبت نام تجاری آمازون ثبت نام کنید

شما باید نام تجاری خود را از طریق ثبت نام تجاری آمازون (ABR) ثبت کنید تا کنترل کاملی بر صفحات محصول خود داشته باشید.

ثبت نام برای ABR همچنین به شما امکان می دهد به ابزارهای مختلفی مانند Brand Analytics و خدمات بازاریابی و تبلیغات پیشرفته دسترسی داشته باشید. همچنین از برند شما در برابر فروشندگان تقلبی محافظت می کند.

مرحله 3: صفحه اصلی فروشگاه خود را طراحی کنید

با انتخاب یکی از چهار تم مناسب برای فروشگاه خود، قالبی را برای فروشگاه خود انتخاب کنید.

شما می توانید روی به اشتراک گذاری داستان برند خود، برجسته کردن یک محصول خاص، نمایش نمای شبکه ای از محصولات مرتبط یا ساختن از ابتدا تمرکز کنید. به یاد داشته باشید، نیازی به کدنویسی نیست!

مرحله 4: صفحات فروشگاه خود را ایجاد کنید

هنگامی که صفحه اصلی خود را راه اندازی کردید، می خواهید صفحات دیگری برای تمرکز بر محصولات، دسته بندی ها، تبلیغات، تخفیف ها و موارد دیگر ایجاد کنید.

این صفحات را همانطور که اگر وب سایت تجارت الکترونیک خود را داشتید با تمرکز بر ناوبری آسان طراحی کنید. شما می خواهید تجربه خرید را برای مشتریان خود آسان کنید.

مرحله 5: کاشی های محتوا را به صفحات خود اضافه کنید

پس از تنظیم یک سلسله مراتب صفحه با قابلیت پیمایش آسان، کاشی های محتوا را به هر صفحه اضافه کنید.

این شامل محتوایی است که مشتریان شما با آن تعامل خواهند داشت، از جمله عناوین، تصاویر، گالری‌ها، ویدیوها یا شبکه‌های محصولات.

مرحله 6: محصولات خود را آپلود کنید

وقتی طرح طراحی شما کامل شد، زمان آپلود موجودی است.

تا زمانی که به هر محصول یک ASIN (شماره شناسایی استاندارد آمازون) یا کد UPS اختصاص داده باشید، می‌توانید هر بار یک محصول یا هر SKU را به طور همزمان اضافه کنید.

مرحله 7: فروشگاه خود را برای بررسی و انتشار ارسال کنید

صفحات ایجاد شده خود را از نظر گرامر و املای مناسب بررسی کنید. اطمینان حاصل کنید که نام تجاری و تصاویر یکسان هستند و ناوبری خود را دوباره بررسی کنید.

هنگامی که از همه چیز راضی بودید، صفحات خود را برای بررسی به آمازون ارسال کنید. هنگامی که آنها تأیید شدند، می توانید ادامه دهید و آنها را منتشر کنید.

تبریک می گویم! اکنون زنده هستید و آماده شروع فروش هستید.


دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.


3 نکته برای به حداکثر رساندن فروشگاه آمازون

اکنون که فروشگاه آمازون خود را ایجاد کرده اید، می خواهید بیشترین بهره را از آن ببرید. به خاطر داشته باشید که بهینه سازی فروشگاه شما یک فرآیند مداوم است.

همانطور که در تمام طول سال یک صفحه نمایش فیزیکی را یکسان نگه نمی‌دارید، هیچ کس نمی‌خواهد بابانوئل را در ماه ژوئن ببیند!

به طور مداوم فروشگاه آمازون خود را به روز کنید تا از روندهای جدید، تبلیغات، راه اندازی محصول و فصلی بودن بهره ببرید.

به روز رسانی مکرر محتوا یکی دیگر از راه های مهم برای دستیابی به موفقیت است. این کار را هنگام رونمایی از محصولات جدید، اجرای تبلیغات یا تغییر نام تجاری انجام دهید.

در اینجا سه ​​راه برای استفاده از منابعی که در اختیار دارید آورده شده است.

از ابزار تحلیل برند استفاده کنید

ابزار تجزیه و تحلیل برند یک راه عالی برای اندازه گیری عملکرد فروش شما است. در حالی که پلاگین های شخص ثالث در دسترس هستند، پرهزینه هستند و به جای داده های سخت، تخمین هایی را ارائه می دهند.

ابزار تجزیه و تحلیل برند آمازون، کلمات کلیدی و عبارات جستجو را با بهترین عملکرد نمایش می دهد و به شما امکان می دهد صفحات محصول خود را بهینه کنید و تبلیغات هدفمند را بر اساس جمعیت شناسی مشتری ایجاد کنید.

افزایش فروش از طریق تبلیغات آمازون

تا زمانی که تبلیغات را به صورت استراتژیک انجام دهید، هیچ بحثی در مورد قدرت تبلیغات وجود ندارد. هر کسی می‌تواند در آمازون یک تبلیغ قرار دهد، اما برای اینکه واقعاً مؤثر باشد، تبلیغات هدفمند آمازون بهترین هستند.

اینها در صفحه نتایج آمازون ظاهر می شوند و دید عالی را ارائه می دهند. این به نوبه خود منجر به فروش و درآمد بالاتر می شود.

آنها همچنین در همه جا در آمازون ظاهر می شوند – حتی در صفحات جزئیات محصول.

بهترین شیوه ها را هنگام ساختن برند خود بکار بگیرید

این یعنی:

  • تمرکز بر پیام رسانی مداوم
  • ایجاد محتوای جذاب و غنی که ارزش پیشنهادی منحصر به فرد شما را برجسته می کند.
  • اطمینان حاصل کنید که فروشگاه آمازون شما ناوبری آسان و شهودی را ارائه می دهد.

یاد بگیرید که چه زمانی – و چگونه – تنظیمات را انجام دهید

گاهی اوقات، فروشگاه آمازون شما ممکن است با وجود بهترین تلاش شما، انتظارات شما را برآورده نکند.

مشکلات معمولاً می توانند به سرعت حل شوند، به شرطی که به نشانه هایی توجه کنید که نشان می دهد فروشگاه شما می تواند از تازه شدن بهره مند شود. به دنبال نشانه هایی مانند:

ترافیک کم روزانه

اگر ترافیک زیادی نمی بینید، به احتمال زیاد، مردم به سختی شما را پیدا می کنند.

تبلیغ فروشگاه آمازون خود را در رسانه های اجتماعی و از طریق کمپین های تبلیغاتی پولی در نظر بگیرید. دوبار بررسی کنید تا مطمئن شوید ASINهای محصول شما به درستی به فروشگاه شما پیوند داده شده است.

ترافیک خوب اما فروش ضعیف

اگر تعداد ترافیک به فروشگاه شما زیاد باشد، اما مردم محصول شما را ظرف 14 روز پس از آخرین بازدید خود خریداری نکنند، و دید مشکلی نیست، چه؟

محصولات شما ممکن است گران باشد یا به اعتماد بالای مصرف کننده وابسته باشد.

ایجاد آگاهی از برند را از طریق محتوای اضافی یا ویدیوهای برندهای حمایت شده در نظر بگیرید.

اگر مشکل نرخ بالای گردش محصول است، سعی کنید کاشی هایی اضافه کنید که خرید محصولات را برای مشتریان آسان کند (مثلاً یک شبکه محصول یا کاشی های جداگانه با دکمه “افزودن به سبد خرید”).

نرخ تبدیل خوب در صفحات دسته بندی با ترافیک کم

اگر صفحات شما به خوبی تبدیل می شوند، اما نرخ ترافیک پایین است، سعی کنید کمپین های برندهای حمایت شده را در اطراف آن صفحات هدف قرار دهید.

داشبورد Insights شما می‌تواند اطلاعاتی درباره سفارش‌ها/بازدیدکنندگان یا واحدها/بازدیدکنندگان ارائه دهد تا به شما کمک کند تگ‌های منبع صحیح را کشف کنید.

ترافیک خوب در صفحات دسته بندی با فروش کم

زمانی که صفحات دید خوبی دارند اما فروش مورد انتظار از ترافیک بازدیدکنندگان را ندارند، ممکن است این صفحات فقط دارای یک محصول باشند یا اطلاعات بیشتری در مورد برند شما نسبت به محصولات برای فروش ارائه دهند.

سعی کنید چندین محصول را از طریق یک کاشی شبکه اضافه کنید تا نرخ تبدیل خود را افزایش دهید.

بدون ترافیک و فروش

آیا صفحاتی بدون ترافیک یا فروش وجود دارد؟ ممکن است اطلاعاتی را ارائه دهید که مشتریان آن را مفید نمی دانند، یا یافتن محصولات شما ممکن است دشوار باشد.

با قابل مشاهده تر کردن یک صفحه خاص در صفحه اصلی خود یا راه اندازی یک کمپین برندهای حمایت شده برای افزایش ترافیک، این مشکل را برطرف کنید.

بهینه سازی فروشگاه آمازون شما باید یک فرآیند مداوم باشد

به یاد داشته باشید، فروشگاه آمازون شما تفاوت چندانی با فضای سنتی خرده فروشی آجر و ملات ندارد. از طریق آزمون و خطا، می آموزید که چه چیزی کار می کند و چه چیزی نه.

می‌توانید موجودی، چیدمان یا طراحی فروشگاه خود را طوری تنظیم کنید که برای طیف وسیع‌تری از مشتریان جذاب باشد و فروش خود را افزایش دهید.

نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً سرزمین موتور جستجو نیست. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.



محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *