1671520567 چگونه به عنوان یک مبتدی با بازاریابی وابسته کسب درآمد, محتوا مارکتینگ


(آخرین به روز رسانی در: 12 دسامبر 2022)

آیا به دنبال کسب درآمد اضافی هستید؟ بازاریابی وابسته ممکن است فرصت مناسبی برای شما باشد. این نوع بازاریابی یک راه عالی برای کسب پورسانت از طریق فروش محصولات یا خدمات دیگران است.

در حالی که می تواند یک سرمایه گذاری سودآور باشد، بازاریابی وابسته می تواند برای مبتدیان نیز دشوار باشد. این مقاله نکاتی را برای کسب درآمد با بازاریابی وابسته به عنوان مبتدی مورد بحث قرار می دهد. ما همچنین منابعی را در اختیار شما قرار خواهیم داد تا به شما در شروع کار کمک کند.

بازاریابی وابسته چیست؟

بازاریابی وابسته نوعی بازاریابی آنلاین است که در آن یک فرد در ازای دریافت کمیسیون، محصولات یا خدمات شرکت دیگری را تبلیغ می کند. این کار معمولاً با نوشتن نظرات، وبلاگ‌ها یا پست‌هایی درباره محصول و از طریق پیوندهای وابسته انجام می‌شود.

برای اینکه یک شرکت وابسته بتواند کمیسیون بگیرد، ابتدا باید ترافیک را به وب سایت تبلیغ کننده هدایت کند. آنها این کار را با ایجاد محتوای قانع‌کننده انجام می‌دهند که کاربران را تشویق می‌کند بر روی لینک وابسته منحصر به فرد خود کلیک کنند. هنگامی که کاربر روی پیوند کلیک می کند، به وب سایت تبلیغ کننده هدایت می شود، جایی که می تواند درباره محصول اطلاعات بیشتری کسب کند یا آن را خریداری کند.

برخی از شرکت های وابسته علاوه بر تبلیغ محصولات شرکت های دیگر، محصولات یا خدمات خود را نیز ارائه می دهند. به عنوان مثال، یک شرکت وابسته ممکن است یک وبلاگ در مورد مد باشد و لباس و لوازم جانبی را از خرده فروشان مختلف بفروشد.

یکی دیگر از ویژگی های جذاب بازاریابی وابسته این است که یکی از معدود روش های کارآمد برای کار از خانه یا کار با استقلال کامل مکان است.

چرا می خواهید یک بازاریاب وابسته باشید؟

دلایل زیادی وجود دارد که چرا ممکن است کسی بخواهد یک بازاریاب وابسته باشد. رایج ترین دلیل این است که با تبلیغ محصولاتی که به آنها اعتقاد دارند، کمیسیون دریافت کنید.

دلیل دیگر می تواند ایجاد یک جریان درآمد غیرفعال باشد. این امر به ویژه در صورتی صادق است که بتوانید اقلام با بلیط بالا را تبلیغ کنید، که می تواند منجر به پرداخت کمیسیون بالاتر شود.

همچنین اگر محصول یا خدمات خود را برای فروش ندارید، این یک راه عالی برای شروع بازاریابی آنلاین است. و با هزینه های اندک راه اندازی می توان این کار را انجام داد. تنها چیزی که نیاز دارید یک وب سایت، وبلاگ یا گاهی اوقات فقط یک حساب رسانه اجتماعی و زمان برای ایجاد محتوای مفید است.

چقدر می توانید درآمد داشته باشید؟

مقدار پولی که می توانید به عنوان یک بازاریاب وابسته به دست آورید به عوامل مختلفی مانند محصولاتی که تبلیغ می کنید، ترافیکی که می توانید ایجاد کنید و نرخ تبدیل خودتان بستگی دارد.

با این حال، به عنوان یک قانون کلی، می توان به عنوان یک مبتدی ماهانه چند صد دلار درآمد کسب کرد. و با کمی تجربه و تعهد، می توان درآمد تمام وقت از بازاریابی وابسته به دست آورد.

بهترین محصولات برای تبلیغ کدامند؟

به طور کلی، بهترین محصولات برای تبلیغ محصولاتی هستند که به آنها علاقه دارید یا نیازی را که در زندگی خود دیده اید را برآورده می کنند. انتخاب محصولات با نرخ کمیسیون معقول 20-30٪ یا بالاتر نیز ضروری است.

نکته کلیدی این است که محصولاتی را بیابید که خیلی رقابتی نیستند و شانس خوبی برای رتبه بندی در موتورهای جستجو دارید. می توانید از ابزارهایی مانند Google Keyword Planner برای تحقیق در مورد کلمات کلیدی مرتبط با محصولاتی که می خواهید تبلیغ کنید استفاده کنید.

هنگامی که چند محصول خوب پیدا کردید، مهم است که محتوای مفید و قانع کننده ای ایجاد کنید که کاربران را تشویق کند روی پیوندهای وابسته شما کلیک کنند.

برای مثال، اگر محصولی را تبلیغ می‌کنید که به مردم کمک می‌کند در هزینه‌های لوازم آرایشی صرفه‌جویی کنند، ممکن است یک پست وبلاگی با عنوان «5 روش برای صرفه‌جویی در هزینه لوازم آرایشی» بنویسید. در این پست، پیوند وابسته خود را برای یک محصول و نکاتی برای صرفه جویی در هزینه لوازم آرایشی قرار می دهید.

1671520565 862 چگونه به عنوان یک مبتدی با بازاریابی وابسته کسب درآمد, محتوا مارکتینگ

راهنمای تبلیغ محصولات وابسته به عنوان یک مبتدی

شاید فکر می کنی، “اما من یک مبتدی هستم! وبلاگ من جدید است، شبکه های اجتماعی من هیچ دنبال کننده ای ندارد و من لیست ایمیلی ندارم. من نامرئی هستم!”

مشکلی نیست. من هم زمانی جای شما بودم، و این مرا مجبور کرد که برخی از روش‌های منحصر به فرد و کمتر شناخته شده را برای کسب پورسانت های وابسته، حتی به عنوان یک تازه کار، یاد بگیرم. هدف این مراحل این است که شما را نیز به آنجا برسانند.

مرحله 1: یک محصول را انتخاب کنید

همانطور که قبلا گفته شد، شما باید یک محصول را بر اساس 2 الزام اولیه انتخاب کنید.

  • این چیزی است که شما از آن استفاده می کنید یا به آن علاقه دارید. این باعث می شود که شما راحت در مورد آن صحبت کنید.
  • کمیسیون وابسته بالای 20 درصد است.

برای این مثال، من محتوامارکتینگ را به عنوان محصول انتخابی خود انتخاب می کنم، زیرا هم محصولی است که من استفاده می کنم و هم محصولی که یک برنامه وابسته دارد که 30٪ کمیسیون ارائه می دهد.

هر آنچه را که انتخاب می کنید، باید برای برنامه وابسته آنها ثبت نام کنید و پیوند وابسته شخصی خود را دریافت کنید.

(از اینجا به برنامه وابسته محتوامارکتینگ بپیوندید)

مرحله 2: یک رسانه محتوا را انتخاب کنید

گام بعدی این است که در مورد محصول در رسانه انتخابی خود صحبت کنید. در اینجا چند گزینه و ملاحظات وجود دارد.

1671520565 537 چگونه به عنوان یک مبتدی با بازاریابی وابسته کسب درآمد, محتوا مارکتینگ

یک وبلاگ / وب سایت

یوتیوب

  • دومین موتور جستجوی بزرگ دنیا
  • محتوا بلافاصله رتبه بندی می شود، به این معنی که پتانسیل شما برای کسب درآمد فوری است
  • ترافیک خریدار زیاد
  • هیچ راه اندازی واقعی مورد نیاز نیست
  • بسته به رقابت، رتبه بندی در ابتدا دشوارتر است

TikTok / حلقه های اینستاگرام / شورت های یوتیوب

این‌ها جدیدترین قالب‌های رسانه‌های اجتماعی هستند و هر پلتفرم در حال تبلیغ این نوع محتوا نسبت به دیگران است.

  • در حال حاضر دریافت بازدید و فالوور رایگان بسیار آسان است
  • هیچ راه اندازی واقعی مورد نیاز نیست
  • ترافیک خریدار کمتر

بسیاری از تولیدکنندگان محتوا ویدیوهای کوتاهی را از محتوای ستونی ایجاد می‌کنند و از این قالب‌ها به عنوان تبلیغات تکمیلی استفاده می‌کنند.

مرحله 3: محتوای Pillar ایجاد کنید

محتوای Pillar پولساز شماست و جایی خواهد بود که تمام ترافیک هدایت شود. محتوای Pillar برای اثربخشی به سه چیز نیاز دارد.

  1. ترافیک خریداران را هدف قرار می دهد
  2. برای خواننده ارزش ایجاد می کند.
  3. این لینک وابسته شما را دارد.

محتوای ستون باید ترافیک خریدار را هدف قرار دهد و بنابراین باید عنوان مناسبی داشته باشد. ترافیک خریدار افرادی هستند که قبل از خرید فقط به یک فشار نهایی نیاز دارند.

رایج ترین جستجوی ترافیک خریدار، بررسی محصول است. بنابراین، رایج ترین عنوان برای محتوای ستون است “[Product] مرور.” مثلا، “بررسی محتوامارکتینگ.”

این اولین محتوایی است که باید در رسانه انتخابی خود ایجاد کنید. شما باید زمانی را صرف تحقیق در مورد محصول و ارائه یک راهنمای جامع کنید.

یک طرح کلی برای محتوای وبلاگ شما به شرح زیر است. دوباره، محتوامارکتینگ را با محصول خود جایگزین کنید.

[H1] بررسی محتوامارکتینگ

[H2] محتوامارکتینگ چیست؟

[H2] ویژگی های کلیدی محتوامارکتینگ

[H2] تجربه من با محتوامارکتینگ

  • [H3] چیزی که دوست ندارم
  • [H3] آنچه که من دوست دارم

[H2] نظرات نهایی من در مورد محتوامارکتینگ

(فراخوانی برای اقدام)

اگر یک پست وبلاگ ایجاد می کنید، می توانید عنوان های خود را مانند موارد بالا تنظیم کنید. اگر محتوای ویدیویی است، می توانید از آن به عنوان راهنمای اسکریپت خود استفاده کنید.

یادداشت مهم

ممکن است لزوماً به طور مستقیم برای این محتوا یا عبارت جستجو رتبه بندی نکنید، زیرا این همان چیزی است که بیشتر مردم به دنبال آن هستند، اما مهم نیست. این محتوا همچنان حیاتی ترین بخش برای کل استراتژی است.

مرحله 4: محصول را مقایسه کنید

به عنوان یک مبتدی بدون ترافیک، مخاطب یا دنبال کننده، این محتوای اضافی منبع ترافیک واقعی شما خواهد بود. بسیاری از افراد محتوای بررسی محصول را انجام می دهند، اما تعداد زیادی از آنها به جستجوی سایر عبارات جستجو نمی پردازند، که می تواند ترافیک زیادی ایجاد کند.

مقایسه محصول به روش های مختلف جایی است که شما شروع به دیدن این جادو می کنید و دو راه اصلی برای انجام آن وجود دارد.

  1. مقایسه محصول با محصول دیگر (محتوامارکتینگ در مقابل Bluehost)
  2. یک محصول رقیب را با یک دایرکت مجدد بررسی کنید (بررسی BlueHost)

این ممکن است کوچک به نظر برسد، اما این دو ایده محتوا می توانند صدها قطعه محتوا ایجاد کنند.

1. مقایسه محصول با محصول دیگر

این مدل محتوا امکان تولید حجم عظیمی از محتوا را فراهم می‌کند و شما فقط به تعداد شرکت‌های موجود در بازار خود محدود هستید که می‌تواند صدها یا هزاران باشد.

نمونه‌های محتوا: محتوامارکتینگ در مقابل Bluehost، محتوامارکتینگ در مقابل Hostinger، Hostpapa در مقابل SiteGround، و لیست ادامه دارد.

هدف این محتوا باید مقایسه این دو محصول/خدمات باشد و مشخص کند که چرا یکی از دیگری بهتر است. همچنین اغلب می توانید به برنامه وابسته هر دو شرکت بپیوندید، به این معنی که بدون توجه به اینکه کسی کجا می رود، پتانسیل کسب درآمد را دارید.

1671520565 649 چگونه به عنوان یک مبتدی با بازاریابی وابسته کسب درآمد, محتوا مارکتینگ

2. بررسی یک محصول رقیب با ریدایرکت

بررسی یک محصول رقیب با تغییر مسیر یک استراتژی کمتر شناخته شده است، اما می تواند بسیار موثر باشد. در واقع، حدود 70٪ از کانال یوتیوب من دقیقاً از این مدل استفاده می کند تا تأثیر زیادی داشته باشد.

هدف این است که محتوایی شبیه به محتوای اصلی خود اما محصولی رقیب ایجاد کنید. مثلا، بررسی BlueHost.

محصول را بررسی کنید، اما به آن امتیاز کمتری نسبت به محصول در محتوای ستون خود بدهید. سپس یک بخش اضافی به محتوای خود اضافه کنید (به زیر مراجعه کنید).

[H1] (رقیب) بررسی

[H2] (رقیب) چیست؟

[H2] ویژگی های کلیدی (رقیب)

[H2] تجربه من با (رقیب)

  • [H3] چیزی که دوست ندارم
  • [H3] آنچه که من دوست دارم

[H2] نظرات نهایی من در مورد (رقیب)

** بخش های اضافه شده

[H2] آیا جایگزینی (رقیب) وجود دارد؟

[H3] توصیه من

در این بخش های اضافه شده، هدف شما این است که ترافیک را به محتوای ستون خود هدایت کنید و توضیح دهید که این انتخاب شماره یک شماست و آنها باید بررسی شما را بررسی کنند.

فراخوان شما برای اقدام در این پست ها نباید پیوند وابسته شما باشد، بلکه باید محتوای ستون خود را بررسی کنید. مثلا، “بررسی عمیق محتوامارکتینگ من را بررسی کنید”

این اغلب به عنوان راه اندازی جک یا ربودن ترافیک شناخته می شود، زیرا شما ترافیک خریداران رقیب را دریافت می کنید و آنها را مجدداً به محتوای / محصول اصلی خود هدایت می کنید.

نکات:

  • سعی کنید شرکت های کمتر شناخته شده ای را پیدا کنید که محتوای زیادی در مورد آنها ندارند. شرکت‌های معتبر محتوای بیشتری دارند، بنابراین رتبه‌بندی برای آنها سخت‌تر است.
  • در بررسی های خود صادق باشید. به یاد داشته باشید، باید باور داشته باشید که محصول محتوای ستونی شما بهترین است. رقبا را صرفاً به خاطر آن تحقیر نکنید.

شما می توانید از این روش ها استفاده کنید و در عین حال اخلاقی باشید. اغلب مخاطبان می‌توانند تشخیص دهند که مردم چه زمانی این کار را انجام می‌دهند، بنابراین بهتر است تا حد امکان معتبر باشید. دلیلی برای نبودن وجود ندارد

1671520565 433 چگونه به عنوان یک مبتدی با بازاریابی وابسته کسب درآمد, محتوا مارکتینگ

سایر ملاحظات کلیدی

علاوه بر انتخاب محصولات مرتبط با جایگاه و مخاطبان خود، چند ملاحظه دیگر نیز وجود دارد که باید هنگام تبلیغ محصولات به عنوان یک شرکت وابسته به آن توجه کنید.

  • اطمینان حاصل کنید که محصولاتی که انتخاب می‌کنید کیفیت بالایی دارند و به مخاطبان شما ارزش ارائه می‌دهند. تبلیغ محصولات نامرغوب به شهرت شما آسیب می رساند و ایجاد اعتماد بین مخاطبان را به چالش می کشد.
  • چرخه فروش محصولاتی را که تبلیغ می کنید در نظر بگیرید. اگر محصولاتی را با چرخه فروش طولانی تبلیغ می کنید، باید در تلاش های بازاریابی خود صبور و پایدار باشید.
  • مطمئن شوید که شرایط خدمات وابسته را برای محصولاتی که تبلیغ می‌کنید، درک کرده‌اید. برخی از شرکت‌ها سیاست‌های سختگیرانه‌ای در مورد نحوه تبلیغ محصولات خود توسط شرکت‌های وابسته دارند و نقض این شرایط می‌تواند منجر به فسخ قرارداد وابسته شما شود.

با در نظر گرفتن این عوامل، می توانید مطمئن شوید که بهترین محصولات را برای مخاطبان خود تبلیغ می کنید.

برای جمع کردن

بازاریابی وابسته می تواند یک راه عالی برای مبتدیان برای شروع بازاریابی آنلاین باشد. با تبلیغ محصولات و خدمات از طرف سایر مشاغل، می توانید از فروش پورسانت دریافت کنید.

علاوه بر این، بازاریابی وابسته راهی آسان برای ایجاد روابط با مشتریان و مشتریان ارائه می دهد. همانطور که در بازاریابی آنلاین تجربه بیشتری دارید، می توانید به تدریج تجارت وابسته خود را با افزودن محصولات و خدمات بیشتر به مجموعه خود گسترش دهید.

با کمی تلاش و فداکاری، بازاریابی وابسته می تواند راهی عالی برای کسب درآمد غیرفعال آنلاین باشد.

نویسنده

کریس هاردی یک بازاریاب محتوای تمام وقت است که چندین وبلاگ خاص و یک کانال رو به رشد یوتیوب را اداره می کند. کریس که در قلب معلم بود، بیش از 10 سال را به عنوان معلم حرفه‌ای رقص و انگلیسی گذراند و سپس وارد دنیای تجارت آنلاین شد، جایی که در یوتیوب با افشای کلاهبرداری‌های «پول درآوردن» نامی برای خود دست و پا کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر، به https://selfmadenewbie.com مراجعه کنید





سایت محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *