Tealium 2023 State Of The CDP گزارش تصویر ویژه 1920x1080 1 800x450

برای ویرایش چهارم گزارش Tealium’s State of CDP 2023، ما بیش از 1200 متخصص در سراسر جهان را در صنایع B2B، B2C و B2B2C از طریق یک شرکت مستقل بررسی کردیم. پاسخ‌ها نشان داد که پلتفرم‌های داده‌های مشتری (CDPs) برای رشد سازمانی در زمان‌های سخت، حیاتی هستند، به‌ویژه زمانی که شاهد سفت‌تر شدن رشته‌های کیف پول جمعی هستیم. علاوه بر این، برندهای دارای CDP به راحتی می‌توانند چالش‌های اقتصادی یا صنعتی را پشت سر بگذارند، سازمان را در برابر رکود مقاوم کنند، و فرصت‌های جدید را با شکستن سیلوهای داخلی و ساده‌سازی ارتباطات مشتری باز کنند.

و تمام این مزایا ناشی از استفاده بلند مدت و کوتاه مدت CDP به یک حقیقت قطعی منجر شده است: شرکت هایی که در CDP سرمایه گذاری می کنند بسیار بهتر از شرکت هایی هستند که سرمایه گذاری نمی کنند و استفاده از آنها منجر به موفقیت فوق العاده ای در سراسر جهان شده است. در واقع، باتجربه‌ترین کاربران CDP نسبت به شرکت‌هایی که تجربه CDP کمی داشتند یا نداشتند، اعتماد بیشتری به تصمیم‌های خود، توانایی بهتر در مدیریت مخارج، بودجه‌های سالم‌تر، و مهم‌تر از همه، بازدهی بیشتر در دلارهای بازاریابی خود نشان دادند.

به عنوان مثال، این نظرسنجی نشان داد که 74 درصد از شرکت‌های دارای CDP، بازده و ارزش خود را در سال اول مشاهده کردند. علاوه بر این، سه چهارم پاسخ دهندگان به ارزش CDP خود در کمتر از یک سال و 89 درصد در 18 ماه اول پی بردند. با این حال، این مطالعه تنها تأکید می کند که سرمایه گذاری در یک CDP نه تنها به شرکت ها کمک می کند تا به اهداف خود دست یابند و در زمان های ناپایدار ثبات پیدا کنند، بلکه به سرعت نتیجه می دهد.

علاوه بر این، در چشم انداز امروزی، تجربه مشتری ارز جدید است. و شرکت‌ها باید برنامه‌ای برای جمع‌آوری و سازمان‌دهی داده‌های لازم برای ایجاد تجربیات مرتبط و همچنین عملکردی برای فعال کردن داده‌ها به روشی معنادار داشته باشند. این مطالعه نشان داد که CDP راه رو به جلو است. شرکت‌های دارای CDP (93%) نسبت به شرکت‌های بدون CDP (49%) از توانایی خود در ایجاد تجربیات مشتری مرتبط از طریق داده‌های مشتری خود رضایت بیشتری دارند. نه تنها این، بلکه این مطالعه همچنین نشان داد که برندهای دارای CDP دو برابر از دستیابی به اهداف بازاریابی (90٪) در مقایسه با برندهای بدون CDP (44٪) رضایت دارند.

با این حال، این یافته‌ها به این معنا نیست که برندهایی که دارای CDP هستند تحت تأثیر چالش‌های پیش روی شرکت‌ها در سراسر جهان، مانند اقتصادهای ناپایدار، زنجیره تامین شکسته، و الزامات نظارتی رو به رشد برای نحوه استفاده شرکت‌ها از داده‌های مشتریان قرار نگرفته‌اند. این بدان معناست که شرکت‌هایی که از CDP استفاده می‌کنند، آمادگی بیشتری برای رسیدگی به همه این چالش‌ها دارند و از عوارض جانبی عمده و جریان‌های جت که توسط شرکت‌های بدون CDP احساس می‌شود، دور زده‌اند.

گزارش را از نزدیک ببینید برای مشاهده آمار دقیق تر و نحوه استفاده برندهایی مانند شما از این ابزار قدرتمند.



محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *