پلتفرم داده های مشتری ویژه 1920 800x450

امیدوارید چه چیزی از فناوری بازاریابی خود به دست آورید؟ آیا برای رسیدن به آنجا به کمک نیاز دارید؟

در قلب فناوری بازاریابی، پلتفرم‌های داده‌های مشتری به بازاریابان و تبلیغ‌کنندگان نیروگاهی از قابلیت‌ها را برای هدایت تجربیات مشتری مرتبط و شخصی‌شده ارائه می‌دهند. و در قلب CDP داده هایی نهفته است که بینش مشتری را تقویت می کند.

با ثبت نام و شرکت در “به قلب تجربه مشتری با داده هایی که ارائه می دهد” بیاموزید. ارائه شده توسط Salesforce و Acxiom.


برای مشاهده بیشتر وبینارهای جستجوگر زمین اینجا را کلیک کنید.


جدید در زمین موتورهای جستجو

تولید محتوا توسط محتوا مارکتینگ

سینتیا رامسران

سینتیا رامسران مدیر محتوای سفارشی در رسانه سوم، ناشران Search Engine Land و MarTech است. تخصص سینتیا یک داستان نویس چند کانالی با بیش از دو دهه تجربه بازاریابی محتوا/تحریریه، در حوزه بازاریابی، فناوری، مالی، تولید و صنایع بازی است. او نویسنده/تهیه کننده CNBC.com بود و رهبری فکری را برای KPMG ایجاد کرد. سینتیا اهل کوئینز، نیویورک است و لیسانس و MBA خود را از دانشگاه سنت جان به دست آورده است.



محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *