مقاله توسط سایت محتوا مارکتینگ

بنابراین، کنفرانس بازاریابی محتوا (CMC)، بزرگ‌ترین گردهمایی بازاریابان محتوا در جهان، دیروز با سخنرانی‌های کلیدی شگفت‌انگیز برخی از بهترین بازاریابان دیجیتال و جلسات موضوعی برای کمک به مراحل برنامه‌ریزی و ایجاد استراتژی بازاریابی محتوای شما آغاز شد.

من به این نکات کلیدی و جلسات می پردازم تا نکات برجسته این اولین روز عالی رویداد را بیاورم!

“همانطور که هوش مصنوعی آنچه را که با فناوری امکان پذیر است پیشرفت می کند، نسل بعدی بازاریابان محتوا در حال ظهور است” – پل روتزر

پل روتزر (موسسه هوش مصنوعی بازاریابی بنیانگذار و مدیرعامل) سخنرانی اصلی درباره آینده نویسندگی بود. من چشم انداز و فرصت را برای بازاریابان نسل بعدی که از هوش مصنوعی برای ارائه شخصی سازی و تجارب مورد انتظار مصرف کنندگان مدرن استفاده می کنند، ارائه کرده ام. قفل امکانات خلاق که قبلا غیر قابل تصور بود. و کارایی، رشد درآمد، سود، و تأثیر اجتماعی را که رهبری می‌خواهد را هدایت کند.

او در سخنرانی خود گزیده ای از کتاب خود را به اشتراک گذاشت هوش مصنوعی بازاریابی: هوش مصنوعی، بازاریابی و آینده کسب و کار (مؤلف مشترک با مایک کاپوت): « بازاریابان نسل بعدی می دانند که برای ارائه شخصی سازی و تجربیاتی که مصرف کنندگان مدرن انتظار دارند، بازاریابی باید هوشمندتر شود. باید بازاریاب + ماشین شود.»

پل معتقد است که در هر صنعتی سه نوع کسب و کار وجود خواهد داشت: AI Native، AI Emergent و منسوخ شده است. برای موفقیت در این چشم انداز، باید یکی از دو گزینه اول را انتخاب کنید.

هوش مصنوعی زمانی که داده‌های مناسب و استفاده مناسب را در اختیار داشته باشید، می‌تواند تا حد زیادی به کاهش هزینه‌ها و درآمد کمک کند، اما به گفته پل، جایگزین نیاز به توسعه محصولات و خدمات ارزشمند، ایجاد تجربیات شگفت‌انگیز مشتری، ایجاد یک نام تجاری قوی، و به طور مداوم بر روی استعداد و فرهنگ خود سرمایه گذاری کنید.

با این حال، مزیت‌های رقابتی کسب‌شده توسط شرکت‌های AI Native و Emergent، که پایه‌های تجاری قوی را نیز حل می‌کنند، در سال‌های آینده برای غلبه بر آن بسیار عالی خواهند بود.

پل در پایان سخنرانی خود، سه مرحله را برای مقیاس‌بندی هوش مصنوعی ارائه کرد: استراتژیک فکر کنید، داده‌ها را برای موفقیت ضروری بدانید و آموزش دهید و رهبری را درگیر کنید.

“اگر بتوانید نرخ کلیک را بهبود ببخشید، می توانید کل فرآیند را بهبود ببخشید” – اندی کرستودینا

این سخنرانی توسط اندی کرستودینا (از بنیانگذاران و مدیر ارشد بازاریابی شرکت رسانه مداری) بهترین شیوه‌های تولید سرنخ B2B را که از صدها پروژه وب‌سایت آموخته‌اند، شکست. از اثبات اجتماعی گرفته تا CTA، ویدئوها تا فرم‌های تماس، شرکت‌کنندگان با گزینه‌های طراحی UX و نحوه کار با هم برای هماهنگی با روانشناسی خوانندگان و طرفداران آشنا شدند.

با استفاده از این مفهوم که استراتژی بازاریابی یک زنجیره است، من قیف بازاریابی را به 5 مرحله تقسیم کرده ام. این مراحل یک به یک مورد بحث قرار گرفت و با استفاده از آنچه او «بهترین شیوه‌ها» نامید، مثال زد، اما با تأکید بر اینکه بهترین شیوه‌ها فقط فرضیه هستند. به گفته اندی، شما باید آنها را آزمایش کنید تا ببینید آیا برای کسب و کار شما کار می کنند یا خیر.

اگرچه با توجه به اینکه مهمترین مراحل در این “زنجیره بازاریابی” منبع ترافیک و صفحه تشکر است، من توضیح خوبی در مورد چگونگی بهبود صفحه تشکر و نحوه انتخاب یک CTA خوب و مستقیم که به شما متصل می شود ارائه کرده ام. محصول یا محلول همچنین، من یک ساختار صفحه ارائه کرده ام تا به شما کمک کند محتوای خود را در زمینه های اطلاعاتی، تجاری و ناوبری تعریف کنید.

من تاکید کرده‌ام که یکی از جنبه‌های مهم ساخت یک ساختار سایت بهینه شده برای جستجو، داشتن است ارتباط خوب و همکاری عمیق بین تیم فروش و بازاریابی.

بسیار مهم است که هر دو تیم هنگام پاسخ دادن به سؤالاتی از جمله اینکه بزرگترین چالشی که محصول می خواهد حل کند چیست، فروشنده از پاسخ دادن به چه سوالاتی خسته و خسته شده است، و افراد باید چه سؤالاتی در مورد محصول یا خدمات بپرسند، همسو باشند. .

وقتی صحبت از برون سپاری و برون سپاری می شود، موفق ترین آنها ترکیبی از هر دو است. تیم خود را با استعداد بر حسب تقاضا مقیاس دهید» – دیگو گومز

دیگو گومز (هم بنیانگذار و مدیر عامل در محتوای راک) در یک گفتگوی کنار آتش با بایرون وایت (بنیانگذار و رئیس کنفرانس بازاریابی محتوا و WriterAccess). این یک مکالمه واقعاً آرام در مورد حرفه دیگو و افکار او در مورد تکامل بازاریابی دیجیتال و آنچه او برای آینده امیدوار است بود.

بایرون از دیگو پرسید که چگونه؟ محتوای راک از زمان تأسیس خود در سال 2013 توانسته به سرعت رشد کند. من پاسخ داده‌ام که این شرکت خیلی زود در صنعت بازاریابی محتوای برزیل شروع به کار کرد، بنابراین می‌تواند همراه با گسترش بازاریابی محتوا رشد کند. “ما موفق شدیم مشتریانی در هر اندازه ای جذب کنیم. ما شروع به ارائه محتوا به زبان پرتغالی کردیم، اما برخی از مشتریان شروع به مطالبه محتوا به زبان های دیگر کردند. این زمانی بود که ما به آمریکای لاتین گسترش یافتیم و محتوایی را به زبان اسپانیایی ارائه کردیم و اکنون در آمریکای شمالی هستیم و محتوایی را به زبان انگلیسی نیز ارائه می دهیم.

دیگو با همان دیدگاهی که پل روتزر در مورد هوش مصنوعی دارد، معتقد است که فناوری هوشمند می تواند ما را بهره ورتر کند. هوش مصنوعی می تواند ما را تقویت کند. من می بینم که هوش مصنوعی نقش کلیدی در بازاریابی بازی می کند، اما قرار نیست جایگزین انسان شود. این باعث می‌شود که بتوانیم کارهای بیشتری انجام دهیم.»

وقتی در مورد آینده از محتوای راک و چالش‌های آن، دیگو گفت که از آنجایی که بازاریابی با سرعتی بسیار سریع تکامل می‌یابد، شرکت‌ها باید خود را تطبیق دهند. من می‌خواهم به ایجاد و بهبود جامعه عظیم استعدادهای جهانی خود ادامه دهم و فناوری خود را برای توانمندسازی مشتریان خود توسعه دهم.»

“با وجود رکود، بازاریابی دیجیتال همچنان رشد گسترده ای را تجربه می کند” – رند فیشکین

از رهبران و متخصصان بازاریابی به طور یکسان اغلب پرسیده می شود: بعدی چیست؟ برای اثبات آینده بازاریابی خود چه باید بکنیم؟ و (احتمالاً کمترین مورد علاقه همه)، آخرین روند، XYZ چیست؟ برخی از روندها همه دود هستند، بدون ماده.

اما برخی دیگر ممکن است واقعاً گوشتی، مرتبط و شایسته سرمایه گذاری باشند. در ارائه خود، رند فیشکین (از بنیانگذاران و مدیر عامل شرکت SparkBull) عمیقاً به شش مورد از بزرگترین گرایش‌ها در زمینه بازاریابی بپیوندید، و پرده‌ای را از آنچه که واقعاً چشم‌انداز بازاریابی را تغییر می‌دهد، کنار بزنید، و در جایی که نیازی به فکر مجدد ندارید.

در اینجا شش روند به اشتراک گذاشته شده توسط رند در سخنرانی اصلی خود آورده شده است:

مرگ شبکه های اجتماعی و ظهور شبکه های سرگرمی

به گفته رند، TikTok نمونه ای از یک شبکه سرگرمی بسیار محبوب است که به سرعت در حال رشد است، اما با مقررات غربی مواجه است. شبکه های سرگرمی به انواع مختلفی از سرمایه گذاری در محتوا و اشکال مختلف تبلیغات نیاز دارند. برندها باید انتظار داشته باشند که سرمایه گذاری کنند، شکست بخورند، یاد بگیرند و دوباره تلاش کنند. این فقط به این دلیل نیست که TikTok موفقیتی است که شرکت شما باید در آن حضور داشته باشد. جایی باشید که مخاطبان شما هستند.» به عنوان مثال، توییتر همچنان در حال رشد است و می تواند فرصت خوبی برای برندها باشد.

فلایویل بسازید که برای شما کار کند

رند روی فلایویل بازاریابی به عنوان مدلی که برندها می توانند برای بهبود نتایج خود از آن استفاده کنند، شرط بندی می کند. من نمونه ای از این مدل را برای کمک به بازاریابان برای شروع به اشتراک گذاشته ام.

مقررات دولتی، مسائل مربوط به حریم خصوصی، و اثرات ضد تراست

برای رند، اپل تاثیر زیادی در این موضوع داشته است. آنها در مقابل جمع آوری داده های کاربران اپل توسط شرکت های دیگر سرمایه گذاری می کنند، اما در داخل داده های مصرف کنندگان خود را ردیابی می کنند. از نظر قانونی، در ایالات متحده و سایر کشورهایی که دولت‌ها به دنبال افزایش مقررات حفظ حریم خصوصی هستند، اتفاقات زیادی می‌افتد. اگرچه AdTech هنوز راهی برای ادامه ردیابی رفتار پیدا خواهد کرد. برندها باید با اتصال استنتاجی شروع به کار کنند، زیرا ردیابی غیرمستقیم و اسناد ضمنی در حال افزایش است.

رشد در مقابل سودآوری در رکود اقتصادی و تاثیرات کلان اقتصادی

به گفته رند، انتظار می رود که رکود اقتصادی بسیار ملایم تر از سال های 2001 و 2008 باشد. اما برندها باید بدانند که چگونه بازاریابی را اولویت بندی کنند. این مهم است که بدانید تیم شما چگونه رشد را در مقابل رشد اولویت می دهد. سودآوری. “سرمایه گذاری در استراتژی های ارگانیک (مانند بازاریابی محتوا) راه خوبی برای ادامه رشد است.”

تنظیمات برگزیده پلتفرم و محتوای بدون کلیک

“اجازه ندهید مردم کلیک کنند” چیزی است که پلتفرم های رسانه های اجتماعی روی آن شرط بندی می کنند، بنابراین محتوای بدون پیوند عملکرد بهتری دارد. ارائه آنچه این پلتفرم ها می خواهند بسیار مهم است: محتوای صفر کلیکی که کاربران را در پلتفرم نگه می دارد و مخاطبان را در قالب های مختلف جذب می کند. مهم است که مطابقت مناسب را پیدا کنید.

پایان اسناد (دقیق) بازاریابی

برندها بودجه تبلیغات را کاهش می دهند و بیشتر روی برندسازی سرمایه گذاری می کنند. برندها باید شروع به اندازه‌گیری معیارهای بازاریابی «غیرقابل ردیابی» مانند آگاهی، علاقه، بازدید و افزایش آشنایی کنند. علاوه بر این، آنها باید مراقب باشند که چه کسی برای ارجاع بازدیدها، تبدیل‌ها و LTV در هر کانال اعتبار دریافت می‌کند. تقریباً مطمئناً شما خیلی بیشتر روی ترافیک پولی سرمایه گذاری می کنید تا ارگانیک. باید بیشتر روی ارگانیک سرمایه گذاری کنید.

جلسات برنامه ریزی و ایجاد

در کنار سخنرانی‌های کلیدی زنده، شرکت‌کنندگان این فرصت را داشتند که جلسات ضبط‌شده‌ای را با هدف برنامه‌ریزی و ایجاد، پایه‌های یک استراتژی محتوای عالی تماشا کنند.

در جلسات برنامه ریزی، بازاریابان حرفه ای محتوا به صحنه آمدند تا تخصص خود را در مورد چگونگی ایجاد یک پایه محکم برای کل استراتژی خود به اشتراک بگذارند.

موضوعات این بود:

  • چگونه بیش از 100 ایده برای محتوای موثر تولید کنیم
  • طرح قیف کامل
  • یک برند ملایم نباشید: 7 روش جالب برای رسیدن به نتایج بهتر
  • نه بازاریابی رهبری فکری، بازاریابی دنباله‌روی فکر
  • موتور محتوای رهبری فکر خود را بسازید
  • برش از طریق کرک برای معتبرتر کردن محتوای خود
  • قدرت محتوای خود را افزایش دهید
  • با 1 دلار در روز به مقام شماره یک در صنعت خود تبدیل شوید
  • توجه کنید! جلب توجه، حفظ و استفاده از توجه
  • چگونه یک استراتژی محتوای رفتاری و مبتنی بر داده ایجاد کنیم که تبدیل شود

در جلسات ایجاد، زمان کثیف شدن دست ها بود! در این جلسه، سخنرانان بهترین نکات را برای ایجاد محتوایی که مخاطب را درگیر می کند و به کل استراتژی بازاریابی آنها متصل می شود، به مخاطبان ارائه کردند.

موضوعات این جلسات عبارت بودند از:

  • نپرس، بده! چگونه می توان مشارکت های اینفلوئنسر برنده ایجاد کرد
  • بازاریابی چابک: چارچوب نهایی ایجاد مشترک
  • چگونه محتوای جذاب غیر رباتیک ایجاد کنیم که به سرعت رتبه بندی کند
  • چک لیستی برای انسانی کردن محتوای دیجیتالی شما
  • 40 به‌عنوان 30 جدید: نحوه تأثیرگذاری در بین نسل‌ها
  • چگونه برای ایجاد همدلی و تفاهم به طنز ضربه بزنید
  • 10 ایده محتوای خلاقانه که می خواهید امروز امتحان کنید
  • تجربه محصول شما نیز محتوا است
  • چگونه می توان ارزش یک سال محتوا را از یک مطالعه تحقیقاتی منتشر کرد
  • نحوه نوشتن نسخه ای که در واقع تبدیل می شود

تا پایان رویداد، مردم می توانند در جلسات ضبط شده که به بخش هایی تقسیم می شوند که پنج رکن بازاریابی محتوا برنامه ریزی، بهینه سازی، ایجاد، توزیع و عملکرد را پوشش می دهد، شرکت کنند.

کنفرانس بازاریابی محتوا 2022 تا روز جمعه با سخنرانی‌های کلیدی بیشتری از بزرگترین نام‌های بازاریابی دیجیتال و جلسات موضوعی ادامه خواهد داشت تا به شما در ایجاد استراتژی بازاریابی محتوای عالی برای برندتان کمک کند.

اگر هنوز ثبت نام نکرده اید، هنوز وقت دارید! برای دریافت بلیط رایگان 3 روزه خود، فقط به این لینک مراجعه کنید! اگر چیزی را از دست دادید، همه مطالب (کلیدی ها و جلسات) دوشنبه و سه شنبه آینده (14/11 و 15/11) برای همه کاربران در دسترس خواهد بود.



محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *