Ignite Visibility Image 1920x1080 1 800x450

Ignite Visibility اخیراً بیش از 120 متخصص بازاریابی را مورد بررسی قرار داد در مورد استراتژی‌های سئو و بازاریابی محتوای فعلی‌شان و چشم‌انداز آن‌ها به سال 2023. با توجه به اینکه سال 2022 سال تحول‌آفرینی برای سئو بود، محققان Ignite کنجکاو بودند که ببینند سال 2023 ممکن است دنیای بازاریابی دیجیتال و رسانه‌های پولی را به کجا برساند.

خوراکی های کلیدی از مطالعه شامل:

  • اکنون بیش از 74 درصد از بازاریابان از دارایی های خلاقانه مانند تصاویر یا ویدیوها در محتوای خود استفاده می کنند.
  • 73 درصد از بازاریابان به YouTube به عنوان بخش مهمی از استراتژی سئوی خود در سال 2023 روی آورده اند.
  • اکثر بازاریابان خاطرنشان کردند که هیچ تغییری در رتبه بندی خود پس از به روز رسانی محتوای مفید مشاهده نکرده اند. در واقع، پاسخ دهندگان بسیار بیشتری به این نکته اشاره کردند که رتبه آنها به جای کاهش، افزایش یافته است، همانطور که پس از انتشار این به روز رسانی گوگل انتظار می رفت.
  • لینک های داخلی اهمیت بیشتری پیدا می کنند.
  • 34 درصد از بازاریابان بیشتر بودجه سال 2023 خود را صرف محتوای ویدیویی می کنند، در حالی که تنها 10 درصد از بازاریابان بیشتر بودجه خود را صرف محتوای وبلاگ می کنند.

وقتی از جان لینکلن، مدیر عامل Ignite Visibility پرسیده شد در مورد نتایج این نظرسنجی، گفت: «با سئو در حال تغییر مداوم، ما هرگز نمی‌توانیم تمرکز خود را از آنچه مصرف‌کننده می‌خواهد حذف کنیم. من فکر می‌کنم بزرگ‌ترین نتیجه این مطالعه این است که وقتی صحبت از تمام ارکان مختلف سئو می‌شود، بیشترین تمرکز در سال 2023 روی بازاریابی محتوا خواهد بود. محتوا قرار است بیشتر به اشتراک گذاشته شود و بر روی ویدیو متمرکز شود تا واقعاً مشتریان را به یک برند جذب کند. من در مورد این تغییر و اینکه چگونه سئو را با سایر کانال های بازاریابی ادغام می کند هیجان زده هستم.

مطالعه را از اینجا دانلود کنید.


جدید در زمین موتورهای جستجو

تولید محتوا توسط محتوا مارکتینگ

مشعل دید

Ignite Visibility یک شرکت بازاریابی دیجیتال برتر با خدمات کامل است که در سن دیگو مستقر است و به مشتریان در سراسر جهان خدمات ارائه می دهد. آنها سالانه حدود 100 میلیون دلار تبلیغات تبلیغاتی را مدیریت می کنند و به خدمات قابل توجه خود افتخار می کنند. از آنجایی که یک شرکت به اندازه کلمه خود خوب است، Ignite Visibility به شعار سه “R” رضایت مشتری متعهد است: روابط، پاسخگویی و نتایج. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد Ignite Visibility، به این آدرس مراجعه کنید: https://IgniteVisibility.com.



محتوا مارکتینگ

By psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *