متا و تیک تاک برای کمک به کسب و کارهای کوچک برای فروش بیشتر در پایان سال ابتکاراتی را راه اندازی کردند.



مقاله توسط سایت محتوا مارکتینگ

از بینش رفتار مصرف‌کننده در دوره مشابه سال‌های گذشته، تا اعتبار تبلیغات، هدف و TikTok مجموعه ای از اقدامات را همراه با سازندگان محتوا برای تشویق و کمک به کارآفرینان کوچک برای ایجاد محتوای دیجیتالی که باعث افزایش فروش می شود، ایجاد کرد.

این انگیزه به انتظارات فروش برای سه ماهه کمک می کند، که با وجود بالا بودن، بهبود بازار را که با سرعت آهسته اتفاق می افتد دنبال نمی کند.

بر اساس آخرین نظرسنجی متا در مورد وضعیت جهانی کسب و کارهای کوچک25 درصد از SMB ها قصد دارند بیش از نیمی از درآمد سالانه خود را تنها بین 1 اکتبر و 31 دسامبر بفروشند.

از سوی دیگر، این بررسی نشان می‌دهد که برای 30 درصد از شرکت‌های کوچک و متوسط، کمبود تقاضا بزرگترین چالش بوده است و به دنبال آن کمبود جریان نقدی که بر 25 درصد دیگر تأثیر می‌گذارد، این سه ماهه را از نظر تعیین‌کننده می‌سازد. تضمین بقای بسیاری از شرکت ها.

با اخیر اخراج دسته جمعی از سوی متا اعلام شد این سه ماهه و کاهش درآمد به دلیل هزینه های بیش از حد و عدم بازگشت متاورسباور کنید، آنها می دانند که باید بازار را دوباره گرم کنند، رقابت را دریبل کنند و بهبودی خود را تسریع کنند.

بنابراین، پس از تحقیقات گسترده متا در رابطه با رفتار مصرف‌کننده در شبکه‌های اجتماعی خود در این دوره پایانی سال، مجموعه‌ای از بینش‌ها را برای کمک به شرکت‌های کوچک و متوسط ​​در تولید محتوا، علاوه بر ارائه ابزارها و دستورالعمل‌هایی برای اطمینان از موفقیت فروش، ایجاد کرد.

ابتکاراتی که توسط متا راه اندازی شد

متا در وب سایت خود یک راهنمای بازاریابی تعطیلات. این یک ماده بسیار کامل برای کمک به کسب و کارهای کوچک برای آماده شدن برای فروش فصلی است، حاوی اطلاعاتی از فصل تعطیلات 2019، 2020 و 2021 از 33 بازار، نکاتی در مورد نحوه آماده شدن برای این زمان، و همچنین ایده هایی برای کمپین های قبل، حین و بعد از آن. تاریخ های یادبود، از جمله نکاتی برای ایجاد وفاداری مشتری.

یکی دیگر از ابتکارات راه اندازی شد “قرقره من را امتحان کن” کمپین، موجود در اینستاگرام برای تجارت، که مجموعه‌ای از قالب‌ها برای Reels است که توسط اینفلوئنسرها برای کارآفرینان کوچک ایجاد شده است. ایده این کمپین این است که نشان دهد ایجاد محتوای ویدیویی در پلتفرم چقدر ساده است و چگونه می تواند به جذب عموم کمک کند.

اگر می خواهید آن را امتحان کنید، Reels در کتابخانه قالب اینستاگرام موجود است و قول می دهد استفاده از آن بسیار آسان باشد.

تنوع نیز برای متا تمرکز دارد. #مشکی بخر کمپینی برای ترویج آموزش برای کارآفرینان سیاه پوست در طول فصل تعطیلات، علاوه بر برجسته کردن سایر کارآفرینان سیاه پوست است که در پلتفرم‌های خود موفق بوده‌اند و اکنون در این زمینه راهنمایی ارائه می‌دهند.

علاوه بر این، متا دارای یک شبکه رهبران، که کارآفرینانی هستند که از این پلتفرم نهایت استفاده را می‌کنند و به همین دلیل در شبکه‌ها مطرح می‌شوند و علاوه بر راهنمایی کارآفرینان دیگر.

با خواندن سریع نظرسنجی‌های ارائه شده توسط متا، می‌توانیم متوجه شویم که تمرکز فقط یک است: ویدیوها. 43 درصد از افراد مورد بررسی که خریدهای تعطیلات انجام می دهند و محصولات را در متا کشف می کنند، این کار را از طریق محتوای ویدیویی انجام داده اند.

و البته، در TikTok، نمی تواند متفاوت باشد، 44 درصد از کاربران TikTok گفتند آنها بلافاصله پس از کشف یک محصول در پلتفرم، آن را خریداری کرده بودند.

و برای تشویق کارآفرینان بیشتر برای ورود به روندها و ایجاد محتوا برای این پلتفرم، TikTok همچنین مجموعه‌ای از ابتکارات را راه‌اندازی کرده است.

ابتکاراتی که توسط TikTok راه اندازی شده است

را کمپین #خرید کوچک انگیزه ای برای کارآفرینان جدید برای شروع روی پلتفرم و شتاب دهنده ای برای کسانی است که قبلاً در TikTok محتوا تولید می کنند. این برجسته از طریق استفاده از یک آهنگ ایجاد شده برای کمپین، علاوه بر هشتگ به دست می آید.

این ابتکار فرصتی است برای شرکت‌ها، حتی در روز شنبه برای شرکت‌های کوچک، در 26 نوامبر. این کمپین همچنین به راهنمایی افراد تأثیرگذار در پلتفرم متکی است که کارشان را کوچک شروع کرده اند و اکنون در آنجا بسیار موفق هستند.

و برای تشویق سازندگان به تبدیل محتوا به تبلیغات در شبکه اجتماعی، TikTok همچنین به سازندگان آمریکایی 100 دلار اعتبار تبلیغاتی برای کسانی که حداقل 50 دلار در اولین کمپین حمایت شده خود سرمایه گذاری می کنند، می دهد.

شما می توانید تمام جزئیات کمپین را در اینجا پیدا کنید tiktokshopsmall.com.

این پلتفرم همچنین همه کاربران را تشویق می‌کند تا از هشتگ #ShopSmall برای به اشتراک گذاشتن مکان خرید هدایای کریسمس امسال استفاده کنند.

نکته برجسته این مشوق ها، بدون شک، راهنمای بازاریابی فصلی است که توسط متا ساخته شده است. مطالب تعاملی نکات بسیار ارزشمندی را برای اجرای کمپین هایی که در داخل و خارج از پلتفرم های متا کار می کنند ارائه می دهد.

علاوه بر هشتگ ها و قالب هایی که هر دو پیشنهاد می کنند، ایده آل این است که از آخرین روندها به روز بمانید. در فید اسکرول کنید و ببینید کدام فایل‌های صوتی و فیلترها در آنجا محبوب هستند. پتانسیل برای ویروسی شدن، به ویژه در TikTok، زمانی بسیار زیاد است که بدانید چگونه از منابع پلتفرم استفاده کنید.

و در نهایت، چه نوع الهامی را به بازار ارائه می کنید؟ ارزش آن را دارد که مقاله ما را با اطلاعاتی از Google در مورد رفتار مصرف کننده در این سه ماهه بسیار مهم بررسی کنید. اسپویلر: مصرف کنندگان به شدت خواهان ایده های هدیه هستند (من خودم را در آن لیست گنجانده ام). چگونه برند شما به مصرف کنندگان کمک می کند تا ایده روشن انتخاب محصول شما را دریافت کنند؟

آیا می خواهید همچنان با بهترین شیوه های بازاریابی به روز شوید؟ اکیداً به شما پیشنهاد می کنم مشترک شدن در The Beat، خبرنامه تعاملی محتوا مارکتینگ. در آنجا، تمام گرایش‌های مهم در چشم‌انداز بازاریابی دیجیتال را خواهید یافت. آنجا میبینمت!





محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *