مقاله توسط سایت محتوا مارکتینگ
در دنیای تبلیغات دیجیتال، هوش مصنوعی بسیار جدید نیست.
برای سالها، این پلتفرمها از یادگیری ماشینی و هوش مصنوعی برای شناسایی الگوهای رفتار کاربر، هدف قرار دادن مصرفکنندگان با پتانسیل بیشتر برای خرید محصولات یا خدمات خاص، بهینهسازی نتایج کمپین و بسیاری از عملکردهای دیگر استفاده میکنند.
با این حال، در ماههای اخیر، با محبوبیت پلتفرمهایی مانند ChatGPT، MidJourney و موارد دیگر، این موضوع به طور گسترده مورد بحث قرار گرفته است و ما شاهد ظهور راهحلهای جدید بیشماری و همچنین «نگاهی جدید» برای ابزارهایی بودهایم که قبلاً استفاده شدهاند. هوش. در واقع مصنوعی است، اما آنها این نامگذاری را به عنوان یک تفاوت برجسته نکردند.
در این زمینه، فناوریهای بزرگ در تبلیغات، راهاندازی منابع و ابزارهایی را تسریع کردهاند که میتوانند زندگی را برای تبلیغکنندگان خود آسانتر کنند و نتایج کمپینهای خود را بهبود بخشند.
با متا تفاوتی نداشت. هفته گذشته این شرکت به اشتراک گذاشت چندین ویژگی جدید که نوید بهبود عملکرد کمپین های شما و همچنین ساده سازی فرآیندهای ایجاد و بهینه سازی تبلیغات شما را می دهد.
این ویژگیهای متا جدید بدون شک دیدگاه جدیدی را به آینده تبلیغات در ارتباط با هوش مصنوعی مولد نشان میدهند. حالا آنها را ببینیم؟
معرفی جعبه ایمنی هوش مصنوعی
اگر با تبلیغات کار می کنید، می توانم شرط ببندم که حداقل یکی از موقعیت های زیر را پشت سر گذاشته اید:
- هنگام نوشتن کپی برای تبلیغات خود خلاقیت نداشتید.
- شما میخواستید نسخههای جدیدی از خلاقیتهای خود را آزمایش کنید و باید از یک طراح بخواهید تا آنها را ایجاد کند.
- فرمت تصویر شما با همه قرارگیریها در پلتفرم سازگار نبود و باز هم به یک طراح نیاز داشتید تا آنها را بازسازی کند.
موقعیت های فوق اغلب برای من و به احتمال زیاد برای شما نیز اتفاق می افتد.
متا برای کمک به شما در رفع این مشکلات، جعبه ایمنی جدید هوش مصنوعی را معرفی کرده است!
به گفته خود شرکت:
جعبه ایمنی هوش مصنوعی به عنوان زمین بازی آزمایشی ما برای نسخههای اولیه ابزارها و ویژگیهای جدید، از جمله ابزارهای تبلیغاتی مبتنی بر هوش مصنوعی عمل میکند. هدف ما این است که یاد بگیریم چه چیزی برای تبلیغکنندگان مفید است و استفاده از این ویژگیها را در ابزارهای تبلیغاتی خود آسان کنیم.»
بیایید 3 ویژگی اول اعلام شده توسط متا را کشف کنیم:
- تنوع متن: این ابزار از هوش مصنوعی برای تولید نسخه های مختلف کپی برای تبلیغات استفاده می کند و به تبلیغ کنندگان کمک می کند تا پیام های مختلف را آزمایش کنند و عملکرد تبلیغات خود را بهبود بخشند.
- نسل پس زمینه: با استفاده از این ابزار، تبلیغکنندگان میتوانند تصاویر پسزمینه را بر اساس ورودیهای متنی ساده وارد کنند، روند آزمایش را تسریع کرده و به تبلیغکنندگان اجازه میدهد تا خلاقیتهای خود را سریعتر متنوع کنند.
- برون زدگی تصویر: این ویژگی بهطور خودکار خلاقیتها را برای مکانهای مختلف، مانند حلقهها و داستانها، تنظیم میکند و به تبلیغکنندگان این امکان را میدهد که زمان و منابع خود را با استفاده راحتتر از داراییهای خلاقانه خود بهینه کنند.
در حال حاضر، این ویژگیها فقط برای گروه کوچکی از تبلیغکنندگان به منظور جمعآوری بازخورد در دسترس هستند. در ماه جولای، متا شروع به گسترش دسترسی به حساب های بیشتر خواهد کرد.
بهبود Meta Advantage
در کنار ویژگی های نشان داده شده، متا همچنین ویژگی های جدید هوش مصنوعی را برای Meta Advantage Suite اعلام کرده است.
برای کسانی که نمیدانند، Meta Advantage Suite مجموعه محصولات اتوماسیون متا است که از یادگیری ماشین و هوش مصنوعی برای بهبود نتایج کمپین استفاده میکنند. این راه حل ها به شما این امکان را می دهد که تبلیغات را برای مخاطبان مناسب در راحت ترین زمان سفارشی کنید و در زمان و منابع قابل توجهی برای تبلیغ کنندگان صرفه جویی کنید.
حالا بیایید ویژگی های جدیدی را که متا برای Meta Advantage اعلام کرده است ببینیم:
- کمپین های دستی را با یک کلیک به خرید Advantage+ تغییر دهید: اکنون می توانید به سرعت و به راحتی از هوش مصنوعی استفاده کنید. وقتی روی «تکراری» یک کمپین کلیک میکنید، این تنظیم از قبل برای شما در دسترس خواهد بود.
- خلاقیت ویدیویی در تبلیغات کاتالوگ: اکنون، تبلیغات کاتالوگ می توانند ویدیوهای برند یا محصولات شما را وارد کنند و از آنها به عنوان دارایی های خلاقانه در کمپین های شما استفاده کنند. علاوه بر این، متا از هوش مصنوعی برای نمایش پویا بهترین ویدیو را به کاربران در Feed، Reels، Watch و Stories استفاده خواهد کرد.
- مقایسه عملکرد: به منظور درک تفاوت نتایج بین کمپین خرید دستی و Advantage+، Meta یک گزارش خودکار جدید در پلتفرم ایجاد کرد. بنابراین، می توانید داده های مشخصی از تأثیر واقعی این ویژگی بر کمپین های خود داشته باشید.
- عملکرد بهتر با مخاطب Advantage+: اکنون، به جای استفاده از هدفگیری دقیق مخاطبان، تبلیغکنندگانی که از Audi Advantage+ استفاده میکنند، ورودیهای خود را به عنوان پیشنهاد به پلتفرم اضافه میکنند. با این کار، اگر سیستم متوجه شود که امکان تبدیل در کمپین خوب است، افراد خارج از این پیشنهادات را نیز پیدا می کند.
زیرساخت های هوش مصنوعی و سرمایه گذاری های مدل سازی
در کنار همه این اخبار، متا گزارش داد که سالانه ده ها میلیارد دلار در زیرساخت های خود سرمایه گذاری کرده است. بخش فزایندهای در حال تخصیص مجدد به توسعه هوش مصنوعی و قابلیت یادگیری ماشینی در تبلیغاتشان است.
گام بزرگ اخیر ساخت و اجرا بود متا شبکه، یک معماری مدل جدید. این معماری برای به دست آوردن دانش در پیش بینی اثربخشی تبلیغات، شامل مجموعه داده های متنوع و اهداف بهینه سازی طراحی شده است که قبلاً توسط چندین مدل جدا شده مورد توجه قرار می گرفت.
پیاده سازی Meta Lattice در سیستم تبلیغات متا می تواند باعث بهبود عملکرد تبلیغات، بهره وری هوش مصنوعی و سازگاری چشم انداز بازار در حال تغییر شود.

نظر من در مورد ویژگیهای جدید متا و آنچه در آینده باید انتظار داشته باشیم
هوش مصنوعی یک مد نیست. در حال حاضر به طور فزاینده ای در زندگی ما وجود دارد و کار حرفه ای ها را در سراسر جهان تسهیل کرده است.
ویژگیهای جدید متا نشاندهنده یک گام بزرگ رو به جلو برای این شرکت در توسعه فناوریهایی است که از یادگیری ماشینی و هوش مصنوعی استفاده میکنند:
- عملکرد کمپین های خود را بهبود بخشید
- دور زدن از دست دادن دادهها در اثر بهروزرسانیهای iOS 14 اپل
- هنگام ایجاد کمپین و اجرای تست های بهینه سازی، زندگی را برای تبلیغ کنندگان آسان تر کنید
- تبلیغکنندگان را تحریک کنید و به آنها کمک کنید تا کمپینهای خلاقانهتری ایجاد کنند
- با پتانسیل خرید حتی بیشتر به مخاطبان جدیدی دست پیدا کنید
من معتقدم که ما تازه شروع دوره جدیدی از تبلیغات آنلاین را تجربه می کنیم.
بهبود مداوم این فناوریها، فرصتهای بیشتری را برای متحول کردن روش تبلیغات امروزی، نشان دادن تبلیغات شخصیتر برای هر کاربر، بهبود تجربه آنلاین و در نتیجه، نتایج کمپینهایشان به ارمغان میآورد.
آیا می خواهید همچنان با بهترین شیوه های بازاریابی به روز شوید؟ اکیداً به شما پیشنهاد می کنم مشترک The Beat شوید، خبرنامه تعاملی محتوا مارکتینگ. در آنجا، تمام گرایشهای مهم در چشمانداز بازاریابی دیجیتال را خواهید یافت. آنجا میبینمت!