لینکدین به تازگی سه ویژگی جدید را برای برندها برای تبلیغ محصولات، نظارت بر روندها و انجام کارهای بیشتر با خبرنامه ها اعلام کرده است. بیا داخل بپریم

مشترکین خبرنامه بیشتری ایجاد کنید. با خبرنامه لینکدین، می توانید مقالات تکراری را منتشر کنید و از طریق یک اعلان یک بار به دنبال کنندگان صفحه خود و اعلان های مداوم برای مشترکان خبرنامه خود، یک انجمن مشترک ایجاد کنید.

اگر عضوی برای نمایه شما جستجو کند، باید بتواند به راحتی خبرنامه شما را پیدا کرده و در آن مشترک شود. لینکدین همچنین پیشنهاد می‌کند بهترین شیوه‌های سئو را با بهینه‌سازی عناوین، توضیحات و برچسب‌های مقاله‌تان ترکیب کنید. لینکدین همچنین به طور خودکار به دنبال کنندگان جدید شما یک اعلان برای اشتراک ارسال می کند.

صفحات محصول اکنون می‌توانید محصولات شما را از طریق جستجوی درون پلتفرمی در لینکدین کشف کنید. خریداران می‌توانند بر اساس محصول، شرکت یا دسته جستجو کنند تا آنچه را که به دنبال آن هستند کشف کنند. همچنین می‌توانید از نکات برجسته محصول برای نمایش محتوای محصول خاص در صفحه خود استفاده کنید و اعضای علاقه‌مند را به جزئیات و مکالمات کلیدی راهنمایی کنید. همچنین می توانید محتوای انجمن محصول خود را مجدداً در صفحه خود به اشتراک بگذارید و پست هایی را به نکات برجسته محصول خود اضافه کنید.

داشبورد تجزیه و تحلیل رقبا. به روز رسانی جدیدی در داشبورد LinkedIn Pages Competitor Analytics وجود دارد که اکنون در دسکتاپ و موبایل در دسترس است، که می تواند به شما کمک کند بفهمید رقبا چه می کنند و برند شما را متمایز کند. اکنون می توانید:

  • رشد فالوورها، پست‌های اخیر و نرخ تعامل را دنبال کنید تا ببینید رقبای شما در مورد چه چیزی صحبت می‌کنند و اعضا چگونه پاسخ می‌دهند، در حالی که تلاش‌های خود را برای ایجاد محتوای محک می‌زنید.
  • به سرعت محتوای پرطرفدار را از رقبا بیرون بیاورید تا در صدر آنچه در صنعت شما اتفاق می افتد بمانید و استراتژی محتوای خود را الهام بخشید.

چرا ما اهمیت می دهیم. برندهای B2B و تبلیغ‌کنندگانی که صفحات را در لینکدین مدیریت می‌کنند، باید این ابزارهای جدید را آزمایش کرده و از آن استفاده کنند تا بیشترین استفاده را از پروفایل خود ببرند. از آنجایی که بسیاری از برندها ممکن است در استراتژی‌های اجتماعی خود تجدید نظر کنند، شرکت‌ها باید ویژگی‌های جدید پلتفرم را برای به دست آوردن داده‌های شخص اول با ثبت‌نام در خبرنامه، و همچنین گزینه‌های جدید تجارت الکترونیک و معیارهای رقبا بهینه کنند.


جدید در زمین موتورهای جستجو

تولید محتوا توسط محتوا مارکتینگ

نیکول فارلی

نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پادکست ها، سفر و تنقلات دارد.



محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *