هیچ کس تبلیغات را دوست ندارد، اما متأسفانه، آنها هر روز بیشتر و بیشتر رایج می شوند. اکنون، Google Play شروع به نمایش تبلیغات بیشتر و بیشتر خواهد کرد – حتی در مکان‌هایی که انتظارش را ندارید.

اکنون، دفعه بعد که به جستجوی یک برنامه در فروشگاه Play می‌روید، ممکن است تبلیغی را درست در نمای جستجو، بالای جستجوهای اخیر خود ببینید. حداکثر سه رویداد با زمان محدود یا «پیشنهادهای حمایت شده» ممکن است هنگام بالا کشیدن نوار جستجو نشان داده شوند و اولویت بیشتری نسبت به جستجوهای اخیر شما دارند که همچنان در پایین نمایش داده می‌شوند. ممکن است پیوندهای مستقیم به لیست برنامه ها یا تبلیغات رویدادهایی که در برنامه های خاص اتفاق می افتد را مشاهده کنید.

ما هنوز آنها را ندیده‌ایم که نشان داده شوند، اما این تغییری است که توسط Google در لاگ تغییرات به‌روزرسانی‌های سیستم Google تأیید شده است، به این معنی که دیر یا زود، آن را خواهید دید. در حال حاضر چند مکان وجود دارد که تبلیغات Google Play از جمله در نتایج جستجوی واقعی نشان داده می‌شود، بنابراین این مکان دیگری است که Google تبلیغات را در آن اضافه می‌کند. این روندی را دنبال می‌کند که فروشگاه‌های برنامه دیگر تبلیغات را افزایش می‌دهند – مایکروسافت روش مشابهی را آغاز کرد. چند ماه پیش در فروشگاه مایکروسافت، که به نوبه خود حرکت های مشابهی را در فروشگاه اپل دنبال کرد.

تبلیغات برای بالا نگه داشتن پول ضروری است، اما چقدر زیاد است؟ حداقل برای گوگل، هنوز به این محدودیت نرسیده است، اما ما مطمئن هستیم که بسیاری از افراد با آن مخالف هستند.

منبع: Google, 9to5Google






سایت محتوا مارکتینگ

برای دیدن مطالب آموزشی بیشتر در زمینه سخت افزار و نرم افزار اینجا کلیک کنید!

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *