با افزایش نگرانیهای مربوط به حفظ حریم خصوصی، مصرفکنندگان در حال تجدیدنظر در مورد دادههایی هستند که میخواهند به برندها بدهند، و بیش از 80٪ از مدیران ارشد مدیریت میگویند که حریم خصوصی درک آنها از شخصیسازی را تغییر داده است.
به وبینار بپیوندید با حضور خرم مویز BlueConic، مدیر اصلی موفقیت مشتری، و مهمان ویژه، تحلیلگر ارشد Forrester، جسیکا لیو، که در مورد وضعیت شخصی سازی مصرف کننده بحث می کنند و استراتژی، داده ها و فناوری مورد نیاز برای طراحی و اجرای موفقیت آمیز تجربیات شخصی سازی شده را تشریح می کنند.
برای اطلاع از این موضوع هماهنگ کنید:
• زمانی که مصرف کنندگان خواهان شخصی سازی در طول چرخه عمر خود هستند.
• چرا تیم های بسیار فنی مورد نیاز نیست.
• نمونه های واقعی از اینکه چگونه داده های شخص اول می توانند قفل نوآوری را باز کنند.
جدید در زمین موتورهای جستجو