مایکروسافت امروز در وبلاگ خود اعلام کرد که شبکه مخاطبان آنها اکنون از تبلیغات ویدیویی در ایالات متحده، کانادا، بریتانیا، فرانسه، آلمان، استرالیا و نیوزلند پشتیبانی می کند.

از تبلیغات ویدیویی می‌توان برای تکمیل استراتژی تبلیغات تصویری و متنی موجود برای دستیابی به مشتریان بالقوه بیشتری که در فضای آنلاین حرکت می‌کنند، استفاده کرد.

چگونه کار می کند. تبلیغات ویدیویی توسط جستجوهای مبتنی بر هدف، فعالیت وب و رفتار مرورگر ارائه می‌شوند تا به شما کمک کنند در قالبی فراگیرتر به مخاطبان مختلف دسترسی پیدا کنید. مایکروسافت می گوید که آنها “تنها پلتفرمی هستند که به تمام این داده های غنی از دارایی های ویدئویی دسترسی دارند.”

ارتباط با مخاطبان مایکروسافت آمار زیر را در مورد قدرت تبلیغات ویدیویی مبتنی بر مخاطب خود ارائه می دهد:

  • از هر 3 کاربر 1 نفر در MSN و Microsoft Edge می‌ماند تا محتوای مورد نیاز خود را دریافت کند.
  • 72 دقیقه میانگین زمان صرف شده توسط یک بازدیدکننده در مایکروسافت اج در ماه است.
  • 39 درصد از کاربران ویدیوها را در MSN تماشا می کنند اما در YouTube نه.
  • 57 درصد از کاربران ویدیوها را در MSN تماشا می کنند اما در فیس بوک نه.

بهترین شیوه ها مایکروسافت بهترین روش‌های زیر را برای کمپین تبلیغات ویدیویی موفق ارائه می‌کند:

  • توجه مخاطبان خود را در ده ثانیه یا کمتر جلب کنید. اگرچه تبلیغات شما می تواند طولانی تر (6 تا 120 ثانیه) اجرا شود، 10 ثانیه اول برای ارسال پیام شما بسیار مهم است.
  • پیام محصول یا نام تجاری خود را زودتر مشخص کنید تا مطمئن شوید که مردم آن را به خاطر می آورند.
  • طراحی برای صدای خاموش. تبلیغات ویدیویی با صدای خاموش به صورت خودکار پخش می شود، بنابراین تا حد امکان از متن و گرافیک استفاده کنید.
  • پیام خود را با سفر مشتری تطبیق دهید. برای انجام اقدامات با مشتریان خود، از تبلیغات ویدیویی برای ارائه اطلاعات بیشتر در مورد یک محصول یا خدمات استفاده کنید و آنها را به سمت ثبت نام یا خرید صفحات هدایت کنید.
  • خلاق بودن! ببینید چه چیزی برای شما مفید است – طول‌های مختلف ویدیو، کپی متن مقدمه، سرفصل‌ها یا صفحات فرود را امتحان کنید تا ببینید چه چیزی در بین مخاطبان شما طنین انداز می‌شود.

عمیق تر حفاری کنید. اطلاعیه کامل را در سایت بخوانید وبلاگ مایکروسافت.

چرا ما اهمیت می دهیم. مایکروسافت به پیشرفت و تطبیق پلت فرم تبلیغات خود ادامه می دهد. از آنجایی که گوگل به حذف کنترل آگهی‌دهندگان به نفع یک راه‌حل خودکارتر ادامه می‌دهد، جالب است که ببینیم آیا بازاریابان این تغییر را انجام می‌دهند یا خیر.

در هر صورت، اگر به تبلیغات مایکروسافت دسترسی دارید، باید ویژگی ویدیوی جدید را آزمایش کنید تا ببینید آیا برای مشتریان یا برند شما کار می کند یا خیر.

سایر اخبار مایکروسافت


جدید در زمین موتورهای جستجو

تولید محتوا توسط محتوا مارکتینگ

نیکول فارلی

نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پادکست ها، سفر و تنقلات دارد.



محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *