رتبه بندی:
8/10
?

  • 1 – زباله داغ مطلق
  • 2 – سورتا زباله ولرم
  • 3 – طراحی بسیار ناقص
  • 4 – برخی از مزایا، بسیاری از معایب
  • 5 – قابل قبول ناقص
  • 6 – به اندازه کافی برای خرید در فروش خوب است
  • 7 – عالی، اما نه بهترین در کلاس
  • 8 – فوق العاده، با برخی از پاورقی ها
  • 9 – خفه شو و پولم را بگیر
  • 10 – نیروانا طراحی مطلق

قیمت: 919 دلار

مارک LoProto / نقد و بررسی Geek

ما اغلب برای غلبه بر موانع زندگی نیاز به تقویت داریم. ENGWE EP-2 Pro Foldable Ebike نسخه دوچرخه سوار آن را در نظر بگیرید. دوچرخه 7 سرعته 960 وات حتی زمانی که نزدیک به برخورد با دیوار ضرب المثل هستید شما را در حرکت نگه می دارد، اما در هنگام مونتاژ سنگی خود بدون نقص جزئی نیست.

ENGWE’s EP-2 Pro مقدمه من برای دوچرخه های الکترونیکی است و احساس می کنم دوچرخه سواران باتجربه آن را یک سواری درجه یک می دانند. استفاده از آن خیلی پیچیده نیست، هر چند وقتی صحبت از درک و راحت شدن با تفاوت های ظریف دوچرخه سواری الکترونیکی می شود، یک منحنی یادگیری وجود دارد. به عنوان مثال، چند دقیقه طول کشید تا به یاد بیاورم که وقتی درگیر است، موتور حتی با کوچکترین فشاری روی پدال وارد می شود. اگرچه اساساً این کتابچه راهنمای کاربر هشدار می دهد که برای کاربرانی که برای اولین بار استفاده می کنند آزاردهنده است، اما تا زمانی که شروع به رکاب زدن نکنید متوجه نمی شوید که چقدر شگفت انگیز است.

EP-2 Pro یک معرفی سرگرم‌کننده، کارآمد و قابل اعتماد برای دوچرخه‌ها بوده است، اگرچه می‌توانم ببینم که مدل‌های دیگر چگونه می‌توانند در مواردی بهبود پیدا کنند. دو سطح اول کمک پدال آن سرعت زیادی را اضافه نمی کند و بسته به ماشینی که رانندگی می کنید، ممکن است به سرعت متوجه شوید که “تاشو” به معنای “فشرده” نیست. البته اگر قفسه دوچرخه مناسبی دارید، لازم نیست آن را تا کنید.

در اینجا چیزی است که ما دوست داریم

  • محکم و بادوام
  • کمک پدال پاسخگو است
  • باتری طولانی مدت
  • کروز کنترل به شما امکان می دهد کمی استراحت کنید

و آنچه ما نمی کنیم

  • در سمت سنگین تر و غیر قابل تحمل
  • برخی از قطعات احساس ارزانی دارند
  • بدون قفل برای تا شدن دوچرخه
  • مونتاژ با دستورالعمل های نامشخص خدشه دار شد

نقد و بررسی کارشناسان متخصص Geek با هر محصولی که ما بررسی می‌کنیم، به‌طور عملی عمل می‌کنند. ما هر قطعه سخت‌افزاری را ساعت‌ها در دنیای واقعی آزمایش می‌کنیم و آن‌ها را از طریق معیارهای آزمایشگاه خود اجرا می‌کنیم. ما هرگز پرداختی را برای تأیید یا بررسی یک محصول نمی پذیریم و هرگز نظرات دیگران را جمع نمی کنیم. ادامه مطلب >>

مونتاژ: چند چرخش اشتباه

ENGWE دوچرخه تاشو در صحرا.
مارک LoProto / نقد و بررسی Geek

اگر چیزی برای گله کردن وجود دارد، مونتاژ EP-2 Pro است. با کمال تعجب، دوچرخه عمدتاً از پیش مونتاژ شده است، با قاب، لاستیک عقب، موتور، زنجیر و سیم کشی در هنگام ورود. متأسفانه، اضافه کردن فرمان، لاستیک جلو و صندلی هنوز کمی دست و پا گیر بود، که من انتظار نداشتم، با توجه به اینکه همه چیز فقط به چند مهره و پیچ آلن نیاز داشت. یکی از مشکلات این است که دوچرخه چقدر سنگین است. با وزن تقریباً 75 پوند (34.02 کیلوگرم)، اگر این را به تنهایی مونتاژ می کنید (همانطور که من بودم)، احتمالاً در هنگام اضافه کردن لاستیک جلو، مشکل خواهید داشت.

در حالی که وزن و ناهنجاری در کنار هم قرار دادن قطعات باقی مانده مشکل ساز بود، این کتابچه راهنمای تقریبا ترجمه شده و نمودارهای نامشخص بود که این روند را به تاخیر انداخت. این به دفترچه راهنمای عملیات منتقل می شود، که نحوه خواندن و استفاده از نمایشگر LCD را توضیح می دهد. یک دقیقه طول می کشد، اما در نهایت می توانید مطالبی را که می خوانید کار کنید. با این حال، کمی وضوح بیشتر شروع به کار در EP-2 Pro را آسان تر می کرد.

چیزی که قبل از سوار شدن با سرعت بالا به کمی تغییر نیاز داشت ترمزها بود. خارج از جعبه، ترمزهای جلو و عقب کمی شل بودند و فاصله توقف، حتی در هنگام پدال زدن دستی، نگران کننده بود. در حالی که دستورالعمل ها اشاره می کنند که باید ترمزها را قبل از سوار شدن تست کنید، اما واقعا نحوه سفت کردن آنها را توضیح نمی دهد. خوشبختانه چند تابستان را در مغازه دوچرخه فروشی عمویم گذراندم و ظاهراً چیزهایی که در آنجا یاد گرفتم ماندگار شد. اگر با مکانیک دوچرخه آشنا نیستید، فقدان جهت می تواند یک مشکل ایمنی ایجاد کند.

خوشبختانه، زمانی که پشت فرمان قرار گرفتم، نقاط قوت دوچرخه واقعاً نمایان شد و به راحتی می‌توان از برخی از مشکلاتی که در هنگام مونتاژ با آن‌ها مواجه بود چشم‌پوشی کرد.

قرار دادن کمک پدال برای آزمایش

  • موتور: دنده 960 وات پیک براشلس
  • باتری: باتری لیتیومی 48 ولت 13 ساعت
  • دامنه: 50+ مایل
  • حداکثر سرعت: 28 مایل در ساعت
  • نمایش دادن: صفحه نمایش LCD 48 ولت

من نمی توانم به اندازه کافی استرس داشته باشم، اگر به پیکاپ دوچرخه عادت ندارید، کارها را آهسته انجام دهید. خوشحالم که به دفترچه راهنمای EP-2 گوش دادم، زیرا اگر بدون احتیاط وارد همه چیز شده بودم، قطعاً به خودروی همسایه می‌کشیدم. کمک پدال در مورد لگد زدن خجالتی نیست، هرچند زمانی که شما شروع به رکاب زدن می کنید تاخیر بسیار کمی وجود دارد. حتی در پایین ترین حالت، موتور مقداری درایو دارد. یک مسیر کوچک خالی طول کشید تا اینکه سطح کمک را افزایش دادم، و هر چه بیشتر به دوچرخه اجازه می دادم کنترل را بگیرد، جذابیت را بیشتر درک می کردم.

EP-2 Pro دارای پنج سطح کمک پدال است و شما قطعا تفاوت بین بالاترین آنها را احساس می کنید. رفتن از سطح سه به چهار باعث شد تا بیش از 25 مایل در ساعت ترمز کنم، که برای کاربرانی که برای اولین بار بار اول می شوند، بخش های مساوی هیجان انگیز و ترسناک است. اگر می خواستم دستیار خاموش شود، فقط باید رکاب زدن را متوقف می کردم. یکی از ویژگی های مورد علاقه من کروز کنترل بود که می توانید با نگه داشتن دریچه گاز مناسب برای چند ثانیه آن را فعال کنید.

دوچرخه سرعت خود را به طور مداوم حفظ می کرد، حتی زمانی که آن را در جاده های تپه ای آزمایش کردم. با این حال، باتری هم با کروز کنترل فعال و هم در هنگام سواری در سربالایی ضربه می زند. اگر به افزایش سرعت نیاز دارید اما نمی خواهید سطح کمک پدال خود را تغییر دهید، می توانید از دریچه گاز برای افزایش موقت استفاده کنید. هرچه دریچه گاز را بیشتر بچرخانید، ضربه بیشتری خواهید داشت.

قطعات الکترونیکی

صفحه نمایش LCD با سرعت 0 مایل در ساعت در دسته ENGWE P-2 Pro
مارک LoProto / نقد و بررسی Geek

چیزهایی برای یادگیری در مورد صفحه نمایش LCD وجود دارد، مانند نحوه تنظیم حساسیت پدال یا تنظیم مجدد مسافت پیموده شده، اما خوشبختانه، دفترچه راهنما از نمادها برای درک آسانتر استفاده می کند. انتظار داشته باشید مدتی را صرف کشف نمادها و بازخوانی های صفحه LCD، مانند میانگین و حداکثر سرعتی که به دست می آورید، اختصاص دهید. این یک همراه عالی است که خوشبختانه از قبل نصب شده است. در غیر این صورت، سیم‌ها برای مدیریت به هم می‌خورد.

بزرگترین نگرانی من این بود که هر بار که می خواستم بیرون بروم مجبور می شدم باتری لیتیوم یونی 48 ولتی 13 آمپر ساعتی را شارژ کنم. اصلاً اینطور نبود. من کمی بیش از 20 مایل روی دوچرخه گذاشتم، و هنوز هم قدرت زیادی برای گشت و گذارهای بیشتر وجود دارد. ENGWE بیان می‌کند که باتری با یک بار شارژ می‌تواند بیش از 50 مایل کار کند، اگرچه من گمان می‌کنم که وقتی واقعاً کمک پدال را فشار می‌دهید، این مقدار به 40 نزدیک‌تر می‌شود.

این به هیچ وجه محدوده بدی نیست، و اگر نمی‌خواهید یا نمی‌توانید باتری را در گاراژ خود شارژ کنید، می‌توانید باتری را از قاب آلومینیومی جدا کنید تا آن را شارژ کنید. شارژر ارائه شده هیچ چیز شیکی نیست، اما از شارژ بیش از حد باتری جلوگیری می کند.

ساختار: بادوام اما سنگین

دوچرخه برقی تاشو ENGWE تا شده و آماده حمل و نقل است
مارک LoProto / نقد و بررسی Geek
  • وزن: 74 پوند
  • لاستیک ماشین: 20 اینچ
  • صندلی: چرم پی وی سی
  • قاب: قاب تاشو 20 اینچی آلیاژ آلومینیوم
  • سیستم تعلیق جلو: چنگال ضربه گیر پایه آهنی آلومینیومی

به عنوان مرجع، وزن دوچرخه‌های مصرف‌کننده به طور متوسط ​​حدود 18 پوند (8.16 کیلوگرم) است. ENGWE EP-2 Pro بیش از 70 پوند وزن دارد. در حالی که این به خوبی از ساخت ebike صحبت می کند، اما زمانی که می خواستم آن را در پشت جیپ خود بگذارم و به سمت صحرا بروم، مشکل ساز شد. ممکن است سخت باشد، و این واقعیت که قفلی برای تا شدن آن وجود ندارد، مانند یک نادیده گرفتن است. چند بار تلاش کردم تا بهترین راه را برای نگه داشتن آن در حالت تا شده پیدا کنم. قفل اهرمی ایمن از باز شدن آن جلوگیری می کند، بنابراین من هرگز از باز شدن ebike در وسط در حین سواری نمی ترسیدم.

تا زمانی که یادتان باشد تمام پیچ‌های آلن، از جمله پیچ‌های از پیش نصب شده را ببندید، EP-2 از هم نخواهد پاشید. همه چیز به خوبی در کنار هم قرار گرفته است، که من از چیزی که اینقدر از پیش ساخته شده بود انتظار نداشتم. من واقعاً فکر می‌کردم هر مونتاژی که دستی در آن ندارم نیاز به بازبینی مجدد داشته باشد، اما ENGWE محصولی با کیفیت و ایمن را در لحظه‌ای که وارد جعبه حمل و نقل بزرگ می‌شوید تضمین می‌کند.

EP-2 در بیشتر موارد به خوبی ساخته شده است، اگرچه چند قطعه جزئی روی آن وجود دارد که ارزان به نظر می رسد.

برخی از اجزای کوچک نسبتاً ارزان هستند

دستیار پدال شیفتر و زنگ متصل به فرمان ENGWE EP-2 Pro.
مارک LoProto / نقد و بررسی Geek

کنترل صفحه نمایش LCD یک واحد کنترل پلاستیکی تکی با پنج دکمه است. از دو دکمه صورت (نمایش + و -) برای تنظیم کمک پدال و پیمایش در منوهای مختلف استفاده می شود. با توجه به اینکه بسیار مهم هستند، انتظار داشتم کیفیت بهتری داشته باشند. کل واحد مانند زنگ مجاور به نظر می رسد یک فکر بعدی است، و من نگران مدت زمان ماندگاری آن هستم.

اجزای دیگری نیز وجود دارند که می‌توانستند کیفیتی جزئی داشته باشند، مانند گلگیر چرخ جلو، اما لذت سواری را به سختی از بین می‌برند. من تعجب کردم که چراغ جلو و نشانگر ترمز به همان اندازه روشن بودند، بنابراین برخی از کاستی های دوچرخه را جبران می کنند.

فکر نمی‌کنم صندلی قابل تنظیم EP-2 Pro ارزان باشد، اما برای مدت‌های طولانی روی آن نشستن سختی داشتم. ممکن است بخواهید آن را با چیزی کمی مجلل تر تعویض کنید، به خصوص اگر قصد دارید دوچرخه را در خارج از جاده بگیرید، جایی که اوضاع کمی ناهموار است.

لاستیک های چرب برای سواری در تمام زمین

لاستیک عقب ENGWE Fodlable E-Bike با موتور و سیستم ترمز
مارک LoProto / نقد و بررسی Geek

بیشترین لذتی که با EP-2 Pro داشتم، گشت و گذار در بیابان بود که مانع کمی در توانایی من در گاز دادن به بالاترین سرعت بود. من معتقدم اگر کمک فنر هیدرولیک چنگال جلو و کمک فنر عقب نبود، کاملاً ناراحت کننده بود. لاستیک‌های چاق 20×4 اینچی واقعاً می‌توانند ضربه بزنند، و به جذب برخی از سنگ‌های بزرگ‌تر و اجتناب‌ناپذیر در مسیر من کمک کردند.

آنها من را ثابت نگه می داشتند و به خوبی سطح را می گرفتند، حتی وقتی که از میان گل و لای یا روی سنگفرش خیس سوار می شدم. من RAVPower Jump Starter با کمپرسور هوا نجات دهنده بود زیرا تایرها با فشار کامل حمل نمی شدند. این چیزی نیست که من در ابتدا به آن فکر کنم، اما مطمئن شوید که راهی برای افزایش آنها دارید.

آیا باید ENGWE EP-2 Pro Foldable Ebike را بخرید؟

به عنوان مقدمه ای برای دوچرخه های الکتریکی، احساس می کنم





سایت محتوا مارکتینگ

برای دیدن مطالب آموزشی بیشتر در زمینه سخت افزار و نرم افزار اینجا کلیک کنید!

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *