مقاله توسط سایت محتوا مارکتینگ
فقط حدود 50 درصد همه سازمان های غیرانتفاعی در نهایت موفق هستند. و در حالی که دلایل زیادی برای شکست یک غیرانتفاعی وجود دارد، استراتژی های بازاریابی ضعیف یا ناقص در ترکیب نقش دارند.
در اینجا چیزی است که بازاریابان دیجیتال باید در مورد اجرای یک استراتژی سئو موفق برای سازمان های غیرانتفاعی بدانند.
این پست را با وارد کردن ایمیل خود در زیر دانلود کنید
چرا سازمان های غیرانتفاعی باید سئو کنند؟
یک استراتژی سئو قوی صرفاً در مورد بستن فروش و کسب درآمد زیاد نیست. این در مورد رسیدن به اهداف و دستیابی به اهداف است.
ممکن است یک سازمان غیرانتفاعی به معنای سنتی چیزی نمی فروشد، اما همچنان به داوطلبان و جریان ثابتی از اهداکنندگان مایل به دستیابی به کیف پول خود نیاز دارد. یک استراتژی موفق سئو در بازاریابی سازمان غیرانتفاعی شما می تواند تضمین کند که تعداد زیادی داوطلب و خیر دارید.
شما می توانید یک مزیت رقابتی به دست آورید
ممکن است یک سازمان غیرانتفاعی برای فروش رقابت نکند، اما حتی افراد خیریه فقط زمان و پول زیادی برای صرف اهداف بزرگ دارند. سئوی خوب اجرا شده می تواند به سازمان شما برای کسانی که به دنبال حمایت از اهدافی مانند شما هستند، قابل مشاهده باشد.
شما می توانید یک شهرت ایجاد کنید
به رسمیت شناختن نام تجاری برای سازمان های غیرانتفاعی به همان اندازه مهم است که برای هر کسب و کاری دیگری که برای کسب سود انجام می شود. افراد به احتمال زیاد روی نام هایی که می شناسند سرمایه گذاری می کنند – نام هایی که با صداقت، شفافیت و صداقت استثنایی همراه است.
سئو یک جریان ثابت از حامیان را ارائه می دهد
تبلیغات و تبلیغات پولی می تواند برای ایجاد ترافیک سریع در صورت نیاز عالی باشد. اما سئو در مورد انجام بازی طولانی و تلاش برای موفقیت پایدار غیرانتفاعی شما است. وقتی به درستی اجرا شود، سئو برای سازمانهای غیرانتفاعی هجوم دائمی بازدیدکنندگان، اهداکنندگان و داوطلبان علاقهمند جدید ایجاد میکند.
به عبارت دیگر، سئو به سازمان شما کمک می کند تا تفاوت ایجاد کند و آگاهی از رنج انسان را افزایش دهد، بنابراین نمی خواهید از دست بدهید.
5 نکته عملی SEO برای سازمان های غیرانتفاعی
آیا آماده هستید که به سئو بروید و توجه غیرانتفاعی خود را بیشتر جلب کنید؟ در اینجا پنج نکته برای شروع سریع آورده شده است که شما را به طور پیوسته به سمت اهداف خود حرکت می دهد.
1. در مورد کلمات کلیدی موثر SEO برای سازمان های غیرانتفاعی تحقیق کنید
کلمات کلیدی انتخاب شده هوشمندانه ضربان قلب هر کمپین سئو غیرانتفاعی موفقی هستند. برای بهینه سازی وب سایت خود، باید کلمات کلیدی پرکاربردی را که مخاطبان هدف شما در جستجوی سازمان هایی مانند شما استفاده می کنند، درج کنید.
با این حال، کافی نیست که محتوای خود را با چند کلمه کلیدی خوب تقویت کنید و آن را در روز بخوانید. شما همچنین واقعاً می خواهید به عواملی مانند:
- ارتباط: استراتژیهای سئوی جامد ممکن است اصطلاحات کلیدی گستردهتری را در خود جای دهند، اما کلمات کلیدی طولانیمدت باعث موفقیت بلندمدت میشوند. آنها خاص تر، مرتبط تر و به طور کلی آسان تر برای رتبه بندی هستند.
- هدف جستجو: یک کاربر موتور جستجو می تواند بیش از یک هدف نهایی در مورد یک کلمه کلیدی خاص داشته باشد. هنگام ساختن محتوا پیرامون کلمات کلیدی خود، همیشه هدف احتمالی را در نظر بگیرید.
و این اشتباه را نکنید که فکر کنید تحقیق کلمات کلیدی کاری است که فقط یک بار باید انجام دهید. الگوریتمهای موتورهای جستجو، گرایشهای صنعت و سلیقه مصرفکنندگان همیشه در حال تغییر هستند، بنابراین استراتژی سئوی شما نیز باید تغییر کند.
2. سازگاری با موبایل را در اولویت قرار دهید
دسترسی تلفن همراه به اینترنت دیگر فقط یک تازگی نیست.
در سال 2022، بیشتر کاربر اینترنت به جای کامپیوتر از طریق گوشی های هوشمند یا تبلت ها به وب دسترسی پیدا کرد. دسترسی به تلفن همراه نیز یک عامل کلیدی رتبه بندی گوگل است، بنابراین اولویت بندی آن راهی ساده برای رسیدن به بالای نتایج جستجو است.
یافتن خود را برای افرادی که ممکن است در حال حرکت به دنبال سازمانی مانند سازمان شما باشند آسان کنید – برای خدماتی که به جامعه خود ارائه می دهید و فرصت هایی برای اهدای وقت یا پول خود.
تست موبایل دوستانه گوگل می تواند به شما کمک کند ارزیابی کنید که سایت شما چقدر خوب است.
3. بازاریابی رسانه های اجتماعی را بپذیرید
مانند دستگاه های تلفن همراه، رسانه های اجتماعی به چیزی تبدیل شده اند که مردم نمی توانند زندگی خود را بدون آن تصور کنند. علاوه بر استفاده از آن برای حفظ ارتباط با دوستان، افراد از آن برای تحقیق در مورد تصمیمات خرید و خیریه ها برای حمایت استفاده می کنند.
و رسانه های اجتماعی همیشه غیرانتفاعی تر می شوند با گنجاندن ویژگیهای ویژه مانند دکمههای «اهدا» و گزینههای دیگر برای کمک به سازمانهایی مانند شما.
به علاوه، رسانههای اجتماعی این قدرت را دارند که پستهای عالی را ویروسی کنند، به این معنی که افراد بیشتری پستهای شما را خواهند دید.
به همین دلیل است که ایجاد و حفظ یک حضور قوی در رسانه های اجتماعی برای غیر انتفاعی شما سودمند است. از تمام ویژگیهای در دسترس خود استفاده کنید، با مخاطبان خود درگیر شوید و به دنبال راههای خلاقانه باشید تا آنها را تشویق کنید تا مشارکت کنند.
4. سئوی محلی را فراموش نکنید
هر کسب و کاری که با جامعه خود ارتباط دارد باید سئوی محلی را در اولویت قرار دهد، اما این امر به ویژه برای سازمان های غیرانتفاعی مهم است. به یاد داشته باشید، مردم اغلب به دنبال رویدادها و دیگر فرصت های محلی در حال حرکت هستند، که می تواند راهی عالی برای جذب داوطلبان یا تبلیغ رویدادهای خاص باشد.
با ادعای مالکیت و بهروزرسانی نمایه «Google برای کسبوکار من» سازمانتان شروع کنید. در صورت لزوم صفحات موقعیت مکانی را به وب سایت خود اضافه کنید و برای الهام بخشیدن به محتوای آینده در مورد کلمات کلیدی SEO محلی تحقیق کنید.
5. روی محتوای اصلی با کیفیت سرمایه گذاری کنید
وقتی صحبت از سئو به میان می آید، محتوا همچنان پادشاه است. SEO برای سازمان های غیرانتفاعی گنجانده شده است. گوگل وبسایتهایی را که مرتباً و بهطور مداوم بهروزرسانی میشوند با محتوای مفید و درجه یک که به سؤالات مردم پاسخ دقیق میدهد، دوست دارد.
همه مطالب بازاریابی محتوا باید از استانداردهای معروف EAT گوگل پیروی کنند. EAT مخفف:
- تجربه و تخصص
- قدرت
- امانت
اطمینان حاصل کنید که تمام صفحات مستقل و پست های وبلاگ شما شامل هر سه عنصر است. به شیوه های خوب سئو روی صفحه مانند قالب بندی و استفاده صحیح از عنوان توجه کنید. در نهایت، محتوای همیشه سبز را به روز نگه دارید تا از الگوریتم های موتور جستجو لذت ببرید.
بسته شدن
یکی از مهمترین فاکتورهای سئوی غیرانتفاعی، سرمایه گذاری بر روی محتوای با کیفیت است. سازندگان محتوا خبره و کارشناسان سئو در WriterAccess می توانند به شما کمک کنند تا تلاش های خود را برای تولید محتوا افزایش دهید.
برای خود ثبت نام کنید آزمایشی رایگان دو هفته ای امروز، و تجربه کنید که چقدر آسان است که برای وب سایت غیرانتفاعی خود محتوای عالی، اصلی و بهینه شده بهینه سئو را به درستی دریافت کنید.