مسابقه پاپ: تعریف “فرهنگ SEO” در یک شرکت سازمانی چیست؟

با عرض پوزش، پاسخ شما در مورد «یک جلسه دیگر، ایمیل، یا رویداد پیوند تیمی که باید از طریق آن لبخند مصنوعی بزنم که امیدی به موفقیت ندارد» نادرست است.

من به دنبال “آن احساس گرمی که هنگام بیرون آمدن لباس‌ها از خشک‌کن به شما دست می‌دهد، احساس امنیت، راحتی و اعتماد می‌کند.”

اشکالی ندارد، من اینجا هستم تا به شما آموزش دهم.

ببینید، سئو در یک شرکت سازمانی سرگرم کننده است.

به جز بخشی که باید ده ها برند مختلف را یاد بگیرید و خود را با اصطلاحات زبان داخلی مانند “BU” و “QBR” آموزش دهید. و این حتی شامل این واقعیت نمی شود که شما بیش از یک (گاهی اوقات 10 یا 20) کسب و کار مختلف دارید که باعث می شود مجبور شوید با استراتژی SEO خود بفروشید و برنده شوید.

واقعیت پابرجاست: اگر می خواهید احترام و اعتماد همتایان خود را برای استراتژی سئوی خود در یک شرکت سازمانی به دست آورید، باید 50 درصد از زمان خود را به آموزش و فرهنگ اختصاص دهید.

اگر به «چرا» فکر می‌کنید، این کار را اشتباه انجام می‌دهید.

اغلب، ایده “فرهنگ سئو” این است که بیش از حد وعده داده شود و کمتر ارائه شود، به همین دلیل است که من کارهای سنگین را برای شما انجام داده ام.

پس از 12 سال کار بر روی سئو در شرکت‌های سازمانی، در حال جمع‌آوری قطعات طلایی از دانشی هستم که آموخته‌ام تا به ایجاد «فرهنگ سئو» کمک کنم. در پیش رو تعدادی از موارد مورد علاقه من هستند.

“ساعات اداری” برای متخصصان سئو سازمانی فراتر از یک جلسه است – این یک تغییر فرهنگ است

ایده “ساعات اداری” در دنیای فناوری زمانی شروع شد که جیسون فرید، مدیر عامل 37Signals، اعلام کرد که میزبان است. ساعات اداری مدیرعامل در سال 2009.

دوباره آن جمله را بخوانید – 2009، مردم.

به جرات می توان گفت که «ساعات اداری» نیاز به تغییر دارد.

بگذارید واضح بگویم: منظورم این سطح از تغییر شکل نیست.

در 3 ماه اول حضورم در یک شرکت سازمانی، تلاش می کنم تا ساعات اداری سئو را ایجاد کنم.

چرا؟

همه چیز در مورد ایجاد ابتکار است که SEO بخشی از یک جنبش گسترده تر است – ترویج آن در سراسر شرکت و کانال های بازاریابی مختلف.

حتی جان مولر گوگل میزبان ساعات اداری سئو.

کلید موفقیت در ساعات اداری سئو در یک شرکت غول پیکر با هزاران کارمند، داشتن یک برنامه و برنامه دقیق از قبل است.

در حالی که من برنامه و دستور کار ساعات اداری سئو را در ماه 3 تنظیم می کنم، آنها را تا ماه 6 شروع نمی کنم.

سپس این رویداد را هر دو هفته یکبار میزبانی می‌کنم و آن را برای افرادی که سؤال دارند باز می‌گذارم. اگر کسی سوالی ندارد، از زمان به عنوان یک فرصت آموزشی برای به اشتراک گذاشتن یک به روز رسانی جدید استفاده می کنم.

بزرگترین درسی که از گوش دادن فعالانه و یادگیری در این ساعات اداری گرفتم، اهمیت ایجاد اعتماد است. ساعات اداری سئوی خود را به عنوان دری باز در نظر بگیرید که افراد می توانند مشکلات خود را با تیم سئو در میان بگذارند.

من در مورد نگرانی های احتمالی از تیم تحریریه در مورد تاخیر در کار سئو شنیدم. من به شکایات تیم بازاریابی محصول گوش دادم مبنی بر اینکه کلمات کلیدی ما با دیدگاه برند مطابقت ندارند. من باید می شنیدم که تیم توسعه وب در مورد برخی از توصیه های فنی سئو چه فکر می کند.

در ابتدا ممکن است به نظر برسد که شما یک کیسه بوکس هستید. اما واقعیت این است که وقتی سئو را به یک شرکت سازمانی وارد می‌کنید که سال‌ها در اطراف فعالیت دارد، تغییر ایجاد می‌کنید.

مردم از تغییر می ترسند.

در نهایت، شما حل و فصل خواهید شد. مکالمات جریان خواهد داشت. خنده خواهد داشت.

چیزهایی را در مورد همکاران خود یاد خواهید گرفت که احتمالاً آرزو می کنید ای کاش نمی دانستید (مثل اینکه این شخص با این شخص قرار می گذارد). در این مرحله، باید یک دونات مات بردارید و بوربونی را که برای یک لحظه خاص ذخیره کرده اید، در قهوه ولرم خود بریزید.


دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.


ناهار و یادگیری به ایجاد سئو در فرهنگ شرکت کمک می کند

دستور اول کار: بیایید «ناهار» را از ناهار و یاد بگیریم.

هیچ کس نمی خواهد 63 بوریتو را در کمتر از 10 دقیقه در دهان خود فرو کند، مانند جوی چستنات در مسابقه خوردن هات داگ برای تظاهر به شرکت کردن.

مهمترین بخش ناهار و یادگیری، بخش «یادگیری» است.

از این به عنوان فرصتی برای قدم زدن در مورد چیزی که مربوط به برنامه سه ماهه بعدی است استفاده کنید.

به عنوان مثال، اگر من بیش از 1000 دامنه را مدیریت می‌کنم و می‌خواهم اجرای بهترین روش‌ها را در Q1 برای همه دامنه‌ها شروع کنم، بهترین شیوه‌های نشانه‌گذاری طرحواره را بررسی می‌کنم، که به ایجاد زمینه برای سه ماهه بعدی کمک می‌کند.

این به ایجاد خرید برای برنامه سه ماهه شما کمک می کند، و اگر سؤالی وجود دارد که به عقب رانده شود، این زمینه را برای گفتگوی بزرگتر باز می کند.

ایجاد یک فرهنگ در مورد سئوی سازمانی چیزی فراتر از نوشیدنی در روز جمعه است

تعریف نحوه ایجاد فرهنگ سئو در یک شرکت سازمانی دشوار است.

به عنوان رهبر سئو، مدیر یا معاون، شما لحن را تعیین می کنید. اگر می‌خواهید نتایج محکمی در سئو ارائه دهید، نیاز به فرهنگ و طرز فکر اعتماد به شما و دستاوردهای سئوی شما دارد.

زمانی که بتوانید استراتژی سئوی سازمانی و رهبری خود را هماهنگ کنید، فرهنگ سئو قوی که در داخل شرکت ایجاد شده است، نتایج مثبتی را برای همه تیم ها به همراه خواهد داشت.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً سرزمین موتور جستجو نیست. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.


جدید در زمین موتورهای جستجو

تولید محتوا توسط محتوا مارکتینگ

آنا کرو

آنا کرو یک طرفدار سس بوفالو داغ فرانک (پیشرو با اولویت‌های آشکار)، نویسنده، بازاریاب و متخصص سئو است. در بیش از 12 سال گذشته، آنا با موفقیت برنامه‌های سئو و محتوا را برای برندهایی مانند Dollar Thrifty Rental، Marriott، Hilton، Hearst Magazine، Mailboat Records، Philip Morris International، Bloomin’ Brands و Brother USA و بسیاری دیگر اجرا کرده است. او زمانی که به عنوان مربی فوتبال مهتابی نمی گیرد، از بوریتو و توله سگ (به این ترتیب) لذت می برد. https://annaleacrowe.com/



محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *