زمان‌بندی پست‌ها در اینستاگرام

مدیران و سازندگان رسانه‌های اجتماعی از جمله اینستاگرام مدت‌هاست که برای زمان‌بندی پست‌ها در اینستاگرام به ابزارهای شخص ثالث اعتماد کرده‌اند. اما اکنون این شرکت در حال آزمایش یک ابزار درون برنامه ای برای زمان بندی پست ها و حلقه ها است.زمان‌بندی و برنامه‌ریزی پست‌های اینستاگرام را در این مقاله، محتوا مارکتبنگ نشر میدهد:

این شرکت توسعه را تایید کرد و گفت که در واقع در حال آزمایش این موضوع است. سخنگوی متا در بیانیه ای گفت: “ما در حال آزمایش توانایی زمان بندی محتوا با درصدی از جامعه جهانی خود هستیم.” این شرکت هیچ جزئیاتی در مورد در دسترس بودن عمومی این ویژگی ارائه نکرده است.

کاربر توییتر @WFBrother یک اسکرین شات منتشر کرد که نشان می‌دهد چگونه کار می‌کند. کاربرانی که این ویژگی را دارند می‌توانند هنگام ایجاد یک پست جدید یا یک حلقه به تنظیمات پیشرفته رفته و کلید «زمان‌بندی این پست» را برای انتخاب زمان و تاریخ روشن کنند. آنها همچنین خاطرنشان کردند که می‌توانید پست‌های زمان‌بندی شده را از طریق بخش «محتوای زمان‌بندی شده» که در منوی همبرگر قابل دسترسی است، ببینید. این بخش همچنین به شما امکان می دهد در صورت نیاز محتوا را دوباره برنامه ریزی کنید.

نحوه برنامه ریزی پست های اینستاگرام (بدون ابزار شخص ثالث)

نحوه برنامه‌ریزی پست‌های اینستاگرام

شما یک استراتژی قوی برای محتوای اینستاگرام دارید. و شما تعداد زیادی ایده در تقویم محتوای خود دارید . مشکل این است که برنامه شما پر است و شما در تلاش برای یافتن زمانی برای پست کردن مداوم هستید. خوشبختانه راهی وجود دارد که بتوانید پست های اینستاگرام خود را از قبل برنامه ریزی کنید تا نگران ایجاد پست های لحظه آخری به صورت دستی نباشید.

شماره مجازی چیست؟ روش ساخت شماره مجازی

و حتی برای شروع برنامه ریزی پست های اینستاگرام خود به ابزار شخص ثالث نیاز ندارید. در این راهنما، ما به شما نشان می دهیم که چگونه می توانید پست های اینستاگرام خود را بدون استفاده از ابزار زمان بندی شخص ثالث زمان بندی کنید. و اگر می‌خواهید زندگی خود را آسان‌تر کنید، ما همچنین برخی از بهترین ابزارها را برای ساده‌سازی برنامه‌ریزی اینستاگرام خود در اختیار شما قرار می‌دهیم.

چرا برای پست های اینستاگرام باید برنامه ریزی کرد؟

اجازه دهید نگاهی به این موضوع بیندازیم که چرا باید پست های اینستاگرام را برنامه ریزی کرد؟ در اینجا بهترین راه هایی است که می توانید از برنامه ریزی پست های خود از قبل بهره مند شوید:

صرفه جویی در زمان

هنگامی که مشغول اداره یک کسب و کار هستید، پیدا کردن زمان برای همگام شدن با برنامه انتشار خود دشوار است زیرا کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد. از بازاریابی کسب و کارتان گرفته تا نظارت بر جنبه های عملیاتی – ایجاد پست اینستاگرام ممکن است آخرین چیزی باشد که به ذهن شما می رسد. حتی سازندگان محتوا و مدیران رسانه های اجتماعی نیز با مشکل مشابهی دست و پنجه نرم می کنند.

برنامه ریزی پست های اینستاگرام به شما کمک می کند از قبل برنامه ریزی کنید و در زمان خود صرفه جویی کنید. وقتی فقط چند ساعت از یک روز خاص را برای برنامه‌ریزی پست‌های خود برای هفته یا حتی بقیه ماه اختصاص می‌دهید، فضای بیشتری برای کارهای مهم دیگری که نیاز به مشارکت عملی بیشتری دارند، باقی می‌گذارد.

ثبات

زمانی که صحبت از ایجاد حضور در رسانه های اجتماعی می شود، یکپارچگی کلیدی است. اگر به طور فعال پست های جدیدی برای فالوورهای خود ایجاد نکنید تا با آنها تعامل داشته باشند، الگوریتم اینستاگرام به زودی یاد می گیرد که حساب شما را از اولویت خارج کند زیرا تعاملات کمتری دریافت می کنید. این بدان معناست که در نهایت دید خود را از دست می دهید و فالوورهای شما ممکن است در نهایت شما را فراموش کنند.

زمان‌بندی پست‌های اینستاگرام از قبل راهی عالی برای اطمینان از اینکه پست‌ها را به‌طور مداوم و در فرکانس‌های مناسب ارسال می‌کنید، است. بنابراین شما همیشه چیزی برای تعامل فالوورهای خود دارید که برای به دست آوردن و حفظ دیده شدن شما در پلتفرم عالی است.

ارسال در Optimal Times

با میلیون‌ها پست جدید که هر روز در اینستاگرام ایجاد می‌شود، اگر پست شما فوراً تعامل نداشته باشد، به راحتی می‌توانید به انتهای فید فشار دهید . این امر باعث می‌شود که پست در زمان‌های بهینه که احتمال مشارکت دنبال‌کنندگان شما بیشتر است، بسیار مهم باشد.

زمان‌بندی پست‌هایتان از قبل راهی عالی برای استفاده از زمان‌بندی بهینه پست است، بنابراین همیشه می‌توانید مطمئن شوید که دنبال‌کنندگان خود را در زمان مناسب جذب می‌کنید. بر اساس مطالعات مختلف، بهترین زمان برای ارسال پست در اینستاگرام ، پنجشنبه ها از ساعت 14 تا 15، چهارشنبه ها 11 صبح و جمعه ها 10 صبح است.

تعامل جهانی اینستاگرام

برنامه ریزی پست های اینستاگرام به شما کمک می کند تا تقویم محتوای خود را مرتب نگه دارید . داشتن یک نمای کلی از آنچه برنامه ریزی کرده اید به شما کمک می کند فرصت ها یا شکاف های از دست رفته را در تقویم محتوای خود پیدا کنید. این یک راه عالی برای اطمینان از این است که از رویدادهای مهم سرمایه گذاری می کنید و تعادل خوبی بین انواع مختلف محتوا حفظ می کنید.

یک صفحه اینستای منسجم ایجاد می شود

یک صفحه بصری منسجم، کاربران اینستاگرام را جذب می‌کند – چه حفظ یک طرح رنگ خاص یا داشتن ترکیبی خوب از انواع مختلف محتوا. و برنامه‌ریزی پست‌های اینستاگرام به شما کمک می‌کند تا همه چیز را منسجم نگه دارید زیرا دیدی جامع از کل تقویم محتوای خود دارید. این به شما این امکان را می دهد که از قبل برنامه ریزی کنید تا یک شبکه بصری جذاب ایجاد کنید و اولین تاثیر خوبی داشته باشید.

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *