مجموعه ابزار سئو

اگر شواهد غیرقابل انکاری داشتید مبنی بر اینکه Domain Authority در مورد رتبه بندی محتوای ارگانیک شما بی ربط است، به عنوان یک بازاریاب چه کار متفاوتی انجام می دهید؟ اگر می‌توانید تمرکز خود را روی معیارهایی که برای سئو مهم نیستند متوقف کنید، تصور کنید چقدر بیشتر از تلاش‌تان می‌تواند صرف یک چیز مهم شود: تولید محتوایی که رتبه‌بندی می‌شود.

در این ارائه جسورانه، مدیر ارشد راه حل DemandJump، رایان براک، شما را جرأت می کند تا ارزیابی کنید که چه مقدار سهام در Domain Authority وب سایت خود قرار داده اید و چرا.

ثبت نام امروز برای “Domain Authority مرده است: تمرکز بر محتوای SEO که رتبه بندی می کند.” ارائه شده توسط DemandJump.


برای مشاهده بیشتر وبینارهای جستجوگر زمین اینجا را کلیک کنید.


جدید در زمین موتورهای جستجو

تولید محتوا توسط محتوا مارکتینگ

سینتیا رامسران

سینتیا رامسران مدیر محتوای سفارشی در رسانه سوم، ناشران Search Engine Land و MarTech است. تخصص سینتیا یک داستان نویس چند کانالی با بیش از دو دهه تجربه در زمینه بازاریابی محتوا/تحریریه است. او نویسنده/تهیه کننده CNBC.com بود و رهبری فکری را برای KPMG ایجاد کرد. سینتیا اهل کوئینز، نیویورک است و لیسانس و MBA خود را از دانشگاه سنت جان به دست آورده است.



محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *