هنگامی که یک مصرف کننده کسب و کاری را انتخاب می کند، یکی از اولین چیزهایی که به آن نگاه می کند، نظرات گوگل است.
مصرفکنندگان میخواهند بدانند که سایر افرادی که قبلاً از یک شرکت استفاده کردهاند، در مورد آن کسبوکار چه فکر میکنند، قبل از اینکه با پرداخت پول به آنها موافقت کنند.
به همین دلیل است که برای صاحبان مشاغل ضروری است که نظرات گوگل و همچنین رقابت خود را پیگیری کنند.
پیگیری نظرات شما
این روزها ابزارهای زیادی در بازار وجود دارد، اما من هنوز ابزاری را پیدا نکرده ام که بررسی هایی را که حذف می شوند را پیگیری کند. بنابراین، من فکر می کنم مهم است که خودتان این موضوع را پیگیری کنید.
GMB همه جا
GMB همه جا یک ابزار عالی برای پیگیری تعداد نظرات شما و میانگین امتیاز شما است.
اگر تعداد بررسیهایی را که در یک صفحهگسترده دارید پیگیری کنید، میتوانید ببینید که آیا وقتی Google «بازبینیهای مرور» را انجام میدهد، نظرات خود را از دست میدهید یا خیر.
علاوه بر این، می توانید ببینید که میانگین امتیاز شما در حال افزایش یا کاهش است.
البته، اگر متوجه شدید که میانگین رتبه شما در حال کاهش است، باید نظرات خود را بررسی کنید تا مشخص کنید چه چیزی را می توانید در مورد کسب و کار خود تغییر دهید.
پلپر
پلپر ابزار عالی دیگری برای کمک به کسب و کارها در مورد رقابت خود است.
برای استفاده از آن، یک کلمه کلیدی وارد کنید تا ابزار میانگین تعداد نظرات و میانگین امتیاز را بر اساس مشاغل فهرست شده به شما بگوید.
از آنجایی که می دانیم بررسی ها بسیار مهم هستند، پیگیری کارهایی که رقیب شما انجام می دهد اهمیت دارد.
اگر این موضوع را پیگیری کنید، متوجه خواهید شد که آیا به بررسی های بیشتری نیاز دارید (در مقایسه با رقبای خود) و میانگین امتیاز شما (در مقایسه با رقبا) چقدر است.
در مجموع، ما می دانیم که بررسی ها برای همه مشاغل مهم هستند.
بنابراین، این به صاحب کسب و کار بستگی دارد که اطمینان حاصل کند که نظرات کافی دریافت می کند و رتبه بندی بررسی آنها ثابت می ماند.
دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً سرزمین موتور جستجو نیست. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.