در طول این سال ها بارها گفته شده است، و ما دوباره آن را می گوییم: در سئو، محتوا پادشاه است.

اهمیت محتوا هرگز توسط گوگل بی ارزش نشده است. با این حال، اهمیت محتوای با کیفیت به یک عامل رتبه بندی مهم تبدیل می شود.

اینجاست که شما به من می گویید “خوب! ولی محتوای سئو با کیفیت در سال 2022 چگونه است؟

و من به شما پاسخ می‌دهم: «اجازه دهید دستور تهیه محتوای خوب را به شما معرفی کنم، گویی در آشپزخانه خود آماده پختن یک غذای خوشمزه هستید».

1- تعداد معقولی از کلمات کلیدی را در پست خود بگنجانید

اولین قدم این است که کلمات کلیدی با کیفیت را انتخاب کنید که به عنوان پایه مقاله شما عمل خواهد کرد. در حالت ایده‌آل، کلمات کلیدی با حجم جستجوی خوب و مشکل کلمه کلیدی معقول را به دست آورید. با خیال راحت کلمات کلیدی بلند مدت را برای نتایج کوتاه مدت هدف قرار دهید.

شما می توانید از موضوعی که در ذهن دارید، با جستجو در حجم جستجو در مورد کلمات کلیدی خاص، با ابزاری مانند سمروش. یا می توانید با کاوش در احتمالات با ابزار تحقیق کلمه کلیدی مورد علاقه خود، موضوع خاصی را جستجو کنید.

برای مثال، برای رسیدن به این ایده پست، من واقعاً کار اصلی انجام ندادم. من به سادگی کلمه “SEO” را در ابزارم تایپ کردم.

پس از گذشت پنج دقیقه صرف فیلتر کردن کلمات کلیدی برای کشف احتمالات، موضوع پیدا شد.

یک بار شما پرس و جو اصلی پیدا شده است، جستجو کنید پرس و جوهای ثانویه تا تو را محکم کند مفاهیم. با انجام تحقیق پیرامون پرس و جو “بهینه سازی محتوای سئو،” Semrush نتایج جالبی را برای افزودن به پست من نشان داد.

من آن را در یک جدول خوب مرتب کردم که در اینجا با شما به اشتراک می گذارم:

یک بار شما لیست کلمات کلیدی ایجاد شده است، آنها را در پست خود ادغام کنید. نیازی به تکرار آن ها در ابتدای هر جمله نیست، بی نتیجه خواهد بود. فقط آنها را به طور طبیعی در موارد مهم ظاهر کنید تگ های HTML صفحه شما و در متن بدنه.

این بهترین روش بهینه سازی موتور جستجوگر سئو خواهد بود.

سرانجام، تراکم کلمه کلیدی را بین 2 تا 5 درصد از تعداد کل کلمات پست خود نگه دارید.

حالا که ابزارها را دارید، بیایید آشپزی کنیم.

قبل از پرداختن به محتوای اصلی پست خود، روی دو مورد از داغ ترین تگ های سئو تمرکز کنید: برچسب عنوان، و تگ متا توصیف.

ایده این خواهد بود که آنها را با کلمات کلیدی اصلی خود مطابق با آنها پر کنید دستورالعمل های گوگل.

اجازه دهید یک نمای کلی از برچسب‌های عنوان/متا توصیف این پست به شما ارائه دهم تا ارتباط آن را با من ببینید. تحقیق کلمات کلیدی.

3 – ساختار پست را با تگ های صریح Hn بسازید

ما داریم به قلب دستور غذا نزدیک می شویم: خود محتوا!

وقتی می نویسم محتوای سئو، من دوست دارم بهینه سازی های خود را با طرح کلی شروع کنم تگ های Hn.

تگ های Hn با عناوین بخش های مختلف متن شما مطابقت دارد. آنها در مجموع شش عدد هستند که مهمترین آنها تگ H1 و کم اهمیت ترین آنها تگ H6 است.

را H1 تگ به طور کلی منحصر به فرد است، در حالی که برای سایر برچسب ها ممکن است چندین تگ وجود داشته باشد. معمولاً ما تمایل به استفاده داریم H1، H2، H3، یا حتی H4 برچسب ها بسته به اهمیت محتوا. هر چه تعداد زیربخش‌ها بیشتر باشد، بیشتر می‌توانید تگ‌های Hn خود را افزایش دهید. مگر اینکه مقاله فیزیک هسته ای را آنلاین ارسال کنید، H5 و H6 به ندرت استفاده می شوند.

بنابراین، در اینجا نحوه نوشتن این مقاله را شروع کردم:

توسعه دهنده وب اگر می خواهید به سرعت ساختار تگ های Hn را در هر صفحه وب تجسم کنید، بهترین ابزار است

اگر دقت کنید، متوجه می شوید که این تگ های Hn از ترکیبی بین کلمات کلیدی جستجو شده ای که قبلا در مورد آنها صحبت کردیم و کلماتی که به طور طبیعی آمده اند ساخته شده اند.

این توصیه ای است که این بخش را به پایان می رساند: برچسب های Hn خود را با کلمات کلیدی بهینه کنید، اما مطمئن شوید که آنها برای خواننده مرتبط هستند!

یک پست سئوی خوب به طور ایده آل شامل چند مورد است تصاویر مرتبط با موضوع اصلی شما.

وزن/اندازه آنها را بهینه کنید تا سرعت بارگذاری سایت شما تغییر نکند. تصاویر خود را با یک عنوان مرتبط با حروف کوچک نامگذاری کنید، از لهجه اجتناب کنید و از “-” برای جدا کردن کلمات استفاده کنید.

و بالاتر از همه، از تصاویر خود غافل نشوید. تگ های alt

تگ alt یک متن جایگزین است که یک تصویر را توصیف می کند و زمانی نمایش داده می شود که تصویر قابل بارگذاری نباشد. هدف این است که با قرار دادن یک یا چند کلمه کلیدی مرتبط در تگ alt تصاویر خود را برچسب گذاری کنید.

این تگ تأثیر نسبتاً ضعیفی بر الگوریتم رتبه بندی موتورهای جستجو دارد، اما اگر به درستی پر شده باشد، به تقویت وزن محتوای شما کمک می کند.

تگ Alt: تصویری برای نشان دادن یک تگ alt به خوبی بهینه شده برای SEO

کنجکاو هستید که برچسب alt این تصویر را کشف کنید؟ روی تصویر کلیک راست کنید، سپس “عنصر را بازرسی کنید” تا آن را کشف کنید!

5 – فصل با محتوای مرتبط

هنگامی که ساختار Hn شما تایید شد، اسکلت مقاله خود را خواهید داشت! اکنون باید محتویات قسمت های مختلف را بنویسید.

هدف شما نباید فقط انباشتن کلمات کلیدی جستجو شده باشد. این تکنیک در 15 سال گذشته کار نکرده است. شما باید تعادل خوبی بین اجزای مختلف محتوای خود حفظ کنید، با موارد زیر:

  • کلمات کلیدی تحقیق شده،
  • محتوای غنی و آموزنده، ترجیحا طولانی و مرتبط (حداقل 500 کلمه یا بیشتر بسته به رقابت).

در سال 2022، میانگین تعداد کلمات بر اساس نوع صفحه متفاوت است:

  • حداقل 350 کلمه برای صفحات محصول/مجموعه،
  • حداقل 500 کلمه برای صفحات خدمات،
  • 700 کلمه و (خیلی) بیشتر برای مقالات وبلاگ.

هدف: جلب رضایت ربات های نمایه ساز و بازدیدکنندگان شما. آنها باید اطلاعات مورد نظر خود را در محتوای شما پیدا کنند. تا حد امکان جزئیات مرتبط را به آنها بدهید و آنها را به سمت تبدیل هدایت کنید.

این هم برای سایتی که هدفش تولید سرنخ (فرم ها، تماس ها و غیره) است و هم برای یک تجارت الکترونیک معتبر است.

در مورد یک سایت اصلی، محتوای خدمات/وبلاگ/صفحات اصلی خود را در اولویت بهینه سازی کنید. برای یک سایت تجاری، متون صفحات دسته بندی و صفحات محصول و پست های وبلاگ احتمالی خود را برجسته کنید.

6 – همه چیز را همراه با کلمات کلیدی معنایی ارائه دهید

کلمات کلیدی به الگوریتم ها کمک می کنند تا محتوای سایت شما را بهتر درک کنند. آنها حوزه واژگانی مقاله شما را تشکیل می دهند.

پست فعلی را به عنوان مثال در نظر بگیرید، اگر کلمه کلیدی اصلی من “چگونه یک پست سئو را بهینه کنیم؟” است. من معنایی به هر چیزی که از راه دور به این موضوع نزدیک می شود مربوط می شود:

  • عنوان،
  • متا توصیف،
  • برچسب ها Hn,
  • کلید واژه ها،
  • تعداد کلمات کلیدی،
  • تگ Alt،
  • موتورهای جستجو،
  • پیوندهای درونی…

همه این کلمات کلیدی معنایی به گوگل کمک می کند تا موضوع اصلی این مقاله را بهتر درک کند.

البته اینها کلمات کلیدی معنایی وزن بیشتری در جملات مرتبط و آموزنده خواهد داشت.

در سئو، لینک سازی داخلی از اهمیت بالایی برخوردار است.

خزنده ها تمام پیوندهای ایجاد شده بین صفحات سایت شما را دنبال می کنند. جدا از منو/پانویس شما، لینک های متنی که در مطالب خود ایجاد می کنید بسیار مهم هستند. آنها نمایه سازی را تسهیل می کنند و به ربات ها کمک می کنند تا بدانند صفحات شما در مورد چیست.

پس به آنها کمی عشق بدهید!

از لنگرهای پیوند عمومی مانند «اینجا کلیک کنید» یا «بیشتر بدانید»، به استثنای برخی موارد، اجتناب کنید. در عوض، یک نمای کلی از موضوع مورد بحث در مقاله ای که به آن لینک می دهید، ارائه دهید.

8- برای برجسته کردن کلمات کلیدی خود از پررنگ و مورب (HTML) استفاده کنید

را برچسب قوی یک تگ HTML معنایی است. کارکرد آن نشان دادن این است که محتوای موجود در آن برای معنای متن اهمیت زیادی دارد. به طور پیش فرض، این تگ کلماتی را که در آن قرار دارد پررنگ می کند. همچنین به آنها اهمیت بصری می دهد.

از آن برای تقویت وزن کلمات کلیدی اصلی و فرعی و معنایی خود استفاده کنید. برای جلوگیری از بهینه سازی بیش از حد، از قرار دادن کلمات کلیدی خود در هر زمان که ظاهر می شوند، پررنگ خودداری کنید. یک یا دو پررنگ در هر کلمه کلیدی مهم نسبت خوبی است.

همان اصل برای برچسب em (مورب).، که بیشتر به تقویت اهمیت حوزه واژگانی مرتبط با موضوع شما کمک می کند.

یعنی: این تگ ها را با تگ های HTML (پررنگ) و (مورب) که وزن معنایی ندارند اشتباه نگیرید. همین مورد برای بولد کردن یا ایتالیک کردن از طریق CSS که هیچ وزنی در سئو ندارد.

9 – آن را تازه نگه دارید و لذت ببرید!

اکنون همه کارت ها را در دست دارید تا بتوانید به طور موثر محتوای سئو پسند بنویسید.

اما من آخرین توصیه را برای شما دارم و نه کمترین.

در حالی که درست است که محتوایی که از ابتدا برای سئو بهینه شده است، ترافیک پایداری را برای شما به ارمغان می آورد، تازگی محتوا نیز مهم است.

در به‌روزرسانی منظم محتوای قدیمی خود و انتشار مکرر محتوای جدید (مثلاً از طریق وبلاگ) تردید نکنید.. گوگل محتوای جدید و به روز را دوست دارد. این به آنها می گوید که سایت شما زنده و به روز است. برعکس، سایتی که هرگز به‌روزرسانی نشده است، کمتر مورد بازدید «خزنده‌ها» قرار می‌گیرد و در نتیجه رتبه آن کاهش می‌یابد.

در نهایت، اگر برای نوشتن محتوای خود به کمک نیاز دارید، دریغ نکنید با ما در Rablab تماس بگیرید. ما می‌توانیم بهینه‌سازی معنایی را به عنوان بخشی از استراتژی SEO اختصاص داده شده به شرکت شما ارائه دهیم. ما همچنین می توانیم SEM، SMM و استراتژی های برنامه ای را به شما پیشنهاد دهیم.

هدیه: اینفوگرافیک از آنچه در مورد آن صحبت کردیم!


جدید در سرزمین موتورهای جستجو

تولید محتوا توسط محتوا مارکتینگ

رباب

Rablab یک آژانس بازاریابی وب در مونترال است که متخصص در استراتژی‌های ارجاع (SEO)، استراتژی‌های جستجوی پولی (SEM)، بازاریابی رسانه‌های اجتماعی (SMM) و تبلیغات برنامه‌ای مبتنی بر نتایج است. با کسب ترافیک، تبدیل مشتریان بالقوه، ایجاد فروش آنلاین، تیم کارشناسان ما همیشه راه حل ایده آل را برای کمک به شرکت ها در رسیدن به اهداف خود پیدا می کنند. ما آژانس سنتی نیستیم. ما چیزی را تشکیل می دهیم که Rabfam نامیده می شود. مشتریان ما ما را دوست دارند زیرا ما صالح و سرگرم کننده هستیم. بیا و ببین !



محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *