مایکروسافت دستورالعملهای وبمستر بینگ را در ارتباط با اعلام جستجوی جدید مبتنی بر هوش مصنوعی که در جستجوی بینگ ارائه شده است، بهروزرسانی کرده است. به عنوان یادآوری، مایکروسافت یک موتور جستجوی جدید با هوش مصنوعی را معرفی کرد که افراد می توانند با آن چت کنند، سؤال بپرسند یا حتی برای تولید محتوا از آن استفاده کنند.
با این کار، بینگ دستورالعملهای جدیدی را برای مدیران وبسایتهای مرتبط با «حالت مکالمه»، «پاسخها» و «خالق تصویر بینگ» گنجانده است.
آنچه اضافه شد. بینگ یک بخش جدید اضافه کرد به دستورالعمل های وب مستر بینگ برای «حالت مکالمه و ایجاد کننده تصویر بینگ». در بخش جدید آمده است:
«حالت مکالمه جدید Bing بر تجربه موجود Bing است تا نوع جدیدی از رابط جستجو را در اختیار کاربران قرار دهد. حالت مکالمه بینگ با استفاده از یک مدل هوش مصنوعی که با پردازش حجم وسیعی از متن از اینترنت آموخته است، پاسخها را تولید میکند. بر اساس پرس و جو یا درخواست کاربر، مدل با توجه به ورودی و زمینه، خروجی منسجم، مرتبط و خلاقانه تولید می کند. خروجی می تواند یک پاسخ، یک نتیجه وب، یک شعر، یک داستان، یک کد، یک مقاله، یک آهنگ یا هر چیز دیگری باشد که می تواند به زبان طبیعی بیان شود. Bing Image Creator به طور مشابه از یک مدل هوش مصنوعی استفاده می کند که با پردازش تعداد زیادی از تصاویر از اینترنت آموخته است. بر اساس درخواست کاربر، مدل یک تصویر خروجی تولید می کند. مدل مکالمه همچنین با استفاده از زمینه موجود، مانند نتایج وب، بازخوردها و تعاملات، برای بهبود عملکرد و دقت، خروجی خود را مطلع میکند و آن را اصلاح میکند. رتبه بندی در حالت مکالمه عموماً به پارامترهای مشابه صفحه اصلی نتایج جستجوی وب بستگی دارد.
فعالیت کاربر در این ویژگی ها تحت کنترل است شرایط استفاده و کد رفتار“
آنچه به روز شد. بینگ همچنین بخش «پاسخها» را بهروزرسانی کرد، اکنون به شرح زیر است:
«بینگ ممکن است صفحه نتایج را با ویژگیهای اضافی بهبود بخشد تا تجربه جستجوی غنیتری برای برخی از سؤالات جستجو فراهم کند. به عنوان مثال، اگر کاربری تایپ کند “برج ایفل چقدر بلند است؟” بینگ با پاسخ “300 متر” پاسخ خواهد داد. برای برخی پرس و جوها، بینگ به نتایج جستجو در سراسر وب نگاه می کند، یک پاسخ خلاصه شده را برمی گرداند و به منابع آن پیوند می دهد.
اگر پرس و جو مربوط به یک کسب و کار باشد، Bing ممکن است اطلاعات مربوط به کسب و کار، مانند ساعات کاری فروشگاه و مکان را بازگرداند. صاحبان مشاغل می توانند با استفاده از فهرست های موجود در Bing ادعا و تأیید کنند Bing Places for Business (موجود در بازارهای محدود) برای ایجاد، ویرایش یا به روز رسانی اطلاعات فهرست خود. در برخی موارد، Bing ممکن است با ارائهدهندگان محتوای شخص ثالث، مانند سایتهای بررسی رستورانهای محلی، برای بهبود بیشتر تجربه کاربر، شریک شود.
قبلا نوشته بود:
«بینگ ممکن است صفحه نتایج را با ویژگیهای اضافی بهبود بخشد تا تجربه جستجوی غنیتری برای برخی از سؤالات جستجو فراهم کند. به عنوان مثال، اگر کاربری تایپ کند “برج ایفل چقدر بلند است؟” بینگ با پاسخ “300 متر” پاسخ خواهد داد. اگر پرس و جو مربوط به یک کسب و کار باشد، Bing ممکن است اطلاعات مربوط به کسب و کار، مانند ساعات کاری فروشگاه و مکان را بازگرداند. صاحبان مشاغل می توانند با استفاده از Bing Places for Business (موجود در بازارهای محدود) فهرست های موجود در Bing را برای ایجاد، ویرایش یا به روز رسانی اطلاعات فهرست خود ادعا و تأیید کنند. در برخی موارد، Bing ممکن است با ارائهدهندگان محتوای شخص ثالث، مانند سایتهای بررسی رستورانهای محلی، برای بهبود بیشتر تجربه کاربر، شریک شود.
چرا ما اهمیت می دهیم. همانطور که به عصر جدید جستجو می رویم، عصر جستجو مبتنی بر هوش مصنوعی و مبتنی بر چت، باید مراقب باشیم که چگونه موتورهای جستجو به عنوان سئوکار و بازاریاب تغییر می کنند و سازگار می شوند. بخشی از آن سرنخهایی است که ما میتوانیم نه تنها از UX و ویژگیهایی که با موتورهای جستجو در حال تغییر هستند، بلکه دستورالعملهایی را که موتورهای جستجو اضافه یا اصلاح میکنند، دریافت کنیم.