شخصی در تلفن که به ویدیوها نگاه می کند

آیا شما برندی هستید که به دنبال بهره بردن از رشد انفجاری TikTok و مخاطبان گسترده آن هستید؟ DISQO به تازگی گزارشی را منتشر کرده است که پاسخی به فوری ترین سؤالات شما در مورد این پلتفرم ارائه می دهد.

با داده‌های 28139 مصرف‌کننده بزرگسال، گزارش اثربخشی تبلیغات TikTok DISQO نگاهی عمیق به نحوه تعامل مصرف‌کنندگان آمریکایی با برندها در TikTok و نحوه تأثیر تبلیغات بر رفتار خرید ارائه می‌کند.

بیاموزید که چه کسانی از TikTok استفاده می کنند، به دنبال چه چیزی هستند و چگونه اثربخشی تبلیغات خود را اندازه گیری کنید. بینش هایی را که برای ایجاد کمپین های مؤثر و اندازه گیری تأثیر آنها بر ادراکات و رفتارهای خرید نیاز دارید، دریافت کنید. فرا گرفتن:

  • نحوه استفاده از TikTok در گروه‌های جمعیتی متفاوت است
  • نظر کاربران TikTok در مورد تلاش برای بازاریابی برای آنها در این پلتفرم چیست
  • چگونه مارک‌ها می‌توانند به طور موثری با مخاطبان TikTok تعامل کنند، از ایجاد محتوایی که با آنچه کاربران در مورد پلتفرم دوست دارند و استفاده از قالب‌های بومی پلتفرم مطابقت داشته باشد.

برای دانلود به فروشگاه دیجیتال مارکتینگ مراجعه کنید گزارش اثربخشی تبلیغات TikTok اکنون!


جدید در زمین موتورهای جستجو

تولید محتوا توسط محتوا مارکتینگ

انبار دیجیتال مارکتینگ

انبار دیجیتال مارکتینگ مرکز منبع استراتژی ها و تاکتیک های بازاریابی دیجیتال است. دیجیتال مارکتینگ دیپو که توسط رسانه درب سوم ایجاد شده است دارای یک کتابخانه قوی از مقالات سفید میزبانی شده، کتاب های الکترونیکی، تحقیقات اصلی و وبینارها در زمینه طیف گسترده ای از موضوعات بازاریابی دیجیتال – از تبلیغات، تجزیه و تحلیل، مدیریت داده ها و محتوا، تا بازاریابی ایمیلی، سئو و مدیریت کمپین PPC و موارد دیگر. به ما سر بزنید http://digitalmarketingdepot.com.



محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *