white label blog content service providers



مقاله توسط سایت محتوا مارکتینگ

محتوای وبلاگ White-label سرویسی است که به شما امکان می دهد وظایف محتوایی را به شخص ثالثی مانند فریلنسر یا آژانس برون سپاری کنید.

با خدمات محتوای وبلاگ دارای برچسب سفید، شما مالک هر محتوای نوشته شده ای هستید که شخص ثالث ایجاد می کند. این مالکیت به این معنی است که می‌توانید آن را هر طور که می‌خواهید استفاده کنید، آن را به‌عنوان متعلق به خودتان منتشر یا توزیع کنید، و خط فرعی آن را به هر کسی که انتخاب می‌کنید اختصاص دهید.

این خدمات به محتوای نوشتاری محدود نمی شود و می تواند شامل طراحی وب، استراتژی محتوا، بازاریابی ایمیلی و بازاریابی شبکه های اجتماعی باشد. یک مثال عالی از خدمات محتوای برچسب سفید که می توانید از آن برای برون سپاری وظایف بازاریابی محتوای خود استفاده کنید، است سئوی برچسب سفید.

هدف این مقاله کمک به شما در درک عواملی است که باید در خدمات محتوای دارای برچسب سفید در نظر بگیرید، بنابراین می توانید راه حل های بیشتری به مشتریان خود ارائه دهید و رشد کسب و کار خود را افزایش دهید.

چرا تولید محتوا را برون سپاری می کنیم؟

مدیریت کسب و کار شما در حالی که سعی می کنید تولید محتوای خود را ارتقا دهید می تواند چالش برانگیز باشد. از معرفی موثر خود به عنوان یک رهبر فکری در حوزه کاری خود گرفته تا مشارکت در روندهای رسانه های اجتماعی برای افزایش آگاهی از برند شما، انجام چند کار برای مدیریت هر جنبه ای از کسب و کار شما می تواند برخی از بخش ها را دچار مشکل کند.

بله، محتوا پادشاه است، اما چگونه می توانید به طور مداوم محتوای باکیفیت تولید کنید که با مخاطبان شما طنین انداز شده و نتایج چشمگیر تولید کند؟

پاسخ این است که تولید محتوای خود را برون سپاری کنید. در اینجا برخی از مزایای استفاده از خدمات محتوای وبلاگ با برچسب سفید آورده شده است.

زمان و پول خود را پس انداز کن

نوشتن محتوای عالی مستلزم تحقیق کامل درباره موضوعات و کلمات کلیدی و اختصاص زمان برای درک مخاطبان است. انجام مداوم این فعالیت ها نتایج عالی در تولید محتوا دارد.

با این حال، شما همچنین یک تجارت را مدیریت می کنید و جنبه های اساسی مانند فروش و عملکرد بیشتر توجه شما را می طلبد. شما می توانید یک تیم محتوای داخلی استخدام کنید، اما این گزینه طولانی و پرهزینه است. میانگین هزینه استخدام یک کارمند است حدود 4000 دلار!

خدمات محتوای وبلاگ با برچسب سفید در زمان و هزینه جستجو و استخدام کارکنان جدید صرفه جویی می کند. شما هزینه‌ها را به حداقل می‌رسانید و فرصت‌های تمرکز بر پروژه‌های حیاتی دیگر را افزایش می‌دهید.

به طور مداوم محتوای با کیفیت بالا ارائه دهید

محتوای خوب و سپس محتوای عالی وجود دارد.

محتوای عالی با مخاطب هدف شما طنین انداز می شود، ترافیک بیشتری را به وب سایت شما جذب می کند و بازدیدکنندگان را به سرنخ تبدیل می کند.

استفاده از خدمات محتوای وبلاگ با برچسب سفید تضمین می کند که محتوای با کیفیت بالا را به طور مداوم منتشر کنید تا در موتورهای جستجو رتبه بالاتری داشته باشید و کسب و کار خود را به عنوان یک رهبر فکری قرار دهید.

با دسترسی آسان تر به نویسندگان ارواح خبره و تخصصی، خدمات محتوای برچسب سفید به شما کمک می کند تا از مزایای آن استفاده کنید نوشتن محتوای آزاد. شما می توانید از تخصص متخصصان موضوع برای تولید محتوای بی طرفانه، عمیق و ارزش افزوده استفاده کنید که به سؤالات خوانندگان شما پاسخ می دهد.

خروجی خود را افزایش دهید

خدمات محتوای برچسب سفید رسانه های اجتماعی، وبلاگ ها، پادکست ها، اسکریپت های ویدئویی و ایمیل را پوشش می دهند. به هر محتوایی که نیاز دارید، می‌توانید از کارشناسانی استفاده کنید تا آنها را برای شما تولید کنند.

مشتریان بیشتر به معنای درآمد بیشتر است، اما آیا کسب و کار شما می تواند تولید بالاتری داشته باشد و به طور پیوسته محتوای با کیفیت بالا ارائه دهد؟

برون سپاری محصولات بازاریابی محتوای خود از طریق خدماتی مانند بازاریابی برچسب سفید و فروش مجدد سئو به شما کمک می کند تا کسب و کار خود را به سرعت گسترش دهید.

نحوه انتخاب یک ارائه دهنده محتوای بلاگ با برچسب سفید

با انتخاب شریک برون سپاری مناسب می توانید اطمینان حاصل کنید که محتوای برچسب سفید برون سپاری شده استانداردهای بالایی دارد و به وعده های خود عمل می کند. هنگام قضاوت در مورد اینکه آیا یک ارائه دهنده محتوای بلاگ دارای برچسب سفید برای کسب و کار شما مناسب است، پاسخ به این سوالات می تواند به شما کمک کند.

روند آنها چیست؟

استفاده از خدمات محتوای برچسب سفید می تواند به شما کمک کند آژانس بازاریابی محتوای خود را مقیاس کنید، اما درک فرآیند آنها می تواند به شما کمک کند تا ببینید مشارکت چگونه خواهد بود. با اطلاعات کافی، بینش هایی در مورد اینکه آیا باید با آنها کار کنید یا خودتان را از دردسر نجات دهید و از سردردهای آینده جلوگیری کنید، به دست خواهید آورد.

با پرسیدن اینکه فریلنسرهای آنها برای شروع پروژه ها به چه چیزهایی نیاز دارند و اطلاعاتی که باید ارائه دهید تا فرآیند یکپارچه شود، شروع کنید. مثلا:

  • چه بررسی های کیفی را برای محتوای خود تعیین می کنند؟
  • آیا آنها برای ورودی شما به عنوان مشتری خود ارزش قائل هستند؟
  • سیاست بازنگری آنها چیست؟

علاوه بر ارزیابی استانداردهای آنها، می توانید نظرات مشتریان قبلی آنها را بررسی کنید و از مراجع درخواست کنید تا ببینید آیا آنها به وعده های خود عمل می کنند یا خیر. سپس، می توانید آنها را برای یک دوره آزمایشی یا آزمایشی درگیر کنید و اگر از کار آنها راضی هستید، متعهد شوید.

روند ما در WriterAccess تضمین می کند که ما فقط با با استعدادترین افراد کار می کنیم، در حالی که ابزارهای پیشرفته و برنامه آموزشی ما به مجموعه فریلنسرهای ما کمک می کند تا به شما در تقویت بازاریابی محتوای خود، رشد کسب و کار یا آژانس خود و دستیابی به موفقیت آنلاین کمک کنند.

آیا آنها مهارت هایی دارند که با نیازهای شما مطابقت داشته باشد؟

ارائه خدمات محتوای وبلاگ با برچسب سفید دلیل کافی برای گفتن اینکه یک ارائه دهنده خاص برای کسب و کار شما مناسب است نیست. آنها باید متخصصان موضوعی داشته باشند که بتوانند مفاهیم پیچیده را در محتوای آسان برای مخاطبان شما توضیح دهند.

مهارت های آنها را ارزیابی کنید تا ببینید آیا می توانند تخصص خود را با تجربه مهارت های تولید محتوا مانند بهینه سازی سئو تکمیل کنند یا خیر. با چنین مجموعه ای از مهارت ها، می توانید به راحتی کارهایی مانند نوشتن را برون سپاری کنید و انتظار نتایج خوبی را داشته باشید.

قیمت آنها چقدر است؟

اگر خدمات یک ارائه دهنده محتوای دارای برچسب سفید گران باشد، همیشه به این معنی نیست که عالی هستند. مقایسه هزینه ها بین چندین ارائه دهنده به شما ایده خوبی از ارزش بازار می دهد و به شما کمک می کند در صورت لزوم بهتر مذاکره کنید.

از پرداخت هزینه برای خدماتی که نیاز ندارید اجتناب کنید و ساختار قیمت گذاری آنها را ارزیابی کنید تا ببینید کدام بسته خدمات مورد نیاز را ارائه می دهد. به یاد داشته باشید که قبل از امضا کردن، چاپ دقیق را بخوانید و مطمئن شوید که ارزش پول خود را دریافت می کنید.

ردیابی نتایج سرویس محتوای برچسب سفید

شما باید نتایج را بر اساس ارزشی که می خواهید از شراکت به دست آورید قضاوت کنید. به عنوان مثال، اگر به دنبال یک ارائه دهنده خدمات محتوای دارای برچسب سفید برای تولید پست های وبلاگ هستید.

آیا سعی می کنید ترافیک را افزایش دهید یا تبدیل های بیشتری را افزایش دهید؟

با درک و برقراری ارتباط با اهدافی که می‌خواهید محتوایتان به آن دست پیدا کند، می‌توانید اطمینان حاصل کنید که محتوای برچسب سفید بازدهی بازگشتی (ROI) می‌دهد که باعث رشد کسب‌وکار شما می‌شود.

برخی از معیارهایی که می توانید برای تجزیه و تحلیل اگر ارائه دهنده نتایج خوبی ارائه می دهد استفاده کنید عبارتند از:

  • ترافیک ارگانیک: اگر شما باید افزایش ترافیک وب سایت را درک کنید. چنین معیاری معمولاً به این معنی است که ارائه‌دهنده خدمات محتوای برچسب سفید نوشته‌ای عالی به همراه اجرای استراتژی SEO عالی ارائه می‌دهد.
  • زمان در صفحه: وقتی بازدیدکنندگان زمان بیشتری را در صفحه شما می گذرانند، به این معنی است که محتوای شما جذاب است و از آن ارزش می گیرند. تعامل بهتر می تواند اعتماد شما را در چشم خوانندگان و وفاداری آنها افزایش دهد.
  • نرخ تبدیل: شما می توانید محتوای دارای برچسب سفید را با ردیابی تبدیل ها ارزیابی کنید. تبدیل بازدیدکنندگان می تواند شامل افزایش لیست ایمیل یا ثبت نام وبینار شما باشد.

استراتژی بازاریابی محتوای خود را با خدمات محتوای وبلاگ White Label به طور موثر مقیاس دهید

ایجاد محتوای با کیفیت که عملکرد خوبی داشته باشد و ترافیک را به سمت وب سایت شما هدایت کند، می تواند زمان بر باشد.

WriterAccess می تواند به شما کمک کند تولید محتوای خود را با محتوای برچسب سفید مقیاس کنید. یک آزمایش 14 روزه را شروع کنید و در کمترین زمان به افزایش ترافیک و تبدیل وب سایت خود بپردازید!



محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *