, داده های اخیر نشان می دهد که محتوای تعاملی می تواند نتایج شما را افزایش دهد [+ Free Course], محتوا مارکتینگ



مقاله توسط سایت محتوا مارکتینگ

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که دنیای بازاریابی در طول زمان چگونه تکامل یافته است؟ از بنرها و سایر منابع بازاریابی آفلاین، تا درج رادیو و تلویزیون، تماس های تلفنی و پیام های متنی، و سپس اینترنت با بازاریابی دیجیتال.

دیجیتال مارکتینگ راه های جدیدی برای مصرف و تولید محتوا به ارمغان می آورد. وبلاگ ها راه های جدیدی را برای نوشتن متون و ارائه مقالات به ارمغان آوردند، پلتفرم های ویدئویی امکان یافتن و ارسال فرمت های مختلف محتوای سمعی و بصری را فراهم کردند و رسانه های اجتماعی به افراد اجازه می دهند متون و تصاویر کوتاه را به اشتراک بگذارند.

و اکنون محتوای تعاملی به عنوان یک قالب جدید ظاهر می شود تا برند شما را متمایز کند و آن را برای مخاطبان به یاد ماندنی تر کند. در این مقاله آماری در مورد محتوای تعاملی، قالب‌های اصلی و چگونگی جذاب‌تر کردن دیجیتال مارکتینگ را خواهیم دید.

در پایان مقاله، من پیوندی به a دوره رایگان در مورد استراتژی محتوای تعاملی بنابراین می توانید با آوردن نتایج واقعی به برند خود شروع کنید!

محتوای تعاملی به عنوان گامی جدید برای بازاریابی دیجیتال

کسب و کارها بازاریابی دیجیتال را راهی برای هدایت استراتژی های خود می بینند. واقعاً محیطی است که شرکت‌ها می‌توانند از آن بهره ببرند و به افراد بیشتری دسترسی پیدا کنند. موضوع این است: هر کسی می تواند محتوا تولید کند و آن را در پلتفرم های دیجیتال به اشتراک بگذارد. چگونه شرکت ها می توانند در چنین واقعیت پر سر و صدایی پر از بازاریابان، نویسندگان، روزنامه نگاران و محتوای جدیدی که هر ثانیه ظاهر می شوند، برجسته شوند؟

این یک واقعیت است که برندها باید توجه ویژه ای به استراتژی های بازاریابی داشته باشند، بنابراین روشی که کسب و کارها از پلتفرم های دیجیتال استفاده می کنند با نحوه استفاده مردم از آنها یکسان نیست.

به متخصصان و نرم‌افزارهای مناسب نیاز دارد که پشتیبانی لازم برای اجرای استراتژی‌های ساختاریافته، ثابت و منسجم را ارائه می‌دهند، چه یک شرکت بزرگ یا یک کسب‌وکار کوچک، همانطور که در زیر ذکر شد. فوربس.

متمایز کردن محتوای برندتان از محتوای موجود در سراسر اینترنت، از جمله رقبا، به شما یک قدم جلوتر برای نزدیک‌تر شدن به مخاطبان می‌دهد. ارائه تجربیات به یاد ماندنی محتوایی می تواند نقطه عطفی باشد تا در ذهن مشتریان بالقوه شما قرار بگیرید.

این اطلاعات توسط بازاریابان ارائه شده است 88 درصد از متخصصانی که به یک نظرسنجی پاسخ دادند موافق هستند که محتوای تعاملی نقش مهمی در متمایز کردن برندهای آنها دارد.

با توجه به اینکه همه ما کاربر هستیم، به راحتی می توان فرمت مورد نظر ما را تعریف کرد. تجربه‌های شخصی‌سازی‌شده، مانند محتوای تعاملی، باعث می‌شود که به برندها نزدیک‌تر شویم، ارتباطات قوی‌تری ایجاد کنیم و برای مثال احتمال خرید را افزایش دهیم.

بسیاری از برندها در حال حاضر این کار را انجام می دهند، مانند اپل با صفحات آیفون خود، همانطور که در این پست اشاره کردم.

حتی می توان جسارت کرد و اشاره کرد که محتوای تعاملی نسل بعدی محتوا است، به خصوص در مورد برندها. خواندن فقط متون طولانی، PDF یا هر محتوای ثابت دیگری، تعامل با موضوع را دشوارتر می کند و همینطور با نام تجاری.

79 درصد از بازاریابان مورد بررسی قرار گرفتند توسط موسسه بازاریابی محتوا (CMI) بیان کرد که محتوای تعاملی حفظ پیام را بهبود می بخشد. این نظرسنجی همچنین نشان می‌دهد که محتوای تعاملی 52.6 درصد تعامل بیشتری را ارائه می‌کند و این موضوع را تقویت می‌کند که مردم واقعاً مشتاق این قالب هستند.

قالب ها و امکانات محتوای تعاملی

همانطور که گفته شد، یک استراتژی بازاریابی باید ساختارمند و سازگار باشد. این بدان معنی است که همه حرکت ها باید با اهداف تجاری مرتبط باشند. اگر ما بهتر بفهمیم که چگونه کار می‌کند و چه چیزی می‌تواند به ما کمک کند، محتوای تعاملی می‌تواند با این کار فشار مهمی بدهد.

در اینجا لیست کوتاهی از احتمالات وجود دارد (شما می توانید در این راهنمای محتوای تعاملی نگاهی عمیق بیندازید):

  • نامزدی
  • میانگین زمان در صفحه را افزایش دهید
  • آموزش مصرف کنندگان
  • افزایش CTR (نرخ کلیک)
  • نسل سرب
  • بک لینک ها
  • داده ها را جمع آوری کنید

ممکن است از خود بپرسید که فرمت های محتوایی که امکان ایجاد این ارتباطات را در استراتژی شما فراهم می کند چیست. جالب است بدانید که چگونه محتوای تعاملی یکی از همه کاره ترین راه ها برای ارائه یک تجربه غنی و به یاد ماندنی به مخاطب است.

آنچه بیش از همه مهم است این است که چگونه برند شما می‌خواهد اطلاعات را به روشی خلاقانه آسان کند. با در نظر گرفتن این موضوع، می توانید با ایجاد موارد زیر شروع به کاوش کنید:

  • ارزیابی ها
  • آزمون ها
  • صفحات فرود
  • اینفوگرافیک
  • ماشین حساب ها
  • کتاب های الکترونیکی
  • کاغذهای سفید
  • لوک‌بوک‌ها و تورها
  • راه حل یاب ها
  • نقشه ها

برای ایجاد این دارایی‌ها به روشی مقیاس‌پذیر که به بازاریابان اجازه می‌دهد در انتخاب نحوه انجام و زمان اعمال یک قطعه تعاملی آزاد باشند، داشتن یک پلتفرم محتوای تعاملی خوب مهم است.

یک سیستم بدون کد با قالب‌های خوب، چابکی را به فرآیند هدایت می‌کند و به حرفه‌ای‌ها استقلال و انعطاف‌پذیری لازم را می‌دهد تا روی آنچه برایشان مهم‌تر است تمرکز کنند.

ساختن یک استراتژی محتوای مقیاس پذیر لزوماً به این معنا نیست که شما نیاز به ایجاد محتوای جدید به هر قیمتی دارید و از کیفیت آن چشم پوشی می کنید. اگر یک کسب و کار از قبل دارای مواد غنی است که برای ایجاد آگاهی، آموزش، پرورش یا تبدیل سرنخ ها مهم هستند، می تواند با تبدیل شدن به یک تجربه تعاملی با ارزش با استفاده از ابزارهای مناسب، قدرت آن افزایش یابد.

نکته مهم دیگری که باید در نظر داشت و به بازاریابان نیز کمک می کند، ارزش اطلاعاتی است که تجربیات تعاملی می توانند ارائه دهند. برای مثال، ادغام مناسب با یک CRM، به ایجاد یک محیط پرمحتوا کمک خواهد کرد. سپس، امکان آزمایش و یادگیری چیزهای جدید از مخاطبان، به شما بینش جدیدی در مورد چگونگی ارائه آنچه آنها واقعاً از شما می خواهند و افزایش موفقیت شما می دهد.

دوره رایگان: استراتژی تجربه محتوای تعاملی

اگر به دنبال راهی برای یادگیری نحوه استفاده از تمام مزایایی هستید که محتوای تعاملی می تواند ارائه دهد، نگاهی به دانشگاه راک بیندازید. دوره رایگان در مورد استراتژی محتوای تعاملی. تمام مراحل ایجاد تجربیات به یاد ماندنی را بیاموزید که نتایج بازاریابی شما را به سطح بالاتری برساند!



محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *