توییتر توییت های توصیه شده را به همه اعلام می کند.  این چگونه برندها را تحت تاثیر قرار می دهد؟



مقاله توسط سایت محتوا مارکتینگ

اگر دوست دارید با توییتر تعامل داشته باشید و از آخرین به‌روزرسانی‌های آن آگاه باشید، ممکن است بدانید که اخیراً تغییراتی را تجربه کرده‌اند. و خوراک الگوریتم یک موضوع تکراری برای آنها است. تصادفی نیست، آخرین اطلاعیه توییتر این را به ما نشان داده است تغذیه الگوریتم اکنون برای همه یک واقعیت است – آنها توییت های توصیه شده را به همه کاربران گسترش می دهند.

طبق گفته خودشان، آنها “می خواهند اطمینان حاصل کنند که همه افراد در توییتر بهترین محتوا را در این پلتفرم می بینند”، بنابراین در حرکت رو به جلو همه توییت های توصیه شده را دریافت خواهند کرد، از جمله کسانی که ممکن است در گذشته آنها را ندیده باشند.

همانطور که می توانید تصور کنید، یک بار دیگر، این خبر با استقبال گرم کاربران مواجه نشد. اگر به نظرات اعلامیه توییتر نگاهی بیندازید، مردم ادعا می‌کنند که فقط می‌خواهند پست‌های افرادی را که دنبال می‌کنند ببینند و می‌خواهند بدون کمک توییتر بتوانند آنچه را که برایشان جالب است تعریف کنند.

احساس می کند دژاوو، درست!؟ خوب، وقتی گفتیم “یک بار دیگر”، به این دلیل است که سال گذشته این اتفاق در شبکه پرنده آبی رخ داده بود. در اکتبر 2021، توییتر سعی کرد فید زمانی معمول را برای فید الگوریتم تغییر دهد تا الگوریتم را برای همه کاربران اجباری کند. بدیهی است که مردم از آن متنفر بودند و ما توانستیم همان کامنت هایی را ببینیم که اکنون می بینیم.

در آن لحظه، توییتر یک قدم به عقب برداشت و «نماد درخشش“، برای اینکه به مردم امکان انتخاب بین هر دو فید – “جدیدترین”، فید زمانی با توییت‌هایی فقط از حساب‌هایی که دنبال می‌کنید، و “صفحه اصلی”، الگوریتم با توییت‌های توصیه‌شده بر اساس علایق و رفتار شما، همراه با توییت‌های بعدی شما تغذیه می‌شود. .

برای آرام کردن قلب کاربران توییتر، در پایان، بدون توجه به تغییرات، توییتر همچنان از شما می‌خواهد که از این پلتفرم طبق شرایط خود استفاده کنید، و علیرغم بیانیه اخیر توییتر، این گزینه خوراک همچنان در دسترس است. این به این معنی است که حتی اگر توییت‌های توصیه‌شده را به همه کاربران گسترش دهند، کاربران همچنان این گزینه را دارند که بین دو نوع فید حرکت کنند، یکی از آنها کاملاً بدون الگوریتم.

چه انتظاری از فید الگوریتمی توییتر داریم؟

از سال 2016، توییتر به تلاش برای ایجاد یک فید الگوریتمی ادامه داده است و اکنون به نظر می رسد که اینجا بماند.

به ویژه، من معتقدم که این حرکتی است که بسیار منطقی است. هنگامی که یک پلتفرم رسانه اجتماعی محتوایی را توصیه می کند، به این دلیل است که می خواهد شما زمان بیشتری را صرف تعامل با آن کنید – با محتوای بیشتری که در اختیار دارید، بیشتر و بیشتر برای دیدن خواهید داشت و در نتیجه زمان بیشتری را صرف آن خواهید کرد.

و این کاملا منطقی است که توییتر (450 میلیون کاربر فعال ماهانه) این مسیر را طی کند، زیرا با اینستاگرام (2 میلیارد کاربر فعال ماهانه) و TikTok (1 میلیارد کاربر فعال ماهانه) برای جلب توجه شما رقابت می کند. دو غول که قبلاً یک خوراک الگوریتمی دارند.

بنابراین، از آنجایی که فید الگوریتمی توییتر باقی مانده است، چه انتظاری می‌توانیم از آن داشته باشیم؟

1. دو فید مختلف برای انتخاب کاربران

همانطور که اشاره کردیم، توییتر دو گزینه فید دارد – “جدیدترین” و “صفحه اصلی” و آنها این موضوع را تکرار می کنند این قرار نیست تغییر کند (حداقل نه فعلا). برای اینکه کاربران راحت تر بین هر دو فید حرکت کنند و بدانند کدام یک را در حال پیمایش هستند، توییتر این است آزمایش طرح های جدید با هدف بهبود تجربه کاربر

2. استانداردهای بالا برای توصیه های توییت

همانطور که می توانید تصور کنید، چالش اصلی فید الگوریتمی، توصیه محتوای مرتبط، سالم و معتبر است. برای انجام این کار، شرکت متعهد به همکاری نزدیک با تیم‌های بهداشت، اعتماد و ایمنی، و اخلاق یادگیری ماشین است تا اطمینان حاصل کند که محتوای با کیفیت بالا را توصیه می‌کنند.

همچنین، به نظر می رسد که آنها قصد دارند در مورد این موضوع بسیار شفاف باشند – معاون مدیریت محصول شرکت در مورد آخرین تلاش خود برای بهبود توصیه ها توییت کرد.

3. قالب های مختلف محتوا

توییتر در راه دستیابی به تعامل بیشتر در پلتفرم و داشتن محتوای بیشتر برای اشتراک‌گذاری، در حال آزمایش قالب‌های محتوای مختلف است، با هدف ایجاد یک محیط اشتراک‌گذاری چندرسانه‌ای و ارائه راه‌های بیشتری به برندها و سازندگان برای بیان داستان‌هایشان.

اخیراً، آنها ویژگی Multimedia را منتشر کرده اند که به سازندگان و برندها اجازه می دهد تا حداکثر 4 تصویر، GIF و/یا ویدیو را در یک توییت آپلود کنند. به احتمال زیاد، به زودی توییت های چندرسانه ای را خواهیم داشت که توصیه می شود.

4. یک کانال باز برای بازخورد

خوب، شما از قبل می دانید که کاربران می توانند در صورت تمایل، انتخاب کنند که به فید زمانی پیمایش کنند. اما، برای کسانی که انتخاب می‌کنند فید الگوریتمی را بررسی کنند، همچنان می‌توانند توصیه‌ها را کنترل کنند.

کاربران این قدرت را خواهند داشت که «علاقه‌مند به این توییت/موضوع» را برای توییت‌های توصیه‌شده انتخاب کنند و به الگوریتم نشان دهند که از کدام نوع محتوا استقبال می‌شود یا خیر. این اقدام واحد می‌تواند فید شخصی‌سازی‌شده، مفید و سرگرم‌کننده را ارائه دهد که می‌تواند از بازخورد ما بیاموزد (یا حداقل می‌توانیم امیدوار باشیم).

و چگونه فید الگوریتمی توییتر بر برندها تأثیر می گذارد؟

اگر تا اینجا پیش رفتید، می دانم که ممکن است تعجب کنید که این تغییرات برای شما و برندتان چه معنایی دارد و پاسخ به مخاطبان شما بستگی دارد. اگر مخاطبان شما در توییتر هستند، با وجود این تغییرات احتمالاً ارزش ادامه سرمایه گذاری در این کانال را دارد.

با نگاهی دقیق تر، همه آنها برای برندها بد نیستند. به عنوان مثال، ویژگی چندرسانه‌ای، دامنه گزینه‌ها را برای گفتن داستان برندتان افزایش می‌دهد و به شما امکان می‌دهد به روش‌ها و قالب‌های مختلف با مخاطبان خود پیوند ایجاد کنید. در حال حاضر چیزهای زیادی برای کاوش در اینجا وجود دارد، درست است؟

علاوه بر آن، خوراک الگوریتمی ممکن است در این لحظه بحث برانگیز باشد، زمانی که به نظر می رسد مردم کمی از همه چیزهایی که در سرزمین آبی می گذرد داغ هستند، اما من می گویم که می تواند فرصت خوبی برای برندها باشد.

چند ماه پیش، برندها تنها در صورتی فرصت حضور در فید کاربر غیرفالو شده را داشتند که برای تبلیغ توییت پول پرداخت کنند – یعنی هزینه! اکنون، ما در مورد محتوای مرتبط صحبت می کنیم. فید الگوریتمی مکالمه را درباره اهمیت صحبت کردن به همان زبان مخاطب باز می کند (یا دوباره باز می کند؟).

مخاطب شما در مورد چه چیزی صحبت می کند؟ آنها با کدام موضوعات درگیر و تعامل هستند؟ اگر شروع کنید به همان زبان آنها صحبت کنید، اکنون این فرصت را دارید که حباب آنها را بشکنید و در فید آنها ظاهر شوید – یعنی به صورت ارگانیک با آنها گفتگو کنید.

آیا می خواهید همچنان با بهترین شیوه های بازاریابی به روز شوید؟ اکیداً به شما پیشنهاد می کنم مشترک The Beat شوید، خبرنامه تعاملی محتوا مارکتینگ. در آنجا، تمام گرایش‌های مهم در چشم‌انداز بازاریابی دیجیتال را خواهید یافت. آنجا میبینمت!





محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *