(خالی)


بهتر با هم – چگونه وردپرس VIP و Parse.ly به سازندگان محتوا کمک می‌کنند تا سریع‌تر منتشر کنند و تاثیر آنچه ایجاد می‌کنند را درک کنند.

سقراط به قول معروف “زندگی بررسی نشده ارزش زیستن ندارد.”

سقراط دوست داشت از Parse.ly و WordPress استفاده کند.

هر سال، شرکت‌ها و بازاریابان در مورد انواع داده‌های محتوایی که جمع‌آوری می‌کنند، نحوه جمع‌آوری آن و اینکه چگونه سعی می‌کنند همه آن را معنا کنند، آگاهی بیشتری پیدا می‌کنند. اندازه گیری و دانستن اینکه در مرحله بعد چه کاری باید انجام شود، رویا است، درست است؟

فقط همیشه به این راحتی نیست.

عدم اصطکاک، حالت مطلوب

مطالعات در تجارت الکترونیک نشان داده است که 55 درصد از خریداران اگر مجبور باشند اطلاعات کارت اعتباری را دوباره وارد کنند، سبد خرید را رها می کنند. این یک مثال عالی از این است که چگونه فقط یک مرحله اضافی غیر ضروری در یک فرآیند می تواند باعث افت شدید نتایج شود.

همین امر در مورد انتشار محتوا نیز صادق است. شکاف بزرگی بین “یک ایده محتوای عالی” و یک قطعه منتشر شده که نتایج واقعی و معتبر را به همراه دارد وجود دارد.

اکثر ابزارها به شما امکان می دهند متن را در یک کادر قرار دهید و انتشار را فشار دهید. با این حال، آیا مطمئن شوید که محتوایی که منتشر می کنید با استراتژی شما مطابقت دارد؟ که شامل تمام ادغام های درست است؟ اینکه به ابرداده صحیح برخورد می کند و بهینه شده است؟ این سؤالات و میلیون‌ها سؤال دیگر تفاوت بین “فقط قرار دادن چیزها” و در واقع نتیجه گرفتن از محتوای شما هستند.

بیشتر ابزارها به شما کمک می کنند به این سؤالات پاسخ دهید، اما همه آنها کار سریع بر روی آنها را ساده نمی کنند – آنها تجربه شما را با تعداد زیادی گام اضافی درهم می ریزند. همه این مراحل اضافی به معنای تولید محتوای کمتر و انتشار محتوای ضعیف است. حتی اگر فرآیند نوشتن خود بدون تغییر باشد.

برای سال‌ها، روزنامه‌نگاران، نویسندگان و نویسندگان ابزارهای انتشار دیجیتال و تحلیلی را در اختیار داشتند. مشکل اینجاست که گوگل آنالیتیکس و اکثر CMS ها نامرتب هستند، استفاده از آنها دشوار است و ادغام آنها بسیار مشکل است. این اصطکاک منجر به نوع دیگری از «میزان رها شدن» شده است – سازندگان محتوا به سادگی از «عالی» دست می کشند و به «خوب» رضایت می دهند.

که ما را مستقیماً به سقراط برمی‌گرداند که می‌توانیم او را تفسیر کنیم:

محتوای بررسی نشده ارزش انتشار ندارد.

لذت دموکراتیک کردن نشر و تحلیل

وردپرس و پلتفرم‌های CMS منبع باز مانند WordPress VIP، به‌علاوه، به «دموکراسی‌سازی انتشار» کمک کرده‌اند و ابزارهای ایجاد محتوا با استفاده آسان مانند گوتنبرگ را در اختیار همه قرار داده‌اند. Parse.ly نیز همین کار را انجام می دهد – تجزیه و تحلیل را در سراسر سازمان دموکراتیزه می کند، به افرادی که محتوا تولید می کنند کمک می کند تا تأثیر آن را درک کنند.

در مورد آن فکر کنید.

امروزه، برای به دست آوردن بینش محتوای عملی، لازم نیست زبان پرس و جو را یاد بگیرید، داده ها را بررسی کنید، یا منوهای بی پایانی را که مانند کابوس نرم افزاری اواسط دهه 2000 از صفحه نمایش خارج می شوند، بررسی کنید.

در آن هسته، کاری که Parse.ly انجام می دهد این است که به افراد عادی اجازه می دهد—تو و من-دریابید که محتوای ما چگونه است. واقعاً انجام دادن، مانند داستان‌ها و نویسندگانی که خوانندگان را به بهترین شکل درگیر می‌کنند، نه فقط برای چند دقیقه در روز یا در طول زمان، بلکه آنها را مجبور می‌کنند تا چه اقداماتی را در سایت شما انجام دهند یا در قیف بازاریابی شما انجام دهند.

در معامله، ما به عنوان نویسندگان، ویراستاران و روزنامه نگاران یاد می گیریم که «بعد چه باید کرد»، که 90 درصد کار است، تا روحیه را تکرار کنیم. انجام کارها.

“Parse.ly بینش هایی را برای شما به ارمغان می آورد. چیزهایی را برای شما پیدا می کند. شما نیازی به یادگیری یک زبان پرس و جو جدید یا جستجو در صفحات گیج کننده ندارید. سازندگان آن را دوست دارند زیرا به آنها می گوید که در مرحله بعد چه کاری انجام دهند. مشتریان به من می گویند که مانند «گوگل روی استروئیدها» است.»

– برایان آلوی، مدیر ارشد فناوری VIP وردپرس

بله، تجزیه و تحلیل محتوا ارزش پرداخت را دارد

در عصر قبل از تجزیه و تحلیل Parse.ly، حتی زمانی که پلتفرم‌های جدید CMS، تجارت الکترونیک، اجتماعی و ویدیویی به طور معمول آنلاین می‌شدند، تجزیه و تحلیل‌ها همیشه یک فکر بعدی به نظر می‌رسیدند، تنها بخشی دیگر از درخواست‌های عقب افتاده برای تیم داده و توسعه‌دهندگان.

در بهترین حالت، سرویس تحلیلی ممکن است به صورت غیر فعال یک علامت را در یک ماتریس CMS رقابتی علامت بزند. اما نه در ستون “چیزی که در مورد این محصول بیشتر دوست دارید”.

و مطمئناً با Google Analytics همیشه رایگانی که در خانه وجود دارد و در هر وب سایت روی زمین نصب شده است، به نظر نمی رسد که ارزش پرداخت به تنهایی برای آن را داشته باشد.

با این وجود، در سال 2009، بنیانگذاران پارس.لای، در لحظه ای از «جسارت توسعه»، فرصتی را دیدند تا به فضایی تحت سلطه یک غول تریلیون دلاری حمله کنند و به اصطلاح، درست در سراسر کمان جمعی GA، از ماه عکس بگیرند.

«تیم Parse.ly به طور معمول در مقابل راه‌حل‌های تحلیلی ارزان‌تر معامله می‌کند، به علاوه آن‌ها وارد شرکت‌هایی می‌شوند که قبلاً از یک محصول تحلیلی رایگان از یک رقیب تریلیون دلاری استفاده می‌کنند: Google. این شگفت آور است. تایید باور نکردنی.”

– برایان آلوی، مدیر ارشد فناوری VIP وردپرس

همراه با یک CMS درجه سازمانی آمد

همانطور که تجزیه و تحلیل ها به یک تجارت مستقل تبدیل شدند که بینش های آن واقعاً “ارزش پرداخت” بود، Automattic و WordPress VIP مورد توجه قرار گرفتند، متوجه شدند که تجزیه و تحلیل محتوا می تواند یک قطعه گمشده از پازل CMS را پر کند.

این بخش درک نحوه عملکرد محتوای منتشر شده را برای همه آسان می کرد – بدون اینکه بازاریابان مجبور شوند از تیم داده بپرسند، بهترین حدس را بزنند یا با یک فرو رفتن عمیق در روده های GA “زیر سرپوش” یک سایت بروند.

Automattic در فوریه 2021 Parse.ly را خریداری کرد و سپس آن را با یک CMS درجه یک سازمانی ادغام کرد و به پیوند عملکرد محتوا با درآمد واقعی حاصل از محتوا کمک کرد. و به سازندگان محتوا کمک کنید تا بدانند از کدام اهرم‌ها استفاده کنند—نه فقط یاد بگیرند که در مورد چه چیزی بهتر است بنویسند، بلکه یاد بگیرند چه چیزی برای نوشتن در مورد آن بهتر است به رشد کسب‌وکار کمک می‌کند.

برخی حتی ممکن است Parse.ly را به‌عنوان «راهنمای محتوا در یک جعبه دیجیتال» در نظر بگیرند. در زیر به آن می رسیم.

تفاوت بزرگ بین Parse.ly و چیز دیگری که می توانید استفاده کنید این است که Parse.ly اطلاعات را برای شما به ارمغان می آورد. این نشانه یک محصول عالی است.»

– برایان آلوی، مدیر ارشد فناوری VIP وردپرس

عالی از جعبه: “لحظه جاوا اسکریپت”

به زبان ساده و ادغام وانیلی، شما یک خط کد Parse.ly را در وب سایت خود قرار می دهید. سپس مشاهده کنید که بینش داده برای نویسندگان، نویسندگان، ویراستاران، و سازندگان محتوا اتفاق می افتد.

بلافاصله پس از زدن «انتشار»، من و شما می‌توانیم بفهمیم چه چیزی کار می‌کند، چه چیزی خوب نیست — بازدیدهای ساده از صفحه نیست، بلکه بینش واقعی در مورد اینکه چه کارهایی را بهتر انجام دهید، چه کارهایی را بیشتر انجام دهید، و چگونه همه چیز روی نتیجه شما تأثیر می‌گذارد.

  • عملکرد بر اساس موضوع را درک کنید—بنابراین بدانید در ادامه در مورد چه چیزی بنویسید.
  • منابع ترافیک خود را تقسیم کنید، جستجوی پولی در مقابل جستجوی ارگانیک.
  • زمان درگیر شدن مقاله در روز، محدوده تاریخ، حتی توسط نویسنده را بررسی کنید.
  • نرخ چرخش مجدد مقاله را دنبال کنید – جایی که کاربران پس از خواندن مقاله به آنجا می روند.
  • بازدیدهای سایت را بر اساس منبع، کانال و کمپین تقسیم کنید.
  • ردیابی تبدیل ها (خریدها، اشتراک ها) بر اساس محتوا.
  • همه اینها بدون تماس با یک تحلیلگر داده، که به هر حال احتمالاً خیلی شلوغ است.

بهتر با هم: بینش در CMS شما

جمع آوری بینش مبتنی بر داده پس از انتشار محتوا نه تنها برای درک نحوه عملکرد آن محتوا بلکه برای بهینه سازی تصمیم گیری استراتژی محتوای شما بسیار مهم است.

به راهنمای محتوای Parse.ly وارد شوید

قسمتی از افزونه Parse.ly برای وردپرس، کمک کننده محتوای Parse.ly در حالت پس از انتشار، بینش محتوای فوری را به وردپرس القا می کند. بنابراین می توانید در یک نگاه متوجه شوید که کارها چگونه بوده اند و در صورت نیاز، به طور یکسان کپی کنید و موضوع را درست کنید.

چطور کار میکندs: هنگام ویرایش در داشبورد وردپرس، برای تجزیه و تحلیل های منتخب، اطلاعات بینش محتوا، و اطلاعات به سادگی روی کمک کننده محتوای Parse.ly ضربه بزنید، در غیر این صورت فقط با کلیک بر روی داشبورد Parse.ly در دسترس است.

به عنوان مثال، برای یک پست در حال به روز رسانی، جزئیات عملکرد پانل به این بینش های مهم در هفت روز گذشته اشاره می کند:

  • تعداد بازدیدها و بازدیدکنندگان و میانگین زمان صرف شده در صفحه توسط بازدیدکنندگان، بدون ایجاد ابزارهای تغییر نویسنده یا تمرکز.
  • داده های ارجاع دهنده، از جمله بازدیدهای مستقیم، بنابراین می توانید کانال هایی را برای تمرکز بر روی آنها برای تبلیغات آینده شناسایی کنید.

در همین حالپست های مرتبط با عملکرد برتر بهترین پست‌های سایت شما را فهرست می‌کند تا بتوانید به طور هوشمندانه از ویژگی‌ها و الگوهای آن‌ها (ساختار، سبک، کلمات کلیدی یا معیارهای دیگر) برای محتوای در حال ویرایش استفاده کنید. شما همچنین می توانید:

  • پست‌های قدیمی‌تری را که ارزش صنوبر یا همیشه سبز شدن دارند، شناسایی کنید به آنها زندگی جدید و ارتباط با مخاطبان جدید یا بازگشتی می دهد.
  • پست‌های مرتبط، مکمل یا «شما هم لذت خواهید برد» را که ارزش پیوند دادن به آن‌ها را دارند، کشف کنید– ایجاد تعامل عمیق تر مخاطب با محتوا و سایت شما.*

*API محتوای Parse.ly همچنین می‌تواند توصیه‌های محتوای شخصی‌سازی‌شده را مستقیماً به وب‌سایت شما اضافه کند، به طور خودکار محتوا را به خوانندگان پیشنهاد دهد و نرخ بازگشت سرمایه را برای هر محتوایی که منتشر می‌کنید افزایش دهد.

“Parse.ly نویسندگان را قدرتمندتر می کند. این به آنها بینش عملی می دهد و کار آنها را آسان تر می کند. اما در نهایت می‌خواهیم به آن‌ها کمک کنیم تا مخاطبان خود را به پایین‌تر بفرستند، درآمد قابل اندازه‌گیری اضافه کنند و کسب‌وکارشان را توسعه دهند. وقتی مشتریان ما برنده می شوند، ما برنده می شویم.»

– برایان آلوی، مدیر ارشد فناوری VIP وردپرس

یادداشت های جفت شدن تصادفی

به هر حال، اگر تعجب می کنید، Parse.ly “داده های جادویی” را اختراع نمی کند.

داده ها در حال حاضر برای استخراج وجود دارد – اگر زمان، صبر یا عزم وحشیانه یک بولداگ را دارید. رقص ابدی بازاریابی یافتن آن، بازیابی آن، ترکیب کردن آن، به دست آوردن بینش از آن، در نهایت برداشتن گام های عملی با آن است. و به راحتی، بیش از حد.

اینجاست که تجزیه و تحلیل Parse.ly به کمک تحلیلگران غیر داده در همه جا می آید. همراه با وردپرس، محبوب ترین CMS جهان، واقعاً کمک کننده محتوای نهایی است.

زیرا همانطور که مشخص است، بینش محتوا-محتوای مورد بررسی– واقعاً ارزش پرداخت کردن را دارد.



سایت محتوا مارکتینگ

برای دیدن مطالب آموزشی بیشتر در زمینه سخت افزار و نرم افزار اینجا کلیک کنید!

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *