مایکروسافت به تازگی تعداد زیادی به روز رسانی محصول جدید از جمله پذیرش جهانی تبلیغات کارت اعتباری را اعلام کرده است.
بیایید شیرجه بزنیم
1. تبلیغات کارت اعتباری
تبلیغات کارت اعتباری سال گذشته برای تبلیغ کنندگان در ایالات متحده و کانادا راه اندازی شد. اکنون، آنها در سطح جهانی در دسترس هستند.
تبلیغات کارت اعتباری در ریل سمت راست نتایج جستجوی Bing ظاهر میشوند و در کنار مکانهای تبلیغات متنی اصلی اجرا میشوند. این تبلیغات میتوانند سوالاتی مانند نام تجاری، دسته کارت و سطح اعتبار را راهاندازی کنند.
2. عملکرد حداکثر واردات
مایکروسافت به تازگی اعلام کرد که ابزار واردات Performance Max اکنون با یا بدون فید Merchant Center در دسترس است.
3. بتا جادوگر راه اندازی بدون کد تبدیل
اکنون یک نسخه بتا برای تبلیغکنندگان در دسترس است تا به شما امکان میدهد ردیابی تبدیل را از طریق Clarity تنظیم کنید. با فعال کردن اطلاعات بینش Microsoft Clarity برای تبلیغات مایکروسافت در راهاندازی برچسب ردیابی رویداد جهانی (UET)، اکنون میتوانید ردیابی تبدیل براساس رویداد را تنظیم کنید و عملکرد را نیز اندازهگیری کنید.
4. داشبورد برچسب UET جدید
داشبورد تگ UET جدیدی وجود دارد که می تواند به شما در نظارت بر داده های برچسب و رفع مشکلات کمک کند. داشبورد شامل اطلاعات بیدرنگ درباره دادههایی است که از طریق برچسبهای UET ارسال میشوند و توصیههای اقدام عیبیابی.
5. توصیه های RSA از طریق API
ETAهای Microsoft در 1 فوریه 2023 از بین میروند. اکنون میتوانید توصیههای RSA را با استفاده از API انبوه در حسابهای خود آپلود کنید. این به تبلیغکنندگان کمک میکند تا محتوای با عملکرد برتر را به RSA منتقل کنند و اطمینان حاصل کنند که همه گروههای تبلیغاتی قبل از فوریه دارای RSA هستند.
6. مشارکت پرستاشاپ
پرستاشاپ یک پلتفرم تجارت الکترونیکی آزاد و منبع باز است که جایگزینی برای Shopify است. تاجران پرستاشاپ اکنون می توانند به صورت بومی به ماژول پلتفرم تبلیغاتی مایکروسافت در تجربه پرستاشاپ متصل شوند.
7. گزینه های شریک جمع آوری
مستقیما از مایکروسافت وبلاگ, “برای خرده فروشانی که با تجمیع کنندگان کار می کنند، ما گزینه “همه یا هیچ” را برای خرده فروشان مستقیم حذف کرده ایم، و آنها اکنون می توانند انتخاب کنند که فقط جمع آوری کننده های خاصی را از لیست های پولی مسدود کنند (تبلیغات محصول). اکنون در تمام بازارهای جهانی کمپین های خرید موجود است.
8. مدیریت تبلیغات مخاطب در Microsoft Editor
اکنون تبلیغکنندگان میتوانند تبلیغات مخاطب را با داراییهای متعدد از درون ابزار Microsoft Editor مدیریت کنند. پشتیبانی از تبلیغات چندرسانه ای نیز در ماه سپتامبر به ابزار ویرایشگر اضافه شد.
9. هدف گذاری مخاطبان درون بازار برای طرفداران فوتبال
مایکروسافت یک ابزار آسان برای استفاده ایجاد کرده است مخاطبان درون بازار به طور خاص برای Word Cup طراحی شده است که از 20 نوامبر شروع می شود و به شما امکان می دهد مشتریان با ارزش را در سراسر شبکه های جستجو و مخاطب مایکروسافت هدف قرار دهید.
نحوه استفاده از آن. مایکروسافت میگوید: «مخاطبان «فوتبال قطر 2022» ما را در کمپینهای خود اعمال کنید. در کمپینهای جستجو، این مخاطبان را با گروههای تبلیغاتی با عملکرد برتر موجود خود با هدف گذاری «فقط پیشنهاد قیمت» و افزایش قیمت پیشنهادی ۲۰ درصدی برای شروع مرتبط کنید، سپس با ارزیابی عملکرد، آن را تنظیم کنید. در کمپین های مخاطبان خود، این لیست ها را به صورت «هدف و پیشنهاد» به کمپین های موجود خود که از مخاطبان درون بازار استفاده می کنند اضافه کنید، یا یک کمپین جداگانه برای هدف قرار دادن این علاقه مندان به ورزش ایجاد کنید.
دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.
10. در دسترس بودن مطابقت با مشتری
Customer Match اکنون در همه بازارهای تبلیغاتی مایکروسافت (به استثنای چین) در دسترس است. برای شروع کار با این ویژگی، یا مستقیماً لیست مشتریان خود را در Microsoft Advertising آپلود کنید یا پلت فرم داده مشتری (CDP) خود را برای وارد کردن داده ها وصل کنید.
مایکروسافت می گوید: «ما اخیراً CDP هایی را گسترش داده ایم که می توانند به Microsoft Advertising متصل شوند و با Lytics یکپارچه شوند. جدید، Amperity، Adobe Advertising Cloud، و Skai. برای اطلاعات بیشتر در مورد نحوه اتصال CDP خود به Microsoft Advertising، با تیم حساب خود یا ما کار کنید تیم پشتیبانی”
11. مخاطبان مشابه موجود در بازارهای بیشتری
در حالی که گوگل در حال حذف بخش های مخاطبان مشابه است، مایکروسافت از آنها استقبال می کند. مخاطبان مشابه را می توان در ایالات متحده و کانادا استفاده کرد، و اکنون، آنها اکنون به طور کلی در بازارهای بیشتری در دسترس هستند. لیست کامل بازارها را می توانید در وبلاگ مایکروسافت مشاهده کنید اعلامیه.
12. قیمت گذاری CPM شبکه مخاطب
برای تبلیغکنندگانی که تبلیغات تصویری را در شبکه مخاطب مایکروسافت، گزینه های مناقصه دستی با اضافه شدن قیمت CPM گسترش یافته است. با استفاده از این مدل قیمتگذاری، حداکثر مبلغی را که میخواهید برای 1000 نمایش بپردازید، مشخص میکنید. این مدل قیمت گذاری اکنون در همه بازارهایی که شبکه مخاطبان مایکروسافت در دسترس است در دسترس است!
اگر نمیخواهید از CPM استفاده کنید، میتوانید از مدل قیمتگذاری دستی هزینه به ازای کلیک (CPC) استفاده کنید یا CPC پیشرفته را انتخاب کنید.
تذکر افتخاری: رده تبلیغاتی نتفلیکس
فراموش نکنید که نتفلیکس با مایکروسافت همکاری کرده است تا یک طرح اشتراک تبلیغاتی را به پلتفرم استریم ارائه دهد. این ردیف تبلیغاتی قرار است در 3 نوامبر راه اندازی شود.
چرا ما اهمیت می دهیم. به نظر من، مایکروسافت ارزش آزمایش را دارد، اگر قبلاً این کار را انجام نداده اید. در حالی که گوگل به سمت اتوماسیون کامل متمایل است، مایکروسافت همچنان بسیاری از بخشهای مناقصه دستی و مخاطبانی را که گوگل از شر آنها خلاص میشود، حفظ کرده و اجازه استفاده از آنها را میدهد.
افزودن و به روز رسانی این ویژگی ها باید خبر خوبی برای تبلیغ کنندگانی باشد که به دنبال گزینه های جستجوی جایگزین و مخاطب هستند و همچنین کنترل بیشتری بر کمپین های تبلیغاتی خود دارند.
جدید در زمین موتورهای جستجو