روز چهارشنبه، توییتر دستورالعملهای تبلیغاتی خود را تجدید نظر کرد تا با پیروی از مقررات فدرال، تبلیغ حشیش را در پلتفرم خود در ایالتهایی که قانونی است، مجاز کند.
چگونه کار می کند. طبق به روز رسانی سیاست منتشر شده در آن سایت اینترنتی، توییتر فقط به تعداد محدودی از تبلیغات حشیش اجازه می دهد. شرکتهای CBD و THC مجاز به تبلیغ مارکهای خود و ارائه اطلاعات مرتبط با شاهدانه هستند، اما تبلیغات نباید محصولات شاهدانه را بفروشند یا تبلیغ کنند، به استثنای اقلام CBD موضعی (غیر قابل بلعیدن) مشتق شده از کنف که با 0.3٪ دولت مطابقت دارند. آستانه THC
توییتر فقط آگهیهای تبلیغکنندگان دارای مجوز حشیش را میپذیرد که از قبل توسط این شرکت تأیید شده باشند. تبلیغکنندگان فقط مجاز به هدف قرار دادن مناطق جغرافیایی در ایالات متحده هستند که در آن مجاز به تبلیغ محصولات یا خدمات حشیش به صورت آنلاین هستند. علاوه بر این، آنها نمی توانند کاربران زیر 21 سال را هدف قرار دهند و باید از همه قوانین و مقررات مربوط به تبلیغات حشیش پیروی کنند.
آنچه توییتر می گوید. توییتر در یک پست وبلاگ گفت
“در ایالات متحده – یکی از تاثیرگذارترین بازارهای شاهدانه – بزرگتر از گفتگو در مورد موضوعاتی مانند حیوانات خانگی، آشپزی و گلف، و همچنین دسته بندی غذاها و نوشیدنی ها از جمله فست فود، قهوه و مشروبات الکلی است. گفتوگو در توییتر نشان میدهد که صنعت حشیش در حال حاضر به چه سمتی میرود: اصلاحات قانونی/سیاستگذاری، توسعه کسبوکار و تأثیر جامعه.
ما مشتاقانه منتظر کمک به مشتریان بیشتر هستیم تا قدرت تبلیغات توییتر را برای ارتباط با گفتگوی شاهدانه و پیشبرد کسب و کار خود باز کنند.
پلتفرم های دیگری که تبلیغات حشیش را مجاز می کنند.
- متا اجازه تبلیغات برای اقلام خاص کنف را می دهد، به استثنای مواردی که حاوی THC یا CBD هستند.
- در ایالات متحده، Reddit تبلیغاتی را برای محصولات CBD مشتق شده از کنف که موضعی و غیرقابل مصرف هستند، تأیید می کند.
- اخیراً، Google مقررات خود را اصلاح کرده و اجازه تبلیغات برای داروهای CBD مورد تأیید FDA و اقلام CBD موضعی مشتق شده از کنف با کمتر از 0.3٪ محتوای THC در کالیفرنیا، کلرادو و پورتوریکو را می دهد. با این حال، برخی از قالبهای تبلیغاتی مانند YouTube Masthead همچنان ممنوع هستند و تبلیغات سایر محصولات مبتنی بر CBD مانند مکملها همچنان مجاز نیستند.
چرا ما اهمیت می دهیم. این سیاست فرصت جدیدی را برای تبلیغ کنندگان برای دستیابی به مشتریان بالقوه در صنعت حشیش فراهم می کند. با توانایی تبلیغات در توییتر، کسب و کارها می توانند برند خود را تبلیغ کنند و محتوای آموزنده را برای مخاطبان گسترده تری ارائه دهند که به طور بالقوه منجر به افزایش فروش و آگاهی از برند می شود.
با این حال، توجه به این نکته مهم است که دستورالعملهای تبلیغات همچنان سختگیرانه هستند، بنابراین تبلیغکنندگان باید اطمینان حاصل کنند که تمام مقررات و محدودیتهای مربوطه را رعایت میکنند تا از هرگونه مجازات یا عواقب منفی جلوگیری کنند.