اینترنت اشیا,هوش مصنوعی,تاثیر هوش مصنوعی در اینترنت اشیاء, تاثیر هوش مصنوعی در اینترنت اشیاء, محتوا مارکتینگ

نقش هوش مصنوعی در اینترنت اشیا چیست؟ اینترنت اشیا مجهز به هوش مصنوعی ماشین‌های هوشمندی ایجاد می‌کند که رفتار هوشمند را شبیه‌سازی می‌کنند و در تصمیم‌گیری با دخالت کم یا بدون دخالت انسانی پشتیبانی می‌کنند. ترکیب این دو جریان به نفع افراد عادی و متخصصان است.

در این مقاله از سایت محتوا مارکتینگ تاثیر هوش مصنوعی در اینترنت اشیاء را برای شما توضح می دهیم:

تاثیر هوش مصنوعی در اینترنت اشیاء چیست؟

7 تاثیر فناوری هوش مصنوعی در اینترنت اشیاء

  1. جستجوی مبتنی بر صدا در حال افزایش است.
  2. در دسترس بودن 24 ساعته
  3. تجربه کاربری بهبود یافته
  4. خطاها کاهش یافته است.
  5. افزایش سرعت.
  6. کارهای خطرناک.
  7. گسترش اپلیکیشن های پزشکی.

اینترنت اشیا,هوش مصنوعی,تاثیر هوش مصنوعی در اینترنت اشیاء, تاثیر هوش مصنوعی در اینترنت اشیاء, محتوا مارکتینگ

هوش مصنوعی (AI)

در روزهای آتی می توان حدس زد که نقش هوش مصنوعی بیش از هر زمان دیگری در دنیای وب سایت ها گسترده شود.

نکته» یکی از تاثیرات هوش مصنوعی در اینستاگرام قابلیت زمان بندی پست ها در اینستا می باشد!

نمی توان انکار کرد که هوش مصنوعی آینده توسعه وب خواهد بود زیرا این مرحله با سرعت بالاتری توسعه یافته است. در حال حاضر، بسیاری از شرکت‌های پیشرو، هوش مصنوعی را راه‌اندازی کرده‌اند. علاوه بر این، Gird یکی از پرطرفدارترین پیاده‌سازی‌های هوش مصنوعی است که امکان توسعه وب‌سایت خاص محتوایی را در کمترین زمان ممکن می‌سازد. علاوه بر این، راه‌اندازی ابزارهای ADI امکان توسعه وب‌سایت خودکار را فراهم کرده است که می‌تواند بیشتر با توجه به توسعه‌دهندگان وب سفارشی شود. دو نمونه رایج از سیستم‌های هوش مصنوعی، سیری اپل و الکسای گوگل هستند که دارای ویژگی‌های تشخیص گفتار انسان، تجزیه و تحلیل آن با ردیابی الگوها، و ارائه تجربه کاربری بهتر به لطف اطلاعات تفسیر شده هستند. یکی دیگر از نمونه‌های سریع‌ترین روند رشد هوش مصنوعی، تشخیص گفتار است. این نقش اساسی و نقشی ضروری در ایجاد تحول در دنیای توسعه موبایل و طراحی وب سایت ایفا می کند.

Artificial Intelligence-AI هوش مصنوعی (AI)

به تدریج، نام‌های بزرگی مانند فیس‌بوک، مایکروسافت، گوگل و… سرمایه‌گذاری زیادی روی هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء می‌کنند. بنابراین، توسعه‌دهندگان وب باید ویژگی‌ها و قابلیت‌های توسعه‌یافته توسط هوش مصنوعی را داشته باشند. این تغییرات اساسی در حوزه توسعه وب و طراحی سایت ایجاد خواهد کرد.

اینترنت اشیا (IOT)

طبق نظرسنجی Statista، در سال 2021 حدود 32 میلیارد دستگاه متصل وجود خواهد داشت. رشد عظیم تعداد دستگاه های اینترنت اشیا تأثیر مثبتی بر روند توسعه وب خواهد داشت زیرا شرکت ها تمایل دارند این دستگاه ها را از طریق لپ تاپ یا دسکتاپ مدیریت کنند. علاوه بر این، ادغام دستگاه ها با وب سایت نیز نقش مهمی در ارائه خدمات بهتر به مشتریان دارد. به عنوان مثال، IoT می تواند برای تجزیه و تحلیل نوارهای تناسب اندام یا ساعت های هوشمند استفاده شود. آنها می توانند تمام فعالیت های کاربران مانند ردیابی خواب، تغذیه، و بهینه سازی اهداف سلامتی را با ذخیره اطلاعات در فضای ابری ردیابی کنند.

در حالی که در حال حاضر تنها تعداد کمی از وب سایت ها دارای یکپارچه سازی اینترنت اشیا هستند، این مفهوم همچنان بر روی آینده نزدیک تمرکز خواهد کرد زیرا تعداد دستگاه های متصل به تدریج افزایش می یابد.

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *