بودجه بازاریابی خود را عاقلانه با اندازه گیری افزایشی خرج کنید, محتوا مارکتینگ


Measure Measuring Tape Ss 1920 800x532, محتوا مارکتینگ

اندازه گیری موفقیت کمپین اکنون بیش از هر زمان دیگری حیاتی است.

محاسبه افزایش افزایشی و ارزش حاصله که کمپین‌ها ارائه می‌کنند، راهی عالی برای ارزیابی تأثیر تاکتیک‌های بازاریابی شما و بهبود عملکرد کانال‌ها و بازگشت سرمایه است.

بنابراین، به صورت تدریجی چیست و چگونه اثربخشی کمپین را با استفاده از تست افزایشی اندازه گیری می کنید و آنها را برای موفقیت بهینه می کنید؟

ثبت نام امروز برای «ابهام‌زدایی از «افزایش» برای موفقیت بازاریابی،» ارائه شده توسط iQuanti.


برای مشاهده بیشتر وبینارهای جستجوگر زمین اینجا را کلیک کنید.


جدید در زمین موتورهای جستجو

تولید محتوا توسط محتوا مارکتینگ

Cynthia Ramsaran, محتوا مارکتینگ

سینتیا رامسران مدیر محتوای سفارشی در رسانه سوم، ناشران Search Engine Land و MarTech است. تخصص سینتیا یک داستان نویس چند کانالی با بیش از دو دهه تجربه بازاریابی محتوا/تحریریه، در حوزه بازاریابی، فناوری، مالی، تولید و صنایع بازی است. او نویسنده/تهیه کننده CNBC.com بود و رهبری فکری را برای KPMG ایجاد کرد. سینتیا اهل کوئینز، نیویورک است و لیسانس و MBA خود را از دانشگاه سنت جان به دست آورده است.



محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *