
اگرچه همه ما تا حدودی در مورد اقتصاد نامطمئن هستیم، بازاریابان هنوز در سال 2023 صعودی هستند. پس از بهبودی پس از تعطیلی های همه گیر و کاهش بودجه، رشد همچنان برای سال آینده پیش بینی می شود.
با این حال، این رشد ممکن است تصاعدی نباشد. به همین دلیل، شما باید از هر دلاری که در کمپین های خود خرج می کنید حداکثر استفاده را ببرید. بازاریابان باید بودجه خود را بر روی موثرترین تبلیغات و خرید کلمات کلیدی متمرکز کنند و نمی توانند مشتریان تبدیل شده را مجدداً هدف قرار دهند یا مخاطبان اشتباه را هدف قرار دهند.
مصرف کنندگان نیز به دلیل تورم ضربه بزرگی به بودجه خود وارد کرده اند. با در نظر گرفتن این همه، شرکت هایی که انتظارات مشتری را برآورده نمی کنند، در معرض خطر از دست دادن کسب و کار خود هستند. با توجه به گزارش تجربه خرید 2022 Invoca، 76٪ از مصرف کنندگان پس از یک تجربه بد، تجارت با شما را متوقف می کنند.
سفر خریدار امروزی چند کاناله است و مشتریان از کانال های دیجیتال برای کشف برندها و آشنایی با محصولات و خدمات استفاده می کنند. اما وقتی زمان خرید یا رزرو قرار می رسد، به دنبال کمک انسانی می گردند تا مطمئن شوند که تصمیم درستی می گیرند. برای ترغیب مشتریان به تبدیل، بازاریابان باید به راحتی به آنچه می خواهند دست پیدا کنند.
با Owen Ray، مدیر بازاریابی محتوا در Invoca، همراه باشید SMX جلسه بعدی برای یادگیری نحوه استفاده از منبع داده شخص اول – مکالمات مشتری – برای جذب بیشتر، کاهش CPA و به حداکثر رساندن هر دلاری که در بازاریابی جستجو خرج می کنید.
بعد از این جلسه، شما قادر خواهید بود:
- درک کنید که چه داده های بازاریابی را می توانید از مکالمات مشتری دریافت کنید
- CPA خود را به طور دقیق اندازه گیری و کاهش دهید
- مناقصه کلمات کلیدی را با هوشمندی مکالمه و تبلیغات گوگل بهینه و خودکار کنید
- از داده های هوش مکالمه برای کاهش هزینه های تبلیغاتی هدر رفته استفاده کنید
- نتایجی را که بازاریابان از استفاده از داده های گفتگو برای بهینه سازی بازاریابی خود می بینند، توضیح دهید
در جلسه هماهنگ شوید و یاد بگیرید که چرا استفاده از دادههای مکالمه نه تنها به شما کمک نمیکند تا از طوفانی که در راه است عبور کنید و چگونه به شما کمک میکند وقتی آسمان صاف است قویتر ظاهر شوید.
جدید در زمین موتورهای جستجو