به حداکثر رساندن ردیابی وب سایت خود با خلاصه پوشش Google’s Tag, محتوا مارکتینگ


ویژگی “پوشش برچسب” گوگل اکنون به شما اجازه می دهد تا ببینید چه برچسب هایی در وب سایت شما فعال می شوند و کدامیک نه. شما می‌توانید از بخش‌های تگ گوگل در گوگل ادز و گوگل آنالیتیکس و از طریق گوگل تگ منیجر به این خلاصه دسترسی داشته باشید.

پوشش برچسب چیست. پوشش برچسب یک ویژگی در Google Tag Manager است که به شما امکان می‌دهد خلاصه‌ای از برچسب‌ها را مشاهده کنید که کدام برچسب‌ها شلیک می‌شوند و کدام‌ها نه. این ویژگی مخصوصاً زمانی مفید است که با یک وب سایت پیچیده کار می کنید که چندین برچسب دارد یا اگر اخیراً تغییراتی در برچسب های وب سایت خود ایجاد کرده اید و می خواهید مطمئن شوید که همه چیز به درستی کار می کند.

خلاصه پوشش برچسب اطلاعات زیر را نمایش می دهد:

  1. تعداد کل برچسب های وب سایت
  2. تعداد برچسب هایی که در حال حاضر در حال شلیک هستند
  3. تعداد برچسب هایی که شلیک نمی شوند
  4. تعداد تگ هایی که داده ای ندارند
  5. تعداد صفحات بدون برچسب

نحوه استفاده از پوشش برچسب برای دسترسی به ویژگی Tag Coverage در GTM، مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. به حساب GTM خود وارد شوید.
  2. ظرف مورد نظر برای مشاهده را انتخاب کنید.
  3. از منوی ناوبری سمت چپ روی “برچسب ها” کلیک کنید.
  4. از منوی فرعی روی “تگ پوشش” کلیک کنید.

هنگامی که به خلاصه پوشش برچسب دسترسی پیدا کردید، می توانید از آن برای تجزیه و تحلیل برچسب های خود استفاده کنید. در اینجا چند راه برای استفاده از این ویژگی وجود دارد:

  1. مشخص کنید کدام برچسب‌ها فعال نمی‌شوند: خلاصه پوشش برچسب به شما نشان می‌دهد که کدام برچسب‌ها شلیک نمی‌شوند. اگر متوجه شدید که یک برچسب فعال نمی شود، می توانید مشکل را عیب یابی کنید تا مطمئن شوید که برچسب به درستی پیکربندی شده است.
  2. تجزیه و تحلیل داده ها: خلاصه همچنین به شما نشان می دهد که کدام صفحات دارای برچسب هستند و کدام یک ندارند. می توانید از این اطلاعات برای شناسایی صفحاتی که ممکن است نیاز به ردیابی اضافی داشته باشند یا برای بهینه سازی برچسب های خود برای صفحات خاص استفاده کنید.
  3. برچسب های خود را بهینه کنید: اگر متوجه شدید که برخی از برچسب ها در وب سایت شما فعال نمی شوند، می توانید از این اطلاعات برای بهینه سازی برچسب های خود استفاده کنید. این ممکن است شامل بهینه سازی پیکربندی برچسب یا اضافه کردن محرک های اضافی برای اطمینان از اینکه برچسب به درستی شلیک می شود، باشد.

عمیق تر حفاری کنید. مقاله کامل را در گوگل بخوانید راهنمای تگ مدیر مستندات.

چرا ما اهمیت می دهیم. ویژگی پوشش برچسب در Google Tag Manager یک ابزار ضروری برای تبلیغ‌کنندگانی است که می‌خواهند مطمئن شوند که برچسب‌هایشان به درستی در وب‌سایتشان شلیک می‌شود. با استفاده از این ویژگی، می توانید مشکلات مربوط به برچسب های خود را شناسایی کرده و ردیابی خود را برای اطمینان از دریافت داده های مورد نیاز خود بهینه کنید.


جدید در زمین موتورهای جستجو

تولید محتوا توسط محتوا مارکتینگ

Nicole Farley, محتوا مارکتینگ

نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پادکست ها، سفر و تنقلات دارد.



محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *