در حالی که مایکروسافت بینگ پس از انتشار ویژگی جدید چت بات بینگ خود شاهد افزایش سهم بازار خوبی است، هنوز راه درازی در پیش دارد تا بتواند با تسلط گوگل بر بازار برسد.

با این حال، می‌توانیم از افزایش حجم کاربر Bing استفاده کنیم. در بخش سئوی محلی، این به معنای مراجعه به Bing Places برای آزمایش اینکه آیا بهینه‌سازی در آن پلتفرم می‌تواند به ایجاد ترافیک محلی بیشتر کمک کند، مراجعه کنید.

سوال این است: آیا صرف زمان برای بهینه سازی مکان های بینگ ارزش آن را دارد؟ اگر ارزشش را دارد، چه بهینه سازی هایی بیشترین تاثیر را بر رتبه بندی خواهند داشت؟

برای فهمیدن این موضوع، من و تیمم بهینه‌سازی فهرست‌های مشتری در Bing و اندازه‌گیری تأثیر را آزمایش کردیم.

آیا باید یک لیست Bing Places را ادعا و بهینه کنید؟

هر کسب و کاری باید ادعا کند و فهرست Bing Places خود را تنظیم کند.

مشاغل تک مکان می توانند به راحتی اطلاعات نمایه کسب و کار Google (GBP) خود را به Bing وارد کنند. فقط مطمئن شوید که تمام فیلدها به درستی پر شده اند.

Bing فقط حساب‌های GBP را با کمتر از 10 فهرست همگام‌سازی می‌کند، بنابراین کسب‌وکارهای چندمکانی با بیش از 10 فهرست باید از فایل آپلود انبوه استفاده کنند.

ادعا و بهینه سازی فهرست های Bing Places یک کسب و کار چند مکان

ما آزمایش خود را با مشتری با چندین مکان فیزیکی شروع کردیم. پس از ادعا و بهینه سازی لیست Bing Places آنها (از جمله افزودن کلمات کلیدی به نام)، شاهد افزایش ترافیک وب سایت و تبدیل تقریباً بلافاصله بودیم.

بینگ در GA

ما چگونه این کار را انجام دادیم؟ ما همه فهرست‌های مشتری را در Bing Places شناسایی کردیم، ادعا کردیم و آنها را کاملاً بهینه کردیم تا با فهرست‌های GBP مطابقت داشته باشند. ما تگ‌های UTM را به آدرس‌های اینترنتی وب‌سایت اضافه کردیم تا تمام ترافیک در Google Analytics را ردیابی کنیم.

برخی از ویرایش‌هایی که انجام دادیم چند بار تلاش کردند، اما در نهایت کار کردند. سپس ما آن را یک درجه بالا بردیم و دو تاکتیک پیشرفته سئو را آزمایش کردیم – ترکیب کلمات کلیدی و مبارزه با هرزنامه ها.


دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.


کلمات کلیدی در نام کسب و کار

ما می‌خواستیم آزمایش کنیم که آیا افزودن کلمات کلیدی به نام کسب‌وکار در Bing Places بر رتبه‌بندی‌ها تأثیر می‌گذارد، مانند افزودن کلمات کلیدی به کمک نام کسب‌وکار در نمایه کسب‌وکار Google.

پاسخ کوتاه بله است. کلمات کلیدی در نام کسب و کار نیز تاثیر مثبتی بر رتبه بندی Bing دارند. چند روز پس از فعال شدن کلمات کلیدی، رتبه بندی ها به مرور زمان افزایش یافته و تثبیت شد.

ردیابی کلمات کلیدی بینگ

با این حال، نحوه اضافه کردن آن کلمات کلیدی مهم است.

ما با مواردی مواجه شدیم که نامی که در داشبورد وارد کرده بودیم در فهرست ظاهر نمی شد.

به نظر می رسد Bing برای پر کردن کلمات کلیدی پیشگیری دارد. به جای اینکه به شما خطا بدهد (داشبورد کلمه کلیدی stuffing را فهرست می کند)، به سادگی آنچه را وارد کرده اید نمایش نمی دهد.

وقتی تماس گرفتیم پشتیبانی بینگ در این باره به ما گفتند:

“Bing نام فهرست را در صورت ارسال هرزنامه استاندارد می کند. ارسال هرزنامه شامل نمونه های زیر است:

  • افزودن مکان به نام کسب و کار – به عنوان مثال، میامی پیتزا لندن بریج.
  • اضافه کردن نام‌های تجاری سابق – به عنوان مثال، پیتزا میامی، سابقاً پیتزا ماریو.
  • کلید واژه پر کردن در نام کسب و کار – به عنوان مثال، پیتزا میامی – پاستا، کالزون، برگر، چیپس.
  • [Hours of operation] (HOOP) علاوه بر نام تجاری – به عنوان مثال، پیتزا میامی – از ساعت 4 بعد از ظهر تا دیروقت باز است.
  • متن توصیفی به نام کسب و کار اضافه شد – به عنوان مثال، پیتزا میامی – غذای با کیفیت عالی توسط سرآشپز لوئیجی.”

مبارزه با هرزنامه در نقشه های بینگ

هر کسی که از Bing استفاده می کند احتمالاً می تواند بگوید که نتایج جستجوی نقشه مملو از لیست های هرزنامه است.

دیدن آن برای صاحبان مشاغل می تواند ناامید کننده باشد، اما آیا تلاشی که برای حذف یک فهرست از نقشه های بینگ انجام می شود ارزش آن را دارد؟

اول، مهم است که توجه داشته باشید هیچ گزینه ای برای گزارش یک لیست به عنوان هرزنامه در نقشه های Bing وجود ندارد. تنها راه انجام اقدام، پیشنهاد ویرایشی برای تغییر جزئیات خاص در یک فهرست است.

فهرست کردن هرزنامه

بنابراین، ما تغییر نام کسب‌وکاری را آزمایش کردیم که به وضوح حاوی کلمات کلیدی بود و متوجه شدیم که Bing هنگام ویرایش نام کسب‌وکار عملی نمی‌کند.

سپس تعدادی لیست جعلی را شناسایی کردیم، اما تنها گزینه گزارش “برای همیشه بسته شده” است. به نظر می رسد این فقط در تعداد کمی از ویرایش ها کار می کند.

صرف زمان برای مبارزه با هرزنامه ها در نقشه های بینگ ارزش تلاش را ندارد.

هرزنامه قفل ساز

اگر نقشه‌های مربوط به صنعت شما مملو از هرزنامه است (به عنوان مثال، قفل‌ساز یا تعمیر درب گاراژ)، ضروری است که فهرست مکان‌های Bing شما درست، پر شده و دارای چند بررسی باشد تا کسب‌وکار شما برجسته شود.

بهینه سازی برای Bing Places

با وجود محدودیت‌های مدیریتی آن در مقایسه با GBP، Bing Places می‌تواند منبع محکمی برای ترافیک ارگانیک محلی برای برخی – اما نه همه – صنایع باشد.

اگر کسب و کار یا مشتری شما در حال حاضر ترافیک و تبدیل را از Bing دریافت می کند، Bing Places را امتحان کنید و آن را به استراتژی SEO محلی خود اضافه کنید.

نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً سرزمین موتور جستجو نیست. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.



محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *