در جولای 2023، Google Ads خط‌مشی محصولات و خدمات خطرناک خود را به‌روزرسانی می‌کند تا شامل تبلیغات مواردی شود که خطر مرگ یا آسیب شدید بدنی قریب‌الوقوع، اثبات‌شده و حل‌نشده دارند، به‌خصوص اگر موضوع توصیه‌های مصرف‌کننده یا فراخوان محصول بوده باشند. اجرای این به‌روزرسانی خط‌مشی از 3 جولای آغاز می‌شود.

تخلفات حساب‌هایی که این خط‌مشی را نقض می‌کنند، بدون هشدار قبلی با تعلیق فوری روبرو نخواهند شد. در عوض، حداقل هفت روز قبل از هر گونه تعلیق حساب، اخطاری صادر می شود.

چه باید کرد. توصیه می‌شود که تبلیغ‌کنندگان این به‌روزرسانی خط‌مشی را بررسی کنند تا مشخص کنند آیا هر یک از تبلیغات شما در محدوده این خط‌مشی قرار می‌گیرد یا خیر. اگر چنین است، تبلیغات مورد نظر را قبل از 3 ژوئیه 2023 حذف کنید.

چرا ما اهمیت می دهیم. با بررسی و حذف فعال تبلیغاتی که در محدوده این خط‌مشی قرار می‌گیرند، تبلیغ‌کنندگان می‌توانند حضور آنلاین خود را حفظ کنند، از شهرت برند خود محافظت کنند و همچنان به طور مؤثر به مخاطبان هدف خود دست یابند.



محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *