با دسترسی به داده‌های بیشتر از همیشه – و فناوری برای تفسیر این داده‌ها برای بازاریابانی که به دنبال نوشتن محتوای مناسب برای هدایت ترافیک ارگانیک هستند – اکنون می‌دانیم که چارچوب بهتری که بازاریابان می‌توانند از آن استفاده کنند، تار عنکبوت است.

برای پوشش وبینار زنده به کارشناسان سئو سایت DemandJump بپیوندید:

  • چرا زباله در بالای اکثر قیف ها منجر به نتایج بد ترافیک ارگانیک می شود.
  • آنچه بازاریابان و محققان پیشرو در صنعت مانند گارتنر در مورد سفر خریدار مدرن می گویند.
  • چگونه تفکر خود را در مورد استراتژی محتوای ارگانیک خود تغییر دهید تا نوعی محتوای ستونی شبکه ای ایجاد کنید که تجربه کاربری مثبت و رتبه بندی سریع صفحه اول را ایجاد کند.

ثبت نام امروز برای “برای نتایج قابل توجه سئو، به تار عنکبوتی فکر کنید، نه قیف،” ارائه شده توسط DemandJump.


برای مشاهده بیشتر وبینارهای جستجوگر زمین اینجا را کلیک کنید.


جدید در زمین موتورهای جستجو

تولید محتوا توسط محتوا مارکتینگ

سینتیا رامسران

سینتیا رامسران مدیر محتوای سفارشی در رسانه سوم، ناشران Search Engine Land و MarTech است. تخصص سینتیا یک داستان نویس چند کانالی با بیش از دو دهه تجربه در زمینه بازاریابی محتوا/تحریریه است. او نویسنده/تهیه کننده CNBC.com بود و رهبری فکری را برای KPMG ایجاد کرد. سینتیا اهل کوئینز، نیویورک است و لیسانس و MBA خود را از دانشگاه سنت جان به دست آورده است.



محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *