
ارائه یک تجربه مشتری برجسته (CX) دیگر یک کارکرد نیست. ناتوانی در برآورده کردن انتظارات مشتری می تواند رشد کسب و کار را به خطر بیندازد. مطالعه اخیر Qualtrics نشان داد که تجربیات بد یک کسب و کار را در معرض خطر از دست دادن 9.5٪ از درآمد خود قرار می دهد. اما پیوند CX به ارزش تجاری و نتیجه نهایی زمانی که دادههای ذخیرهشده و کمبود فناوری نمیتواند تجربه چند کانالی مورد انتظار مشتریان را ارائه دهد، یک چالش است.
در این قسمت از مجموعه Solution in Focus، به عنوان آلیسون ویندون، معاون ارشد استراتژی در Qualtrics، به بحث در مورد چگونگی ارتقای CX بر اساس بینشی که از سفرهای بیدرنگ مشتریان میدهید، گوش میدهید. همچنین خواهید شنید که چگونه از راه حل های Qualtrics در AWS Cloud خود به طور کامل استفاده کنید.
خواهید شنید که Qualtrics چگونه به شما کمک می کند:
- با درک و بهینه سازی سفرهای ناکارآمد و نقاط تماس مشتری، هزینه خدمات را کاهش دهید.
- حفظ مشتری را با شناسایی و اولویت بندی مناطق استراتژیک بهبود در کل سفر مشتری بهبود بخشید.
ارزش طول عمر مشتری را با درک و بهبود رفتارهای وفاداری که باعث تکرار خرید می شود، افزایش دهید.
جدید در سرزمین موتورهای جستجو