در دنیای تجارت الکترونیک مدرن، شخصی سازی همه چیز است. این چیزی است که مشتریان را درگیر می کند، آنها را الهام می بخشد و آنها را به بازگشت نگه می دارد. از آنجایی که اقتصاد جهانی نامطمئن است، مهم است که این تاکتیکهای شخصیسازی را در استراتژی ارتباط با مشتری آزمایش شده و واقعی خود – بازاریابی ایمیلی – به کار ببرید.
به بیان ساده، داده های شخص اول سوختی است که برای هدایت ابتکارات و استراتژی های شخصی سازی ایمیل موفق در تجارت الکترونیک نیاز دارید. به طور خاص، داده های شخص اول، اطلاعات مشتری هستند که شرکت شما مستقیماً از طریق کانال ها و منابع خود با رضایت مشتری جمع آوری می کند. این کانالها شامل ایمیل، اپلیکیشنهای موبایل، وبسایتها، رسانههای اجتماعی، پیامک و غیره هستند. از آنجایی که شما خودتان این داده ها را جمع آوری می کنید، بدیهی است که داده ها را منحصر به فرد می کند، زیرا هیچ شرکت دیگری قادر به جمع آوری این نقاط داده خاص نیست. پیشرفت در فناوری بازاریابی مدرن، دسترسی به این اطلاعات و استفاده از آن در کمپین های اتوماسیون بازاریابی را ممکن می سازد.
شما می توانید به راحتی به این داده ها به یک دلیل بزرگ اعتماد کنید – شما خودتان آن را تهیه کرده اید. شما میدانید که آن را مطابق با آن جمعآوری کردهاید و اکنون میتوانید از آن برای استراتژیسازی و مقیاسبندی سفرهای برنده مشتری با نام تجاری خود استفاده کنید.
ایجاد شخصیسازی ایمیل خود بر اساس دادههای شخص اول تضمین میکند که تلاشهای شخصیسازی شما همه جانبه است. این تضمین می کند که شرکت شما از داده های جمع آوری شده مشتری خود برای تغییر معنادار تجربه مشتری و افزایش وفاداری به برند استفاده می کند.
شاید آنچه در حال حاضر از همه مهمتر باشد، تکیه بر کانال (ایمیل) که به طور مداوم به عنوان رسانه با بالاترین بازگشت سرمایه برای هر تیم بازاریابی شناخته شده است، هوشمندانه ترین حرکتی است که شرکت شما می تواند انجام دهد. ایجاد کمپینهای ایمیل شخصیشده با پلتفرم همهجانبه مناسب به شرکت شما این امکان را میدهد تا بدون نیاز به افزودن منابع اضافی و بدون بارگذاری بیش از حد تیم شما، بازگشت سرمایه سریع در مقیاس تولید کند، و همچنین میتواند در زمان ایجاد آن ایمیلها در وقت پزشکان شما صرفهجویی کند. اگر شرکت شما نیاز به قطع روابط با آژانس های خارجی و شروع به مدیریت تمام ابتکارات بازاریابی درون سازمانی داشته باشد، یک پلتفرم همه کاره به ویژه ضروری خواهد بود، و این در حالی است که هزینه های تبلیغاتی را در کل کاهش می دهد.
از آنجایی که شرایط رکود مانند در افق است، به این معنی نیست که تلاش های بازاریابی و درآمدزایی شرکت شما باید آسیب ببیند. سرمایهگذاری بیشتر از بودجه خود در ایمیل میتواند منجر به کسب درآمد قابل توجهی از شرکت شما شود. با مطالعه این مطلب، درباره آماده سازی بازاریابی خود برای عدم اطمینان اقتصادی بیشتر بدانید راهنما.
علاوه بر این، اگر نکات و ترفندهای بیشتری می خواهید، بپیوندید اجلاس تجربه تجارت 2023، یک رویداد دیجیتالی رایگان دو روزه که اهداف شخصی سازی و درآمد شما را در ذهن دارد. CES با بلندگوهای Bloomreach، Google Cloud، Antavo و غیره، بر کمک به شما در دستیابی به اهداف درآمدی خود در یک محیط اقتصادی غیرقابل پیش بینی متمرکز شده است. نحوه ایجاد روابط بلندمدت با مشتریان، بهترین شیوهها برای ایجاد سفرهای یکپارچه مشتری و نحوه استفاده از دادهها و فناوری برای افزایش نرخ تبدیل را خواهید یافت.