Google Panda Update 3.3 و Venice

در سال 2012، گوگل آپدیت پاندا 3.3 و همچنین تغییر قابل توجهی را در رتبه بندی جستجوی محلی تایید کرد.

پاندا 3.3 به‌روزرسانی سیستم پاندا بود، به این معنی که هیچ یک از سیگنال‌هایی که پاندا به آنها نگاه می‌کرد جدید نبودند یا تغییر نکرده بودند.

در حالی که Google Panda در آن زمان سرفصل اخبار را به خود اختصاص داد، اخبار قابل توجه دیگری در مورد بهبود نتایج جستجوی محلی وجود داشت که گوگل از آن به عنوان “ونیز” یاد کرد:

بهبود رتبه بندی برای نتایج جستجوی محلی. [launch codename “Venice”] این بهبود با تکیه بیشتر بر رتبه بندی نتایج جستجوی اصلی ما به عنوان سیگنال، راه اندازی نتایج جهانی محلی را بهبود می بخشد.

و همچنین این:

نتایج محلی بهبود یافته است. ما یک سیستم جدید راه اندازی کردیم تا نتایج را از شهر کاربر با اطمینان بیشتری پیدا کنیم. اکنون ما بهتر می‌توانیم تشخیص دهیم که چه زمانی درخواست‌ها و اسناد برای کاربر محلی هستند.

معلوم شد که این یک به‌روزرسانی جستجوی محلی قابل توجه است.

الگوریتم گوگل اساساً نتایج جستجوی کاربر را بر روی جستارهای گسترده ای که دارای هدف محلی هستند بومی سازی می کند. این کاملاً متفاوت از قبل از ونیز بود. به زبان ساده تر:

جایی که در گذشته جستجویی مانند «سئو» یا «ژاکت» به سادگی مجموعه نتایج غیرمحلی Google را برمی‌گرداند، اکنون Google نتایج خاص مکان شما را شامل می‌شود (خواه شما به طور فعال مکان خود را تنظیم کرده باشید یا نه: Google شما را پیدا می‌کند. بر اساس آدرس IP شما).

کریس لیورسیج، چرا به روز رسانی ونیز گوگل به طور اساسی سئوی جهانی را تغییر می دهد؟

همه چیز در مورد آن را در Google Confirms Panda 3.3 Update، به علاوه تغییرات در نحوه ارزیابی پیوندها، رتبه بندی جستجوی محلی و موارد دیگر بخوانید.


همچنین در این روز


نقشه بسته محلی جستجوی Google اکنون تعاملی است

2022: نقشه جدید به شما امکان بزرگنمایی، حرکت، شناور کردن و کلیک کردن برای مشاهده جزئیات بیشتر روی نقشه را می دهد.


ابزار تست Google Rich Results از نشانه‌گذاری «How To» برای نمایشگرهای Google Home پشتیبانی می‌کند

2020: می‌توانید صفحات خود را در زمان واقعی آزمایش کنید تا ببینید Google چگونه صفحات راهنمای شما را روی نمایشگرهای هوشمند نمایش می‌دهد.


Yotpo برای توزیع بازبینی در سایت‌های خرده‌فروش، به شبکه Bazaarvoice ضربه می‌زند

2020: هدف از این حرکت، گسترش دامنه محتوای بررسی های مدیریت شده توسط Yotpo برای خرده فروشان بود.


کنسول جستجوی گوگل به ما ویژگی های دامنه را می دهد تا جایگزین مجموعه های دارایی شود

2019: این http، https، www، non-www، m-dot، و غیره شما را در یک ویژگی ادغام کرد تا یک نمای کلی از عملکرد سایت و خطاها/اخطارها در یک ویژگی واحد دریافت کنید.


FTC فروشنده آمازون را به دلیل خرید نقدها منهدم می کند

2019: شرکت مکمل های غذایی در حال خرید نقدهای جعلی از فروشنده ای بود که خود آمازون قبلاً در سال 2016 از آن شکایت کرده بود.


راه اندازی به خرده فروشان کوچک کمک می کند تا داده های موجودی محلی را به صورت آنلاین در POS دریافت کنند

2019: پوینتی راهی برای به دست آوردن دید بیشتر سئو و رقابت با آمازون ارائه کرد.


دادگاه آلمان: گوگل “وظیفه ای برای بازرسی” وب سایت ها برای محتوای غیرقانونی قبل از نمایش ندارد

2018: قبل از اینکه “نقض آشکارا قابل تشخیص” حقوق فردی به او اطلاع داده شود، نمی توان Google را مسئول دانست.


گوگل می‌گوید شرکت‌های حقوقی و شهرت ۲۱ درصد از حذف‌های حق فراموشی را تولید می‌کنند

2018: گزارش Google داده‌های سه ساله درخواست‌های حذف را بررسی کرد و معیارهای حذف از فهرست را آشکار کرد.


یاب محلی Google کارت ها را با اسکرول افقی برای نتایج جستجوی نقشه آزمایش می کند

2017: Google در حال آزمایش قالب جدیدی برای نتایج جستجوی محلی خود در تلفن همراه بود که یاب محلی Google Maps را به نمایش گذاشت.


دستیار گوگل در گوشی های هوشمند جدیدتر عرضه می شود

2017: گوگل دستیار گوگل را برای دستگاه های بیشتری عرضه می کرد.


Bing UK اکنون داده‌های خدمات بهداشت ملی را برای جست‌وجوهای GP و بیمارستان نشان می‌دهد

2017: جست‌وجوی پزشکان عمومی و بیمارستان‌های مجاور در Bing UK اطلاعاتی را که از سیستم مراقبت‌های بهداشتی ملی با بودجه عمومی این کشور استخراج می‌شود، نشان می‌دهد.


نسخه جدید ویرایشگر تبلیغات بینگ (10.7) اکنون در دسترس است

2015: تغییرات شامل برخی به روز رسانی های کاربردی ظریف اما خوشایند و امکان ویرایش متن کلمات کلیدی که قبلاً همگام سازی شده بودند، بود.


جستجو در عکس‌ها: غارنشین اندروید، لوگوی Google Ski Trip & Rope

2015: آخرین تصاویر نشان می دهد که مردم در شرکت های موتور جستجو چه می خورند، چگونه بازی می کنند، با چه کسانی ملاقات می کنند، کجا صحبت می کنند، چه اسباب بازی هایی دارند و موارد دیگر.


کسی با محتوای خودتان از شما پیشی گرفته است؟ از گزارش جدید Google Scraper استفاده کنید

2014: این ابزار بدون قولی برای رفع مشکل، از افراد خواست تا URL محتوای اصلی خود، URL محتوای گرفته شده از آنها و نتایج جستجویی را که باعث برتری رتبه شده است، به اشتراک بگذارند.


تست یادداشت‌های هوشمند گوگل ادوردز به رونمایی ادامه می‌دهد

2014: Smart Annotations به طور خودکار اطلاعات را از صفحه فرود یک تبلیغ کننده در یک خط متن اضافی در تبلیغات خود بیرون می آورد.


Google Yanks فهرست جعلی FBI از Google Maps، بلوک های جدیدی را برای جلوگیری از سوء استفاده بیشتر در محل قرار می دهد.

2014: یک کاربر از Map Maker برای ایجاد فهرست جعلی دفتر FBI و سرویس مخفی با استفاده از شماره تلفن خود استفاده کرد و حتی توانست تماس‌های هر دو آژانس را رهگیری کند.


Marin & DoubleClick Search شریک با تقویت رسانه برای مقیاس بهینه سازی تبلیغات

2014: هدف Boost کمک به بازاریابان برای مقیاس‌بندی فرآیند مالیاتی ایجاد، آزمایش و گزارش‌دهی در مورد جستجو و تبلیغات اجتماعی بود.


آزمایشی فیلد جستجوی Gmail نتایج تقویم را به جستجوی Google اضافه می کند

2013: ایده این بود که اگر جستجو کنید، اطلاعات منطبق از تقویم خود را در نتایج جستجوی Google مشاهده خواهید کرد، زمانی که مرتبط بودند.


حریم خصوصی در مقابل سانسور: گوگل و دولت اسپانیا در دادگاه های اروپایی روبه رو می شوند

2013: Google بدون حمایت‌های مربوط به آزادی بیان که به روزنامه‌ها اعطا می‌شود، رفتار مسئولیت «ناشر» را دریافت کرد.


گوگل: 1 میلیارد نفر در سال 2012 از موبایل به عنوان نقطه دسترسی اولیه به اینترنت استفاده خواهند کرد

2012: استفاده از جستجوی تلفن همراه تقریباً 100 درصد در میان صاحبان گوشی های هوشمند نفوذ داشت، که اکثر آنها حداقل یک بار در هفته جستجو می کردند.


Google Mobile نوار کشویی منو مشکی بزرگ را آزمایش می کند

2012: علیرغم دور شدن از منوی بزرگ ناوبری مشکی در وب، به نظر می رسید که گوگل دقیقاً همان نسخه را روی تلفن همراه آزمایش می کند.


گوگل و یاهو هر دو در پیش بینی اسکار پول بال شکست می خورند

2012: به طور کلی، هیچکدام واقعاً برندگان را درست نگرفتند.


اعتراف به نقش در شکایات ضد تراست گوگل شکایت مایکروسافت از “Lock In” گوگل

2010: مایکروسافت اساساً به گوگل گفت: «بر آن غلبه کن».


گوگل هنوز در تلاش است تا جستجوی وبلاگ را مرتبط تر کند

2009: گوگل اعلام کرد که در اوایل ماه آینده “آزمایش های بصری” را انجام خواهد داد که با پیوند شروع می شود: پرس و جوها و تمرکز بر “ردیاب های وبلاگ” در الگوریتم تطبیق.


فهرست بزرگ موتورهای جستجو و کارمندان آنها در توییتر

2009: لیستی از افرادی که در دنیای موتورهای جستجو حضور دارند.


بخش جستجو: Google News در دادگاه مشکل حقوقی؟، پیش‌بینی‌های جسورانه درباره هدف‌یابی تبلیغات رفتاری و موارد دیگر

2009: آیا معرفی تبلیغات پولی در Google News منجر به مشکلات قانونی برای Google می شود؟


جستجو در تصاویر: Google ViewMaster، توییتر و یاهو املای کیک

2009: آخرین تصاویر نشان می دهد که مردم در شرکت های موتور جستجو چه می خورند، چگونه بازی می کنند، با چه کسانی ملاقات می کنند، کجا صحبت می کنند، چه اسباب بازی هایی دارند و موارد دیگر.


به روز رسانی Sitemaps.org: اکنون می توانید فایل های نقشه سایت XML خود را در هر کجا ذخیره کنید!

2008: موتورهای جستجوی اصلی اعلام کردند که صاحبان سایت می توانند فایل های نقشه سایت XML خود را در هر مکانی ذخیره کنند – حتی در دامنه ای متفاوت از دامنه ای که در نقشه سایت به آن اشاره شده است.


EFF از DOJ علیه کارمند Google به دلیل مکاتبه با هوروات شکایت کرد

2008: EFF می خواست بداند بین گوگل و جین هوروات، وکیل سابق وزارت دادگستری ایالات متحده که اکنون برای گوگل کار می کند، چه گفته شده است.


مدیر ارشد استراتژی مایکروسافت: “Google تجارت خود را مدیون ماست”

2008: کریگ موندی گفت: “اگر ما در رایانه شخصی موفق نمی شدیم، آنها تجارتی نداشتند.”


پیش نمایش Apex یاهو: یک پلتفرم تبلیغاتی جاه طلبانه و یکپارچه

2008: این تلاش کرد تا تمام خریدهای اخیر یاهو و ویژگی های شبکه تبلیغاتی را با هم ترکیب کند.


AdWords Editor 3.0 در دسترس برای ویندوز. نسخه مک چند هفته دیگر عرضه می شود

2007: برنامه ویرایشگر AdWords با ویژگی های اضافی به روز شد.


دادگاه می گوید موتورهای جستجو مجبور نیستند همه تبلیغات را نمایش دهند

2007: یک شاکی می خواست از تبلیغات جستجو برای ابراز ناراحتی های خود استفاده کند.


یافتن تاریخ های تازگی و خزیدن در موتور جستجو

2007: چگونه، چه زمانی و کجا Google، Microsoft Live Search، Ask.com و Yahoo تاریخ خزیدن صفحات را نشان دادند.


اوزی از مایکروسافت در مورد “Wake-Up Call” گوگل صحبت می کند، جستجوی عمودی امیدوار است

2007: تکراری از “روزهای اولیه است” و جستجو به تازگی از نظرات “نسل اول” خود گذشته است که قبلاً بارها از مدیران مایکروسافت شنیده بودیم.


Google Ink قلم جدید Google Ask.com را ارسال می کند

2007: “ما به تجربه کمتر از حد مطلوب شما با قلم Google خود اشاره کردیم و از این رو خرسندیم که – بدون هزینه – یک مجموعه جایگزین برای شما ارسال کنیم.”


تولدت مبارک، Flickr: Web 2.0 Pioneer سه ساله شد

2007: فلیکر از بسیاری جهات شرکتی بود که به تعریف «وب 2.0» کمک کرد و مدتی طولانی فرزند پوستر آن بود.


از نمایشگاه بازاریابی جستجو (SMX)


مشارکت‌های قبلی کارشناسان موضوع موتور جستجو (SMEs)

این ستون‌ها یک عکس فوری در زمان هستند و از زمان انتشار به‌روزرسانی نشده‌اند، مگر اینکه ذکر شود. نظرات بیان شده در این مقالات نظرات نویسنده است و لزوماً سرزمین موتور جستجو نیست.


< 26 فوریه | تاریخچه بازاریابی جستجو | 28 فوریه >



محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *