, این روز در تاریخچه بازاریابی جستجو: 2 مارس, محتوا مارکتینگ


تولدت مبارک یاهو (یا آن؟)

در سال 1995، Yahoo! گنجانده شد.

من خیلی نزدیک بودم که از نسخه ۱ مارس این روز در تاریخچه جستجو برای تبریک تولد ۲۸ سالگی یاهو استفاده کنم. مخصوصاً بعد از اینکه داستان سال 2010 ما را دیدم، تولدت مبارک، یاهو: 15 سالگی امروز.

اما چرا این تنها تیتر اول مارس در سایت موتورهای جستجو درباره تولد یاهو بود؟ شاید به این دلیل بود که مقاله ما درباره یک پست وبلاگ یاهو (15 سالگی یاهو مبارک! از جری و دیوید!) که در 1 مارس پست شد و حاوی عبارت “در حالی که ما امروز 15 سال را جشن می گیریم.”

با کندوکاو عمیق تر در آرشیو ما، همه چیز همچنان گیج کننده بود:

  1. یاهو سیزدهمین سالگرد تولد خود را جشن گرفت. آیا 14th وجود خواهد داشت؟ – منتشر شده در 5 مارس 2008 (اشاره به عکسی است که یاهو از طریق فلیکر در 4 مارس به اشتراک گذاشته بود، که کاملاً مفید نبود.)
  2. یاهو چهاردهمین سالگرد تولد خود را جشن می گیرد – منتشر شد مارس 2، 2009. (“یاهو امروز تولد 14 سالگی خود را جشن می گیرد…”)
  3. یاهو 16 ساله می شود – منتشر شده در 2 مارس 2011 («روشن 1 مارسیاهو 16 ساله شد. و این به این دلیل است که یاهو آن را علامت گذاری کرده است.شیرین 16” در 1 مارس 2011.)
  4. یاهو بیستمین سالگرد تولد خود را با ثبت رکورد جدید جهانی برای Yodeling، منتشر شده در 3 مارس 2015 جشن می گیرد (“یاهو دیروز 20 ساله شد…” به عنوان مثال، مارس 2)

خوب، در 2 مارس 2005، یاهو 10 سالگی خود را با اهدای یک قاشق بستنی رایگان Baskin-Robbins جشن گرفت. و در 2 مارس 2020، یاهو تولد خود را در رسانه های اجتماعی تبریک گفت و به اشتراک گذاشت 25 سال نقطه عطف.

من حتی برای اولین بار در یک جستجوی یاهو رفتم بسیار مدت زیادی است که بفهمم جستجوی یاهو (تجهیز شده توسط مایکروسافت بینگ) به من چه می گوید. جای تعجب نیست، ویکی پدیا اجماع بیشتری درباره 2 مارس ارائه کرد:

, این روز در تاریخچه بازاریابی جستجو: 2 مارس, محتوا مارکتینگ

بنابراین تولد “رسمی” یاهو به نظر می رسد 2 مارس باشد، نه 1 مارس. اگرچه به راحتی می توان استدلال کرد که هیچ کدام در واقع تولد “واقعی” یاهو نیستند.

از این گذشته، این شرکت در سال 1994 تاسیس شد. راهنمای جری و دیوید برای وب جهانی در آوریل 1994 به یاهو تغییر نام داد و دامنه Yahoo.com در 18 ژانویه 1995 ثبت شد.

همچنین، حتی با ذکر روز تولد جستجوی یاهو (18 فوریه 2004) به سردرگمی اضافه نکنیم.

در نهایت، واقعاً مهم نیست که «تولد واقعی» یاهو باشد. ما قبلاً با Google این کار را انجام داده‌ایم (نگاه کنید به: Google 10 ساله است؟ پیدا کردن تولد واقعی Google) که تصمیم گرفت هر 27 سپتامبر تولد خود را به طور رسمی جشن بگیرد.

بنابراین ما امروز تولد یاهو را تبریک می گوییم. در 2 مارس. همانطور که باید باشد.

و به نظر می رسد که تیم جستجوی یاهو در آرزوی بازگشت جستجو در سال جاری خواهد بود.


همچنین در این روز


ممکن است Google برای برخی از نمایه‌های تجاری به تأیید مضاعف نیاز داشته باشد

2022: Google اسناد راهنمای خود را به روز کرد تا بگوید ممکن است از شما بخواهد که کسب و کار خود را با روش دیگری تأیید کنید.


Semrush Kompyte را می خرد تا بتواند ابزارهای هوش رقابتی را به فروش برساند

2022: Kompyte ابزارهای تجزیه و تحلیل رقابتی را ارائه می دهد که به بازاریابان کمک می کند تغییرات را در سایت رقیب، کپی تبلیغات، رسانه های اجتماعی و موارد دیگر ردیابی کنند.


تجزیه و تحلیل محتوای جدید به زودی برای لینکدین

2022: لینکدین به زودی جزئیات بیشتری در مورد افرادی که محتوای آنها را می خوانند و با آنها درگیر هستند به سازندگان می دهد.


Semrush قصد دارد پس از انتشار رشد بزرگ 2020، عمومی شود

2021: سود ناخالص این شرکت در سال 2020 کمتر از 95 میلیون دلار بود، در حالی که این میزان در سال 2019 کمتر از 70 میلیون دلار بود.


مالیات بر آگهی مریلند اینجاست، و تبلیغ‌کنندگان باید به همتایان اروپایی خود برای نحوه برخورد با آن نگاه کنند.

2021: آگهی‌های شرکت‌ها (در این مورد، پلتفرم‌هایی مانند گوگل، مایکروسافت، آمازون و فیس‌بوک) بسته به درآمد جهانی سالانه آن‌ها با نرخ 2.5 تا 10 درصد مشمول مالیات می‌شوند.


Google دستورالعمل‌های نشانه‌گذاری پرسش‌های متداول را سخت‌تر می‌کند، تکرار پرسش‌ها و پاسخ‌ها را مجاز نمی‌داند

2020: تکرار یک سوال و پاسخ در چندین صفحه سوالات متداول در سایت شما، شما را در نقض دستورالعمل های گوگل قرار می دهد.


ویدئو: Aleyda Solis در مورد کار سئو از راه دور، سئو بین المللی و بهینه سازی یوتیوب

2020: کارشناس سئو بین المللی توصیه هایی را در مورد مدیریت مشتریان سئو خود در حین سفر به اشتراک گذاشت تا به آموزش صنعت سئو کمک کند.


Bing Entity Search API اکنون در دسترس است

2018: API به شما این امکان را می‌دهد که اطلاعات Bing Knowledge Graph درباره افراد، مکان‌ها، چیزها و مشاغل محلی را مستقیماً به سایت‌ها و برنامه‌ها بکشید.


Yelp سفارشی سازی تبلیغات جدید را به تبلیغ کنندگان ارائه می دهد

2018: تبلیغ‌کنندگان می‌توانند یک تصویر و بررسی مورد علاقه خود را انتخاب کنند یا به یک الگوریتم اجازه دهند این کار را برای آنها انجام دهد.


جستجو در عکس: گوگل دوبلین برف، مسابقه سگ و کتاب راهنمای نوگلر

2018: آخرین تصاویر نشان می دهد که مردم در شرکت های موتور جستجو چه می خورند، چگونه بازی می کنند، با چه کسانی ملاقات می کنند، کجا صحبت می کنند، چه اسباب بازی هایی دارند و موارد دیگر.


گوگل جستجوی پاسخ های زبان های برنامه نویسی را آسان تر می کند

2017: Google اکنون می تواند پرس و جوهایی حاوی توالی های 2 تا 3 کاراکتر خاص را مدیریت کند.


تبلیغات متنی گسترده AdWords با تست خط توضیحات دوم می تواند طولانی تر شود

2017: یک آزمایش جدید تعداد کاراکترهای موجود در توضیحات تبلیغات متنی را دو برابر کرد.


Google مایل است محصولاتی را با استفاده از جستجوی صوتی بخرید

2016: جستجوی مکالمه به کاربران این امکان را می دهد که فقط با صحبت کردن با دستگاه های خود، محصولات را خریداری یا مکان یابی کنند.


جستجوهای Google City در حال حاضر شامل اطلاعات رزرو هتل در نمودار دانش است

2015: میانگین رتبه‌بندی ستاره‌ها و هزینه‌های هتل‌های شهری به همراه پیوند «مشاهده هتل‌ها» که صفحه نتایج را برای هتل‌های شهر مربوطه ارائه می‌دهد، فهرست شد.


سهم جستجوی یاهو برای اولین بار از زمان شروع معامله با فایرفاکس کاهش یافت

2015: یاهو نتوانست سود ماه‌های گذشته را حفظ کند و ضررهای کوچک «بازگشت» به گوگل احتمالاً در ماه‌های آینده سهم بیشتری را از بین می‌برد.


تبلیغات مایکروسافت به شدت به دنبال کسب و کارهای کوچک برای جستجو است

2012: Microsoft Advertising با کارشناسان PPC و مشتریان کسب‌وکارهای کوچک ارتباط برقرار می‌کرد و امیدوار بود که آنها را برای آموزش به SMB‌ها در مورد adCenter و یادگیری در مورد نیازها و چالش‌های آنها مرتبط کند.


iPad-apalooza: Yandex به جستجوی iPad نگاه می کند و 30 درصد از مردم آمریکای شمالی iPad3 می خواهند

2012: کاربران آیپد حدود 1 درصد از کل کاربران اینترنت در روسیه را تشکیل می دهند.


ناتون فیلیون “ژست نقشه گوگل” خود را نشان می دهد

2012: “اگر یک ماشین Google Maps از خیابان می آید، من باید چه کار کنم؟”


در عکس‌ها جستجو کنید: Google Sheep، Bing Neon Sign و Google Pinata

2012: آخرین تصاویر نشان می دهد که مردم در شرکت های موتور جستجو چه می خورند، چگونه بازی می کنند، با چه کسانی ملاقات می کنند، کجا صحبت می کنند، چه اسباب بازی هایی دارند و موارد دیگر.


تلاش گوگل برای به حداقل رساندن آسیب های جانبی ناشی از به روز رسانی “Farmer”.

2011: مربوط:


تمرکز توییتر بر SMB ها برای رشد تبلیغات

2011: حدود 100 تبلیغ‌کننده کوچک از محصولات تبلیغاتی «تبلیغ شده» توییتر استفاده می‌کردند. در مقابل، 125 برند بزرگ از این سایت برای بازاریابی محصولات یا خدمات خود استفاده می کردند.


فوریه 2011: محبوب ترین داستان های سرزمین موتورهای جستجو

2011: 10 داستان محبوب موتورهای جستجو از فوریه 2011.


Google تبلیغات «کلیک برای تماس» را برای همه تبلیغ‌کنندگان گسترش می‌دهد

2010: بدون نیاز به آدرس فیزیکی، اکنون می‌توان تماس‌ها را به مراکز تماس هدایت کرد و تبلیغ‌کنندگان «ملی» به راحتی از آن‌ها استفاده کردند.


آیا گوگل به تازگی حق اختراع جغرافیایی را ثبت کرده است؟

2010: به گوگل حق اختراعی اعطا شد (“تعیین و/یا استفاده از اطلاعات مکان در یک سیستم تبلیغاتی”) که پیامدهای گسترده ای برای تبلیغات رایانه شخصی و تلفن همراه داشت.


Topeka نام خود را به گوگل، کانزاس (به طور موقت) تغییر داد

2010: برای اینکه گوگل یک شبکه پهن باند فوق العاده پرسرعت در شهر شما ایجاد کند چه کاری انجام می دهید؟ اگر شهر توپکا، کانزاس بودید، نام خود را به گوگل، کانزاس تغییر دادید.


AT&T یاهو را به جای گوگل برای ارائه جستجو در اولین تلفن اندرویدی انتخاب می کند

2010: یاهو به عنوان موتور جستجوی پیش‌فرض در موتورولا Backflip، اولین گوشی AT&T که از سیستم عامل اندروید استفاده می‌کند، جایگاهی کسب کرد.


بارتز می گوید که یاهو در نظر دارد خرید کند

2010: کارول بارتز، مدیرعامل یاهو گفت که یاهو “کاملا” پیشنهاد خرید از “هر شرکتی با قیمت مناسب” را در نظر خواهد گرفت.


Yahoo TimeSense: New Trends Tool پیش نمایش در SMX West

2010: TimeSense، نسخه Google Trends این شرکت، ابزاری بود که در یاهو استفاده می شد.


گوگل لینک های سایت تک خطی را آزمایش می کند؟

2009: گوگل در حال آزمایش چهار لینک سایت در یک خط (یک ستون)، مستقیماً زیر قطعه و بالای URL نمایشگر بود.


Kumo: مایکروسافت ایده های جستجو را با کارمندان خود آزمایش می کند

2009: مایکروسافت گفت که از URL Kumo.com فقط برای اهداف آزمایش داخلی استفاده می کند.


تبلیغات جستجوی تصویر جدید یاهو را در یاهو نیوز ببینید

2009: این شبیه به نحوه نمایش تبلیغات تصویری یاهو در فهرست یاهو بود.


کنسرسیوم یاهو-روزنامه برخی از سودهای متقابل را تولید می کند

2009: حکایت ها حاکی از آن بود که روزنامه ها با این برنامه خوب عمل می کردند.


ابزار جدید جستجوی توییتر را به گوگل اضافه می کند

2009: به نام نتایج جستجوی توییتر در گوگل، پنج توییت اخیر را برای جستجوی شما در بالای نتایج جستجوی معمولی گوگل اضافه کرد.


EveryZing مولد خودکار فراداده را برای چند رسانه ای راه اندازی می کند

2009: ارائه دهنده خدمات جستجوی ویدئو و سئو EveryZing، MediaCloud را معرفی کرد، یک سرویس آنلاین که به طور خودکار ابرداده های مناسب جستجو را برای ویدئو، صدا و سایر محتوای رسانه های غنی تولید می کند.


مشکل “حدود 260”: سایت گوگل: نقص فرمان

2007: گوگل این مشکل را تأیید کرد و اشاره کرد که این مشکل بر رتبه بندی جستجو تأثیر نخواهد گذاشت و گفت که در هفته های آینده حل خواهد شد.


یوتیوب گوگل محتوای بی بی سی را در سه کانال جدید به نمایش می گذارد

2007: بی بی سی محتوای خود را در بی بی سی، بی بی سی جهانی و بی بی سی نیوز به نمایش می گذارد.


سؤالات متداول غیررسمی سانسور گوگل

2007: پاسخ به 35 سوال مرتبط با سانسور گوگل.


از نمایشگاه بازاریابی جستجو (SMX)


مشارکت‌های قبلی کارشناسان موضوع موتور جستجو (SMEs)

این ستون‌ها یک عکس فوری در زمان هستند و از زمان انتشار به‌روزرسانی نشده‌اند، مگر اینکه ذکر شود. نظرات بیان شده در این مقالات نظرات نویسنده است و لزوماً سرزمین موتور جستجو نیست.


< 1 مارس | تاریخچه بازاریابی جستجو | 3 مارس >



محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *