گوگل لوگوی خود را سیاه می کند، ربات گوگل را به گونه ای پیکربندی می کند که با سرعت بسیار کمتری بخزد

در سال 2012، وقتی از گوگل بازدید کردید، این را دیدید:

اینگونه بود که گوگل مخالفت خود را با دو لایحه مورد بحث در کنگره اعلام کرد – قانون حفاظت از IP (PIPA) و قانون دزدی دریایی آنلاین را متوقف کنید (SOPA). در آن زمان، بسیاری نگران بودند که قانون پیشنهادی وب را سانسور کند و به کسب‌وکارهای آمریکایی آسیب برساند.

در مورد تاثیر سئو چطور؟ گوگل قبلاً برخی از توصیه های سئو را به اشتراک گذاشته بود.

همچنین در چنین روزی در سال 2012، Pierre Far از گوگل فاش کرد که GoogleBot «برای امروز با سرعت بسیار پایین‌تری می‌خزد تا نتایج Google از وب‌سایت‌های شرکت‌کننده در خاموشی کمتر تحت تأثیر قرار گیرد».

همه چیز را در مورد آن بخوانید:


همچنین در این روز


تغییرات URL برای جستجوی گوگل چندان ساده نیست

2022: این تغییرات، اگر به درستی انجام شوند، ممکن است چندین ماه طول بکشد تا گوگل به طور کامل پردازش شود.


Yoast SEO در Shopify راه اندازی شد

2022: تاجران Shopify می‌توانند از این برنامه برای بهینه‌سازی محصولات و پست‌های خود برای نمایش نتایج ارگانیک و غیرخریدی استفاده کنند.


دنی گودوین به سرزمین موتورهای جستجو می پیوندد

2022: من به عنوان سردبیر ارشد به تیم پیوستم. اکنون من مدیر ویرایشگر Search Engine Land & SMX هستم.


مایکروسافت به دنبال توزیع بیشتر کورتانا، ادغام عمیق تر در اندروید و iOS است

2019: منافع آمازون و مایکروسافت از این جهت همسو بودند که هر کدام می خواستند به مخاطبان دیگری برای توزیع دسترسی داشته باشند.


استفاده از تبلیغات جستجوی آمازون در زمان تغییرات سریع

2019: پیشنهادات تبلیغاتی آمازون پیچیده‌تر می‌شد و فرصت‌ها و پیچیدگی‌های جدیدی را به بازاریابان ارائه می‌داد.


ویدیوهای «Google برای کسب‌وکار من» در فهرست محلی شما نشان داده نمی‌شوند؟ این یک باگ گوگل است

2018: یک اشکال مانع از نمایش ویدیوهای آپلود شده در فهرست‌های محلی در Google Maps یا جستجوی وب Google شد.


مطالعه: 80 درصد از نتایج Google Home از قطعه‌ها می‌آیند

2018: در اکثر موارد، نتیجه Google Home منعکس کننده قسمت قطعه/جعبه پاسخ است. اما در تعدادی از موارد، زمانی که یک قطعه وجود داشت، Home هیچ پاسخی یا پاسخ دیگری ارائه نکرد.


گوگل عملکرد کلمات کلیدی را به اپلیکیشن AdWords اضافه می کند

2018: تبلیغ‌کنندگان می‌توانند تغییرات بیشتری در حال حرکت ایجاد کنند.


وقتی اتصال اینترنت شما ضعیف است، برنامه جستجوی Google Android به جستجوهای شما ادامه می دهد

2017: نسخه جدید برنامه جستجوی Google Android زمانی که در یک منطقه اتصال اینترنتی ضعیف بودید بهتر کار می کرد.


Bing Ads زمان‌بندی برای برنامه‌های افزودنی تبلیغاتی را ارائه می‌کند

2017: گزینه نمایش برنامه‌های افزودنی در ساعات کاری فروشگاه یا برنامه‌ریزی برای تبلیغات حساس به زمان در همه بازارها در دسترس قرار گرفت.


گوگل در حال آزمایش ظاهر جدید برای تبلیغات موجودی محلی به جای بسته محلی است

2017: تلاش دیگری برای کسب درآمد از پرس و جوهای محلی در تلفن همراه.


به‌روزرسانی‌های الگوریتم اصلی Google همچنان ادامه می‌یابد که سئوکاران به آپدیت آخر هفته Google اطلاع می‌دهند

2016: گری ایلیس از گوگل گفت که نوسانات آخر هفته «الگوریتم اصلی» بوده و «نه پنگوئن».


نظرسنجی: زیر 40 درصد جستجوی محلی را با موتور جستجو شروع کنید

2016: تقریباً نیمی از جستجوگران (48٪) گفتند که وقتی در جستجوی اطلاعات در مورد یک “موضوع آشنا” هستند، از یک سایت عمودی یا محتوای خاص (مثلاً تریپ ادوایزر برای هتل ها) شروع می کنند.


گوگل در ماه فوریه چندین API جستجو را می بندد

2016: گوگل اعلام کرد که API جستجوی پتنت گوگل، API جستجوی اخبار گوگل، API جستجوی وبلاگ گوگل، API جستجوی ویدیوی گوگل، APIهای جستجوی تصویر گوگل را در 15 فوریه خواهد بست.


روز مارتین لوتر کینگ جونیور Google Doodle سخنرانی های تکان دهنده رهبر حقوق مدنی را جشن می گیرد

2016: Doodle ماهرانه توانایی رهبر حقوق مدنی در ارائه “حقایق تلخ در سخنرانی های زیبا و تکان دهنده” را برجسته کرد.


به روز شده: اشکالی که در برخی از حساب‌های AdWords بر بهینه‌سازی اثر می‌گذارد

2013: گوگل اشکالی را تأیید کرد که باعث شد تبدیل‌های Google Analytics به درستی وارد AdWords نشود.


نشانه امید؟ تبلیغ کنندگان ممنوعه در سال 2012 فقط 8 درصد افزایش یافت

2013: گوگل در سال 2012 224 میلیون تبلیغ بد را حذف کرد. (گوگل 3.4 میلیارد تبلیغات را در سال 2021 مسدود کرد. این “امید” چقدر است؟)


گوگل قابلیت جستجوی دست نوشته شما را بهبود می بخشد

2013: گوگل سه پیشرفت ایجاد کرد: جایگزین های سریع برای حروف، حروف همپوشانی و بهبود حروف چینی.


جستجوی نمودار فیسبوک و جستجوی اجتماعی YourTrove: 5 سوال با جسی امری

2013: یکی از بنیانگذاران و افسر هویت اصلی نظرات خود را در مورد جستجوی Graph، تفاوت آن با YourTrove و اینکه چگونه ممکن است بر برنامه های YourTrove تأثیر بگذارد، به اشتراک گذاشت.


جستجو در عکس: سرآشپزهای گوگل، مکعب های روبیک اندروید و نمای داک گوگل

2013: جدیدترین تصاویر جمع آوری شده از وب، نشان می دهد که مردم در شرکت های موتور جستجو چه می خورند، چگونه بازی می کنند، با چه کسانی ملاقات می کنند، کجا صحبت می کنند، چه اسباب بازی هایی دارند و موارد دیگر.


ادوردز با گزینه‌های جدید هدف‌یابی تلفن همراه گران‌تر می‌شود

2012: ویژگی‌های جدید به تبلیغ‌کنندگان اجازه می‌داد تا نسخه‌های خاصی از سیستم‌عامل‌ها را هدف قرار دهند تا اطمینان حاصل کنند که تبلیغات به کاربران مناسب می‌رسد.


پنجمین مسابقه Google Doodle 4 Google برای دانش‌آموزان K-12 افتتاح شد

2012: لوگوی برنده گوگل در 18 می روی جعبه مداد رنگی کرایولا و در صفحه اصلی گوگل ظاهر می شود.


تحقیق: خوش بینی باعث رشد SEM در سه ماهه چهارم شد، اما بازگشت سرمایه با تاخیر مواجه شد

2011: هزینه های بازاریابی موتورهای جستجو در سه ماهه چهارم سال 2010 نسبت به مدت مشابه سال قبل 23 درصد رشد داشته است.


گوگل می گوید “Ciao” به ادعای ضد تراست در ایتالیا

2011: این تحقیقات در سال 2009 پس از شکایت ناشران ایتالیایی مبنی بر اینکه نمی‌توانند پیوندها را از Google News حذف کنند، که به گفته آنها ترافیک برای آنها ارسال نمی‌شود، بدون حذف آنها از نتایج جستجوی Google.com که به ترافیک عمومی آنها آسیب می‌رساند، آغاز شد. و درآمدهای تبلیغاتی


پرسشنامه اروپایی ضد تراست گوگل فاش شد

2011: چهار سوال اصلی و زمینه های تحقیق در برابر گوگل.


بینگ رابطه خود را با ناشر در حال انجام سوئیچ صفحه اصلی مشکل قطع می کند

2011: Make-My-Baby.com پیشنهاد می کرد که افراد برای استفاده از آن به یک افزونه نیاز دارند – پلاگینی که یک نوار ابزار نصب کند و ارائه دهنده جستجو و صفحه اصلی آنها را به Bing تغییر دهد.


Gazopa عکس های استوک را به موتور جستجوی تصویر اضافه می کند

2011: عکس‌های استوک همگی از Shutterstock می‌آمدند.


Google 75٪ از کلیک ها و دلارهای جستجوی پولی را دریافت می کند: گزارش

2010: این آمار سه ماهه چهارم سال 2009 را پوشش می دهد و نشان می دهد که سهم گوگل از کلیک های جستجوی پولی از 71 درصد در سه ماهه سوم به 74.4 درصد در سه ماهه چهارم افزایش یافته است.


Google Now در حال جمع‌آوری نظرات محلی از منابع غیر سنتی است

2010: بررسی ها از سایت های خبری، وبلاگ های هایپرمحلی و پورتال های محلی بود.


آیفون اپل گوگل را برای بینگ کنار می گذارد؟

2010: برخی از تحلیلگران مشکوک بودند که اپل گوگل را به عنوان ارائه دهنده جستجوی پیش فرض آیفون به نفع بینگ حذف خواهد کرد.


مطالعه به تأثیر شخصی سازی بر نتایج جستجو می پردازد

2010: این آزمایش مکان هر جستجوگر، مرورگر، رایج‌ترین برنامه Google مورد استفاده و استفاده از ویژگی‌های سابقه جستجو را بررسی کرد.


شرکت‌های آلمانی شکایت‌های ضدتراست علیه گوگل را ادامه می‌دهند

2010: ناشران، یک سایت خرید و یک سایت نقشه برداری.


منابع امدادی بیشتر در هائیتی

2010: گوگل، یاهو و بینگ کمک های نقدی و منابعی را برای کمک به امدادرسانی در بلایای طبیعی در هائیتی ارائه کردند.


لوگوهای روز مارتین لوتر کینگ از گوگل و دیگران

2010: آرم ها و تم های موتورهای جستجو برای روز خاص.


افزایش تعداد FeedBurner – FeedBlitz را سرزنش کنید!

2008: چرا آمار FeedBurner ناموفق بود.


Junction Junction، گوگل دیگر خرابی Stop Words را نمایش نمی دهد

2008: در گذشته، جستجوهای مربوط به «کلمات توقف» – حروف اضافه، ضمایر، مقاله‌ها و سایر کلمات کوچک مانند «بودن» یا «به» – هشداری را نشان می‌داد که این کلمات «کلمه‌ای بسیار رایج هستند و در آن گنجانده نشده‌اند». جستجوی شما.”


سومین دوره جوایز سالانه جستجو لایت یاهو

2008: این رویداد به این ایده اختصاص داشت که جستجو یک سیلو نیست و کمپین‌های تبلیغاتی آنلاین (یا سنتی) که شامل جستجو نمی‌شوند به اندازه کافی مؤثر نیستند.


مشتری: تبلیغات آنلاین محلی در سال 2012 8.9 میلیارد دلار ارزش خواهد داشت

2008: جستجوی محلی 2.5 میلیارد دلار از این کل بود.


مرکز آینده دیجیتال: برداشت از قابلیت اطمینان و دقت جستجو در حال کاهش است

2008: 51 درصد از کاربران اینترنت گفتند که بیشتر یا تمام اطلاعات تولید شده توسط موتورهای جستجو قابل اعتماد و دقیق است که در مقایسه با 62 درصد در سال 2006 کاهش یافته است.


جستجو در تصاویر: شریل کرو در Yahoo، Google Cupcakes، Goooooooooooogle Amsterdam

2008: جدیدترین تصاویر جمع‌آوری‌شده از وب، نشان می‌دهد که مردم در شرکت‌های موتور جستجو چه می‌خورند، چگونه بازی می‌کنند، با چه کسی ملاقات می‌کنند، کجا صحبت می‌کنند، چه اسباب‌بازی‌هایی دارند و موارد دیگر.


سنگاپور مشوق های نقدی برای ساخت موتور جستجوی جدید ارائه می دهد

2008: آژانس علم، فناوری و تحقیقات سنگاپور در حال مدیریت مسابقه ای برای ایجاد «نسل بعدی موتور جستجوی آنلاین چندرسانه ای» بود.


تبلیغات گوگل تبلیغات صوتی گوگل

2007: گوگل محصول تبلیغات صوتی خود را از طریق AdWords تبلیغ می کرد.


آیا جستجوی پولی اینترنت موبایل را تسخیر می کند؟

2007: در رابطه با تبلیغات مبتنی بر متن: 7 درصد میزان علاقه به پیام های متنی تبلیغاتی را نشان دادند (2 درصد «بسیار» یا «بسیار علاقه مند» بودند)، در حالی که 92 درصد علاقه کمی داشتند یا اصلاً علاقه نداشتند (78 درصد «اصلاً علاقه نداشتند») .


حرکت کارولینای گوگل: 100 میلیون دلار معافیت مالیاتی در شمال، مزرعه سرور به جنوب می آید؟

2007: کارولینای شمالی و جنوبی معافیت های مالیاتی بزرگی را به گوگل ارائه می کردند تا گوگل را تشویق کنند تا یک مرکز داده عظیم در ایالت خود بسازد.


گزارش JP Morgan نشان می دهد که PayPal بر Google Checkout تسلط دارد

2007: ضریب نفوذ 42 درصدی PayPal در سال 2006، 7 برابر بیشتر از Google Checkout بود.


یاهو تگ مپ: عکس + نقشه + برچسب

2007: TagMaps چیزی شبیه به کلمه “برچسب ابرها” نقشه های جلسه و فلیکر بود.


ابتدا گوگل، سپس مایکروسافت، حالا روزنامه های بلژیکی یاهو را در پیش گرفتند

2007: این گروه نمی‌خواست یاهو به کاربران وب دسترسی بایگانی به مقالات روزنامه‌ای بدهد که روزنامه‌ها در غیر این صورت هزینه آن را دریافت می‌کردند.


مشارکت‌های قبلی کارشناسان موضوع موتور جستجو (SMEs)

این ستون‌ها یک عکس فوری در زمان هستند و از زمان انتشار به‌روزرسانی نشده‌اند، مگر اینکه ذکر شود. نظرات بیان شده در این مقالات نظرات نویسنده است و لزوماً سرزمین موتور جستجو نیست.


< 17 ژانویه | تاریخچه بازاریابی جستجو | 19 ژانویه >


جدید در زمین موتورهای جستجو

تولید محتوا توسط محتوا مارکتینگ

دنی گودوین

دنی گودوین سردبیر موتور جستجو Land & SMX است. گودوین علاوه بر نوشتن روزانه در مورد SEO، PPC و موارد دیگر برای Search Engine Land، فهرستی از کارشناسان موضوعی Search Engine Land را نیز مدیریت می کند. او همچنین به برنامه‌ریزی مجموعه کنفرانس ما، SMX – Search Marketing Expo کمک می‌کند. قبل از پیوستن به Search Engine Land، گودوین سردبیر اجرایی در Search Engine Journal بود، جایی که او ابتکارات سرمقاله را برای این برند رهبری می کرد. او همچنین یک ویرایشگر در Search Engine Watch بود. او در بسیاری از کنفرانس‌های جستجوی اصلی و رویدادهای مجازی سخنرانی کرده است، و برای تخصصش توسط طیف گسترده‌ای از نشریات و پادکست‌ها منبع داده شده است.



محتوا مارکتینگ

By psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *