اینستاگرام از دو محصول تبلیغاتی جدید رونمایی کرد تا راه‌های بیشتری برای کشف و افزایش دید به کسب‌وکارها ارائه دهد – تبلیغات یادآور و تبلیغات نتیجه جستجو.

تبلیغات یادآوری اینستاگرام با برندهایی مانند Starz همکاری کرد تا یک قالب تبلیغاتی منحصر به فرد را آزمایش کند و فرآیند اعلام، یادآوری و اطلاع رسانی به کاربران را در مورد رویدادها یا راه اندازی های آتی که ممکن است علاقه آنها را برانگیزد، ساده کند.

دسترسی. تبلیغات یادآور اکنون به عنوان یک گزینه خوراک برای همه تبلیغ‌کنندگان در دسترس است و به تبلیغ‌کنندگان این امکان را می‌دهد تا آگاهی خود را افزایش دهند، هیجان ایجاد کنند و توجه را برای مناسبت‌های آینده افزایش دهند.

چگونه کار می کند. کاربران می توانند انتخاب کنند که یادآورهای مفیدی دریافت کنند و سه بار توسط اینستاگرام مطلع می شوند – یک روز قبل، 15 دقیقه قبل و در زمان دقیق رویداد.

337139071 756459869257583 8821971081360258037 N 800x554

تبلیغات در نتایج جستجو اینستاگرام شروع به آزمایش تبلیغات در نتایج جستجو می کند تا به افرادی که فعالانه برای کسب و کار، محصولات و محتوا جستجو می کنند دسترسی پیدا کند. تبلیغات در فید نمایش داده می‌شوند که افراد می‌توانند با ضربه زدن روی یک پست از نتایج جستجو، پیمایش کنند. آنها قصد دارند این مکان را در ماه های آینده به صورت جهانی راه اندازی کنند.

چرا ما اهمیت می دهیم. راه‌حل‌های تبلیغاتی جدید، دید کسب‌وکارها را در این پلتفرم افزایش می‌دهند، و آنها را قادر می‌سازد تا به مخاطبان گسترده‌تری و مشتریان بالقوه‌ای دست یابند که ممکن است هنوز آنها را کشف نکرده باشند. این تبلیغات همچنین می‌تواند آگاهی از برند را افزایش دهد، حضور در رویداد را افزایش دهد، یا راه‌اندازی محصول را تبلیغ کند و انعطاف‌پذیری را برای تنظیم کمپین‌ها بر اساس نیازهای تبلیغ‌کنندگان فراهم کند.



محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *