Bloomreac Recession Ready Your Marketing 01 1920x1080 Px 800x450

در دنیای تجارت الکترونیک مدرن، شخصی سازی همه چیز است. این چیزی است که مشتریان را درگیر می کند، آنها را الهام می بخشد و آنها را به بازگشت نگه می دارد. از آنجایی که اقتصاد جهانی نامطمئن است، مهم است که این تاکتیک‌های شخصی‌سازی را در استراتژی ارتباط با مشتری آزمایش شده و واقعی خود – بازاریابی ایمیلی – به کار ببرید.

به بیان ساده، داده های شخص اول سوختی است که برای هدایت ابتکارات و استراتژی های شخصی سازی ایمیل های موفق در تجارت الکترونیک به آن نیاز دارید. به طور خاص، داده های شخص اول، اطلاعات مشتری هستند که شرکت شما مستقیماً از طریق کانال ها و منابع خود با رضایت مشتری جمع آوری می کند. این کانال‌ها شامل ایمیل، اپلیکیشن‌های موبایل، وب‌سایت‌ها، رسانه‌های اجتماعی، پیامک و غیره است. از آنجایی که شما خودتان این داده ها را جمع آوری می کنید، این داده ها را منحصر به فرد می کند، زیرا هیچ شرکت دیگری نمی تواند این نقاط داده خاص را جمع آوری کند. پیشرفت در فناوری بازاریابی مدرن، دسترسی به این اطلاعات و استفاده از آن در کمپین های اتوماسیون بازاریابی را ممکن می سازد.

شما می توانید به راحتی به این داده ها به یک دلیل بزرگ اعتماد کنید – شما خودتان آن را تهیه کرده اید. شما می‌دانید که آن را مطابق با آن جمع‌آوری کرده‌اید و اکنون می‌توانید از آن برای استراتژی‌سازی و مقیاس‌بندی سفرهای برنده مشتری با نام تجاری خود استفاده کنید.

ایجاد شخصی‌سازی ایمیل خود بر اساس داده‌های شخص اول تضمین می‌کند که تلاش‌های شخصی‌سازی شما همه جانبه است. این تضمین می کند که شرکت شما از داده های جمع آوری شده مشتری خود برای تغییر تجربه مشتری و افزایش معنی دار وفاداری به برند استفاده می کند.

شاید مهمترین مورد در حال حاضر، تکیه بر کانال (ایمیل) که به طور مداوم به عنوان رسانه با بالاترین بازگشت سرمایه برای هر تیم بازاریابی شناخته می شود، هوشمندانه ترین حرکتی است که شرکت شما می تواند انجام دهد. ایجاد کمپین‌های ایمیل شخصی‌سازی‌شده با پلت‌فرم همه‌جانبه مناسب به شرکت شما امکان می‌دهد تا بازگشت سرمایه سریع در مقیاس را بدون افزودن منابع اضافی و فشار بیش از حد تیم شما ایجاد کند و همچنین می‌تواند در زمان ایجاد آن ایمیل‌ها، در وقت پزشکان شما صرفه‌جویی کند. اگر شرکت شما نیاز به قطع روابط با آژانس های خارجی و شروع به مدیریت تمام ابتکارات بازاریابی درون سازمانی داشته باشد، یک پلتفرم همه کاره به ویژه ضروری خواهد بود، و این در حالی است که هزینه های تبلیغاتی را در کل کاهش می دهد.

فقط به این دلیل که شرایط رکود مانند در افق است، به این معنی نیست که تلاش های بازاریابی و درآمدزایی شرکت شما باید آسیب ببیند. سرمایه‌گذاری بیشتر از بودجه خود در ایمیل می‌تواند منجر به کسب درآمد قابل توجهی از شرکت شما شود. با مطالعه این مطلب، درباره آماده سازی بازاریابی خود برای عدم اطمینان اقتصادی بیشتر بدانید راهنما.



محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *