اپل در حال حاضر در حال مذاکره با شرکای تبلیغاتی و حامیان مالی MLS در مورد برنامه ریزی برای راه اندازی فوریه آینده است.

فشار برای فضای تبلیغاتی بیشتر اپل اخیراً به شدت برای ایجاد تقاضا و فضای تبلیغاتی بیشتر برای تبلیغ کنندگان تلاش کرده است.

قرارداد با MLS اپل اخیرا یک قرارداد 10 ساله برای پخش بازی های MLS در یک سرویس اشتراکی جدید و همچنین پلتفرم پخش +Apple TV بسته است. آنها همچنین بخشی از بازی ها را به صورت رایگان برای کاربران برنامه Apple TV پخش خواهند کرد. آنها سه سطح مختلف را ارائه می دهند: بسته اختصاصی، اشتراک های پولی TV+ و برنامه تلویزیون رایگان.

هزینه این قرارداد در هر فصل 250 میلیون دلار یا 2.5 میلیارد دلار در دهه آینده برآورد شده است.

چرا ما اهمیت می دهیم. فضای تبلیغاتی جدید برای تبلیغ‌کنندگانی که ممکن است به سختی جایگاه خود را در یک منظره تبلیغاتی شلوغ پیدا کنند، چیز خوبی است. در صورت اعلام رسمی اپل، منتظر اطلاعات بیشتر باشید.


جدید در زمین موتورهای جستجو

تولید محتوا توسط محتوا مارکتینگ

نیکول فارلی

نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پادکست ها، سفر و تنقلات دارد.



محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *