افزایش نرخ کلیک و CTR


گوگل تأیید کرده است که به‌روزرسانی بررسی‌های محصول فوریه 2023 اکنون به پایان رسیده است. این به‌روزرسانی که در 21 فوریه 2023 اعلام شد، رسماً در یک دوره 14 روزه عرضه شد.

به‌روزرسانی بررسی‌های محصول فوریه 2023. به عنوان یادآوری، به‌روزرسانی بررسی‌های محصول فوریه 2023 در حدود ساعت 5 بعد از ظهر به وقت شرقی در 21 فوریه منتشر شد. انتشار این به‌روزرسانی پس از اعلام آن، 14 روز طول کشید. بنابراین این به روز رسانی از 21 فوریه شروع شد و تا 7 مارس 2023 ادامه داشت.

این به‌روزرسانی شبیه به‌روزرسانی بررسی‌های قبلی محصول است، اما گسترده‌تر بود و بر زبان‌های بیشتری از انگلیسی تأثیر گذاشت. این همچنین بر زبان‌های اسپانیایی، آلمانی، فرانسوی، ایتالیایی، ویتنامی، اندونزیایی، روسی، هلندی، پرتغالی و لهستانی تأثیر گذاشت.

چرا ما اهمیت می دهیم. اگر وب سایت شما محتوای بررسی محصول را ارائه می دهد، می خواهید رتبه بندی خود را بررسی کنید تا ببینید آیا تحت تأثیر قرار گرفته اید یا خیر. آیا ترافیک ارگانیک Google شما بهبود یافته، کاهش یافته یا ثابت مانده است؟

در دراز مدت، شما می خواهید اطمینان حاصل کنید که جزئیات و تلاش بیشتری را در محتوای بررسی محصول خود به کار می برید. آن را منحصر به فرد کنید تا از رقبای وب متمایز شود.

اگر به راهنمایی بیشتر در مورد این به روز رسانی نیاز دارید، داستان قبلی ما را در اینجا ببینید.

به روز رسانی بررسی محصول قبلی این ششمین نسخه از به‌روزرسانی بررسی‌های محصول است و در 21 فوریه حدود ساعت 5 عصر به وقت شرقی منتشر شد. اولین به‌روزرسانی بررسی محصول در 8 آوریل 2021، دومی در 1 دسامبر 2021، سومین به‌روزرسانی در 23 مارس 2022 و چهارمین در 27 جولای 0222 منتشر شد و پنجمین نسخه منتشر شد. در 20 سپتامبر 2022.



محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *