استراتژی های بازاریابی شرکت حقوقی: چگونه مشتریان بالقوه را به صورت آنلاین بدست آوریم

داشتن استراتژی بازاریابی شرکت حقوقی به معنای تفاوت بین موفقیت و تزلزل است. نکته خوب این است که اینترنت این کار را آسانتر از همیشه کرده است. این بدان معناست که شما می توانید به مشتریان بیشتری به صورت آنلاین دسترسی پیدا کنید. در واقع از هر 5 مصرف کننده 4 نفر اطلاعات محلی را از طریق موتورهای جستجو پیدا می کنند.

استراتژی های بازاریابی شرکت حقوقی دیگر یک توصیه نیست. در عوض، اگر می‌خواهید در صنعت حقوقی رقابتی امروزی پیشرفت کنید، آنها یک قانون هستند. علاوه بر این، جریانی از استراتژی های بازاریابی شرکت حقوقی در اینترنت جریان دارد. بنابراین می توانید از رقبای خود انتظار داشته باشید که برای ساختن پروفایل های خود به صورت آنلاین نیز سخت تلاش کنند.

رقابت این سوال را مطرح می کند. چگونه از بین جمعیت متمایز می شوید؟ خوب، شما باید از هر ابزار موجود برای دستیابی به مشتریان بالقوه خود استفاده کنید. در این مقاله، ما در مورد استراتژی های بازاریابی شرکت حقوقی که می توانید برای رشد مشتریان خود استفاده کنید، بحث خواهیم کرد.

1. بازاریابی محتوا

شرکت های حقوقی با ایجاد محتوا، خود را به عنوان ارائه دهندگان قابل اعتماد اطلاعات معرفی می کنند. و هنگامی که مشتریان آن را جستجو می کنند، احتمالاً آن مقالات را می خوانند. این به مردم این ایده را می دهد که شرکت شما چیزهای زیادی می داند، به این معنی که می توانید به آنها در حل مشکلاتشان کمک کنید.

بهینه سازی محتوا هم تجربه کاربر و هم رتبه بندی موتورهای جستجو را بهبود می بخشد. کاربران رسانه های اجتماعی تمایل بیشتری به اشتراک گذاری و لینک دادن به اطلاعات جذاب دارند. وب را به نفع خود قرار دهید و از بازاریابی محتوا برای هدایت مشتریان به سمت خانه خود استفاده کنید.

این امر یک استراتژی بازاریابی محتوا را به ابزاری مفید برای جذب مشتریان بالقوه تبدیل می کند. تنها قانون این است که اجرا و محتوا باید قانع کننده باشد.

بازاریابی محتوای شرکت حقوقی به چه معناست؟

این اصطلاح به طیف وسیعی از ابتکارات برای انتشار اطلاعات مفید اشاره دارد. یک استراتژی بازاریابی محتوا برای شرکت های حقوقی زندگی مشتری شما را آسان تر می کند. استراتژی‌های زیادی برای بازاریابی محتوای شرکت شما وجود دارد، از جمله:

  • حوزه عمل معتبر سایت ها تخصص و مهارت حقوقی شما را به نمایش می گذارند. همچنین به مشتریان بالقوه کمک می کند تا مزایای تماس با کسب و کار شما را ببینند. صفحات آموزنده به ایجاد یک سایت خوب برای ایندکس کردن موتورهای جستجو کمک می کند.
  • وبلاگ ها ترافیک و اعتبار وب سایت خود را افزایش دهید. مطالب روشنگر و جذاب وبلاگ به اشتراک گذاشته شده در رسانه های اجتماعی می تواند مخاطبان شما را افزایش دهد. اما مطمئن شوید که مقالات وبلاگ منسجمی را در مورد موضوعات مرتبط با حوزه تمرین خود ایجاد می کنید. به این ترتیب می توانید به راحتی اعتبار، شهرت و اعتماد برند را ایجاد کنید.
  • اینفوگرافیک ابزاری عالی برای آموزش و تبلیغ برند شما هستند. این قطعات دارای طراحی های جذاب و آماری جذاب هستند. اینفوگرافیک های قابل اشتراک گذاری با محتوای زیاد بسازید.
  • ویدیو اطلاعات مفید و فرصت های نام تجاری را به مشتریان خود ارائه می دهد. برای نوشتن و تولید ویدیوهای آنلاین با یک آژانس بازاریابی محتوا کار کنید که می توانید به آن اعتماد کنید.
  • اعلامیه های مطبوعاتی جزء مهم هر استراتژی بازاریابی محتوا هستند. دستاوردهای مهم و خدمات اجتماعی می تواند شما را به رسمیت بشناسد. این همچنین می تواند بک لینک به وب سایت شما را افزایش دهد.

داشتن استراتژی و خلاقیت متعادل هنگام تولید محتوا بسیار مهم است. اما ابتدا باید از مخاطبان هدف خود و نوع کمک حقوقی مورد نیاز آنها آگاه باشید. این اطلاعات به شما امکان می دهد محتوای جذاب و کاربردی ایجاد کنید که این نیازها را برآورده کند.

اما زمان زیادی برای ایجاد محتوای باکیفیت و مشتری محور نیاز دارد. و اگر وکیل هستید، به احتمال زیاد وقت کافی ندارید. اگر می خواهید یک استراتژی موفق داشته باشید، می توانید از یک آژانس بازاریابی با تخصص در بازاریابی محتوا برای شرکت های حقوقی کمک بگیرید. آنها می دانند که بسته به نیاز شما از کدام استراتژی استفاده کنند و می توانند به شرکت شما در جذب مشتری کمک کنند.

2. بهینه سازی وب سایت

شرکت حقوقی-استراتژی-بازاریابی-نحوه-دریافت-مشتریان-بالقوه-آنلاین-Inner-02

اگر می خواهید مردم شما را به صورت آنلاین جستجو کنند، باید یک وب سایت برای شرکت حقوقی خود ایجاد کنید. اما نه هر وب سایتی. شما باید به بازدیدکنندگان خود دلیلی برای ماندن در وب سایت خود بدهید. جدای از داشتن محتوای قابل اعتماد، باید به نحوه ظاهر و عملکرد آن در هنگام دسترسی بازدیدکنندگان به آن نیز فکر کنید. و چه بخواهید چه نخواهید، طراحی وب بد مردم را از خود دور می کند.

آنها می گویند اولین برداشت ها آخرین بار است، که برای چیدمان وب سایت شما صادق است. یک وب سایت مبتنی بر دانش که جذاب و ساده برای استفاده باشد، بازدیدکنندگان شما را تحت تاثیر قرار می دهد. هدف شما باید جلب توجه بازدیدکنندگان پس از ورود به وب سایت شما باشد. اگر نه، شما در معرض خطر از دست دادن آنها هستید.

که کل هدف استراتژی بازاریابی شما را تضعیف می کند. اگر می خواهید مردم بمانند و به وب سایت شما بازگردند، به یک وب سایت کاربر پسند نیاز دارید. در اینجا برخی از عناصر کلیدی که برای وب سایت خود نیاز دارید آورده شده است:

  • آسان برای حرکت و در دسترس است. شما باید محتوای خود را سازماندهی کنید و اطمینان حاصل کنید که بازدیدکنندگان شما می توانند به راحتی به صفحات مناسب بروند. و دکمه ها و تصاویر خود را فراموش نکنید. مطمئن باشید که هر کسی همچنان می تواند متون روی آنها را بخواند. همچنین، اطلاعات تماس خود را در جایی قرار دهید که افراد بتوانند راحت تر آن ها را به برقراری ارتباط با شما تشویق کنند.
  • سازگار با موبایل. بازدیدکنندگان باید بتوانند بدون نقص به وب سایت شما در دستگاه های تلفن همراه خود دسترسی داشته باشند. این بدان معنی است که وب سایت شما می تواند با هر دستگاه تلفن همراهی که استفاده می کند سازگار شود. این نه تنها مخاطبان شما را افزایش می دهد، بلکه رتبه شما را در موتورهای جستجو بهبود می بخشد.
  • بارگذاری صفحه بهبود یافته است. هیچ چیز آزاردهنده تر از انتظار برای بارگیری صفحه نیست. و اگر بیش از سه ثانیه طول می کشد تا صفحه بارگذاری شود، انتظار نداشته باشید که مردم به مرور وب سایت ادامه دهند. اما یک راه حل آسان برای این وجود دارد. مطمئن شوید که این مراحل را برای بهبود سرعت بارگذاری وب سایت خود دنبال کرده اید.

3. بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO)

شرکت حقوقی-استراتژی-بازاریابی-نحوه-دریافت-مشتریان-بالقوه-آنلاین-Inner-03

انتخاب کلمات کلیدی مناسب در بازاریابی محتوا برای شرکت های حقوقی ضروری است. رتبه بندی خوب برای کلمات کلیدی مرتبط به این معنی است که سرنخ های با کیفیت بالایی دریافت خواهید کرد. در اینجا برخی از عناصر کلیدی وجود دارد که باید به آنها توجه کنید:

  • جلد. با استفاده از ابزارهای تحقیق سئو، می توانید حجم جستجوی ماهانه یک عبارت کلیدی را مشاهده کنید. ممکن است رتبه بندی کلمات کلیدی کمتر رقابتی ساده تر باشد، اما ترافیک زیادی برای شما به همراه نخواهد داشت. شما باید انتخاب کنید که چه چیزی برای استراتژی بازاریابی شما سودمندتر است.
  • رقابت. شما باید یاد بگیرید که در حال حاضر چه کسی جایگاه برجسته ای برای یک کلمه کلیدی دارد. با محتوای طولانی تر و بهینه تر، ممکن است بتوانید از رقبای خود پیشی بگیرید.
  • ارتباط. چقدر احتمال دارد فردی که این کلمه کلیدی را جستجو می کند مشتری شود؟ این سومین جنبه از تحقیق کلمات کلیدی است که باید در نظر گرفته شود. ارتباط بسته به شرکت شما و نوع مشتری که به آن دسترسی دارید تغییر خواهد کرد.

شما می توانید با آگاهی از کلمات کلیدی که بیشتر برای شما مفید هستند، بر صفحه جستجو تسلط داشته باشید. با کمک استراتژی های سئوی محلی، مشتریان محلی شما می توانند شما را به صورت آنلاین پیدا کنند.

4. بازاریابی رسانه های اجتماعی

شرکت حقوقی-استراتژی-بازاریابی-نحوه-به-دست آوردن-مشتریان-بالقوه-آنلاین-Inner-04

با تقریباً 5 میلیارد کاربر رسانه های اجتماعی در سراسر جهان، نمی توانید منکر قدرت رسانه های اجتماعی شوید. برای جذب مشتریان بالقوه آنلاین، باید از این آمار به نفع خود استفاده کنید. یک استراتژی بازاریابی رسانه های اجتماعی به شما کمک می کند با هزینه کم یا بدون هزینه به مخاطبان قابل توجهی برسید.

می توانید از کانال های رسانه های اجتماعی زیر برای استراتژی بازاریابی محتوای خود استفاده کنید:

  • لینکدین. اگر مردم بخواهند به دنبال افراد حرفه ای بگردند، به لینکدین می روند تا آنها را جستجو کنند. همین امر در مورد شرکت های حقوقی آنلاین نیز صدق می کند. لینکدین می تواند به شما در بازاریابی محتوا و خدمات و ایجاد رابطه قوی با مشتریان بالقوه کمک کند. با انتشار محتوا می توانید فالوورهای خود را افزایش دهید و مخاطبان وفاداری ایجاد کنید.
  • فیس بوک. فیس بوک نه تنها به پلتفرمی برای دوست یابی، بلکه برای رشد کسب و کار تبدیل شده است. با تولید تبلیغات و گزینه‌های پس از تبلیغ، به ابزار مهمی برای بازاریابی شرکت حقوقی تبدیل شده است. این ویژگی ها می تواند به شما کمک کند تا یک جمعیت شناسی خاص را هدف قرار دهید.
  • TikTok. این پلتفرم محبوب رسانه های اجتماعی راهی برای افراد برای ارسال ویدیوهای کوتاه است. TikTok در بین وکلا محبوب شده است و اکنون از آن برای بازاریابی خدمات خود استفاده می کنند. می توانید با ارائه مشاوره حقوقی قابل اعتماد در ویدیوهای خود، دنبال کنندگان خود را افزایش دهید.
  • توییتر. همچنین می توانید از توییتر برای استراتژی بازاریابی محتوای خود استفاده کنید. این پلتفرم به شما امکان می دهد در زمان واقعی با مخاطبان خود در ارتباط باشید. علاوه بر این، به مشتریان این امکان را می دهد که اگر وب سایت شما را در نمایه خود قرار دهید، از آن بازدید کنند. این پلتفرم همچنین یک اپلیکیشن موبایل جامع و قابل دسترس ارائه می دهد.
شرکت حقوقی-استراتژی-بازاریابی-نحوه-دریافت-مشتریان-بالقوه-آنلاین-Inner-05

حضور در این پلتفرم‌ها تأثیر زیادی بر نحوه جستجوی مشتریان برای شرکت حقوقی خود خواهد داشت. اما اگر ندانید که چگونه از این پلتفرم ها نهایت استفاده را ببرید، داشتن یک حساب تجاری کار زیادی انجام نمی دهد. برخی از بهترین شیوه های بازاریابی رسانه های اجتماعی را در نظر بگیرید تا نتایج بهتری را برای استراتژی بازاریابی خود مشاهده کنید.

5. بازاریابی ایمیلی

شرکت حقوقی-استراتژی-بازاریابی-نحوه-دریافت-مشتریان-بالقوه-آنلاین-Inner-06

ایمیل مارکتینگ هنوز یک ابزار قدرتمند برای ارتقاء سازمان شما است. به ازای هر 1 دلار سرمایه گذاری حدود 30 تا 40 دلار بازگشت سرمایه ایجاد می کند. این یک ایده هوشمندانه است که از محتوای با ارزش خود در بازاریابی ایمیلی برای ایجاد این نوع بازده استفاده کنید.

ارسال مطالب خود از طریق ایمیل مارکتینگ، دید آن را افزایش می دهد. همچنین اعتبار و اعتبار محتوای شما را افزایش می دهد و منجر به افزایش نرخ کلیک می شود. به عنوان یک شرکت حقوقی، می توانید محتوایی را که به مخاطبان خود ترجیح می دهند بر اساس آنچه می خواهند ارائه دهید، مانند:

  • کتاب های الکترونیکی از کتاب های الکترونیکی استفاده کنید تا به جزئیات بیشتری در مورد موضوعات حقوقی که ممکن است مشتریان شما را علاقه مند کنند، بپردازید.
  • راهنماهای چگونه این دستورالعمل‌های آموزشی می‌توانند در مورد رویه‌های قانونی به مشتریان اطلاع دهند.
  • خبرنامه ماهانه. از خبرنامه ماهانه خود برای اطلاع رسانی به مخاطبان خود در مورد فعالیت های شرکت استفاده کنید.

همچنین باید به دنبال راه هایی برای جمع آوری آدرس های ایمیل مشتریان بالقوه باشید. به این ترتیب، می توانید ایمیل های خود را شخصی سازی کنید تا روابط قوی تری با آنها ایجاد کنید.

می توانید در ازای دریافت ایمیل، منابع قابل دانلودی مانند کاغذهای سفید را به آنها ارائه دهید. یا می‌توانید از پنجره‌های بازشو برای نمایش بیشتر فرم‌های ورود به سیستم خود استفاده کنید. اما مطمئن شوید که آنها در هر دقیقه که یک بازدیدکننده در وب سایت شما حرکت می کند ظاهر نمی شوند. آن را پایین نگه دارید و سعی کنید هر 30 ثانیه یا بعد از اینکه 50٪ صفحه را پیمایش کردند، پنجره بازشو را فعال کنید.

با یک استراتژی بازاریابی محتوای خوب به عنوان پایه خود شروع کنید

اینترنت جایی است که مردم بیشتر اوقات به دنبال کمک حقوقی هستند. پس آیا نباید جایی باشد که شما بازاریابی می کنید؟

اگر می خواهید سرنخ های بیشتری برای شرکت حقوقی خود ایجاد کنید، باید آنلاین باشید. شما باید تا حد امکان محتوا را در انواع مختلف رسانه ها منتشر کنید. این یک سرمایه گذاری هوشمندانه در شرکت شما است و در دراز مدت نتیجه خوبی خواهد داشت. صرف نظر از این، کمپین دیجیتال مارکتینگ شما به اندازه استراتژی که پشت سر آن گذاشته اید خوب است.

در پایان روز، هیچ استراتژی بازاریابی درمانی برای شما جریان بی پایانی از مشتریان به ارمغان نمی آورد. اما یک چیز وجود دارد که بیشتر استراتژی ها مشترک هستند. آنها به محتوای مکرر و به روز نیاز دارند. این تضمین می کند که محتوای شما از کیفیت بالایی برخوردار است تا مشتریان مناسب را جذب کند.

به همین دلیل است که یک آژانس بازاریابی محتوا می تواند بسیار مفید باشد. آنها تخصص و تجربه لازم را دارند تا اطمینان حاصل کنند که شرکت حقوقی شما حضور آنلاین خوبی دارد. حتی اگر بیشتر کارهای پا را خودتان انجام می دهید، به یاد داشته باشید که آنها در اختیار شما هستند.

سایت محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *