زن در حال خواندن ایمیل در گوشی هوشمند

در دنیای تجارت الکترونیک مدرن، شخصی سازی همه چیز است. این چیزی است که مشتریان را درگیر می کند، آنها را الهام می بخشد و آنها را به بازگشت نگه می دارد. با نزدیک‌تر شدن اقتصاد جهانی به رکود، مهم است که این تاکتیک‌های شخصی‌سازی را در استراتژی ارتباط با مشتری آزمایش شده و واقعی خود – بازاریابی ایمیلی – به کار ببرید.

داده های شخص اول کلیدی برای پیشبرد طرح های شخصی سازی ایمیل موفق است. این راهنما را از Bloomreach دانلود کنید و بیاموزید که چگونه از داده‌های شخص اول برای تقویت کمپین‌های ایمیل خود برای افزایش درآمد و افزایش ارزش طول عمر مشتری استفاده کنید.

برای دانلود به فروشگاه دیجیتال مارکتینگ مراجعه کنید با دوبرابر کردن ایمیل، بازاریابی خود را آماده رکود کنید.


جدید در زمین موتورهای جستجو

تولید محتوا توسط محتوا مارکتینگ

انبار دیجیتال مارکتینگ

انبار دیجیتال مارکتینگ یک مرکز منبع برای استراتژی ها و تاکتیک های بازاریابی دیجیتال است. ما مقالات و کتاب‌های الکترونیکی میزبانی شده، تحقیقات اصلی و پخش‌های اینترنتی در مورد موضوعات بازاریابی دیجیتال را ارائه می‌کنیم – از تبلیغات گرفته تا تجزیه و تحلیل، ابزارهای مدیریت کمپین SEO و PPC تا نرم‌افزار مدیریت رسانه‌های اجتماعی، تجارت الکترونیک تا بازاریابی ایمیلی، و موارد دیگر. در مورد بازاریابی اینترنتی Digital Marketing Depot بخشی از رسانه درب سوم، ناشر Search Engine Land، MarTech، و تولیدکننده مجموعه کنفرانس های Search Marketing Expo و MarTech است. به ما سر بزنید http://digitalmarketingdepot.com.



محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *