گوگل به تازگی ابعاد ساعت و تاریخ را برای Google Analytics 4 اضافه کرده است.

بعد یک ویژگی داده های شما است. داده‌های شما را توصیف می‌کند و معمولاً متن است برخلاف اعداد. نمونه ای از یک بعد است نام رویداد، مناسبت، که نام رویدادی را نشان می دهد که شخصی در وب سایت یا برنامه شما راه اندازی می کند (مانند «کلیک»).

ابعاد جدید توضیح ابعاد جدید در زیر آمده است:

  • ساعت ساعتی است که یک رویداد جمع آوری شده است.
  • ساعت نهم تعداد ساعاتی است که از شروع یک محدوده تاریخی مشخص شده است.
  • تاریخ + ساعت تاریخ و ساعت جمع آوری یک رویداد است.
  • هفته هفته رویداد است، یک عدد دو رقمی از 01 تا 53. هر هفته از یکشنبه شروع می شود و اول ژانویه همیشه در هفته اول است.
  • ماه ماه رویداد، یک عدد صحیح دو رقمی از 01 تا 12 است.

کاری که ابعاد انجام می دهند. گوگل می گوید می توانید از این ابعاد برای پاسخ سریع به سوالاتی مانند:

  • روند داده های فروش آنلاین من، ساعتی، پس از پخش آگهی Superbowl ما چگونه بود؟
  • چه ماه هایی بیشترین بازدید را در وب سایت خود می بینم؟
  • آیا کاربران برنامه من بیشتر در ساعات بعدازظهر تبدیل می شوند یا در طول روز؟ در مورد کاربران وب سایت من چطور؟

دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.


عمیق تر حفاری کنید. درباره ابعاد تجزیه و تحلیل بیشتر بیاموزید اینجا.

چرا ما اهمیت می دهیم. تبلیغ‌کنندگان می‌توانند اطلاعات بیشتری درباره رویدادهای خود ببینند تا بتوانند کمپین‌های خود را بهتر بهینه کنند. از ابعاد برای دیدن تاریخ و ساعتی که رویداد شما کلیک ها، تبدیل ها یا هر نام رویداد دیگری که مشخص شده است را مشاهده کنید.


جدید در زمین موتورهای جستجو

تولید محتوا توسط محتوا مارکتینگ

نیکول فارلی

نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پادکست ها، سفر و تنقلات دارد.



محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *